verlagen heMarcus schreef:Zo'n nieuwe Suzuki Swift Sport is inderdaad een leuke auto.
Maar ik vind de hoogte van deze auto net iets te hoog.

verlagen heMarcus schreef:Zo'n nieuwe Suzuki Swift Sport is inderdaad een leuke auto.
Maar ik vind de hoogte van deze auto net iets te hoog.
k weet hetMarcus schreef:Ik heb het meer over de hoogte van het dak.
Wilmaantoine schreef:Wie gaat deze auto overtreffen?
[img]http://img226.imageshack.us/img226/1475/dscn00894rt.jpg[/img]
Espace-delen gebruikt zo te zien?Gabri van der Veen schreef:[img]http://www.tuningfever.fr/Photos/u_1596/205472_max.jpg[/img]
de twingo met die aparte spiegels van de vorige bladzijde maar dan iets duidelijker
Ideeen, ik heb er genoegtut schreef: misschien toch maar 4 borbet ca s bestellen.. ben k ineens van het aanlopen achteraan af ... (nu zitten er zillion nimbo's op)
iemand nog andere ideeen?
Alles lukttut schreef: EDIT: oh, en airride en custom uitlaatsysteem gaat nooit lukken in belgie.. en een body kit zou pas voor op lange termijn zijn...
da's dan een week afbraak voor de keuring en een week opbouw na de keuring.. en mijn keuring valt in eind november, wanneer het al donker is en dus weinig bruikbare tijd etc...Rontwingo schreef:Alles lukttut schreef: EDIT: oh, en airride en custom uitlaatsysteem gaat nooit lukken in belgie.. en een body kit zou pas voor op lange termijn zijn...![]()
Kijk naar die paarse twingo van Tristan en Brenda (Twingo from Hell / Heaven) ook airride en customuitlaat systeem...
het is een beetje gezeik bij de keuring omdat jullie ook nog eens een tuningsrapport hebben.
Maar het lukt wel
Freaky schreef:Hey
ik ben nieuw hier
ik heb paar dagen geleden rijbeijs gehaald
ik heb dus de Twingo van me ouders overgenomen alleen, hij zit vol met deukenmaar het is een twingo
zal morgen wel effe fotos van maken hoe die deuken er uit zien
maar hier is mijn vraag ,weet niet of ik hem goeg geplaaste heb maar goed
ik heb dus een nieuwe radio in gezet alles werkt goed
maar zinsdien doet mijn klokje op het display niet meer telkens als ik de auto start dan reset het klokje naar 00.00 dat is best irri
dus wat ken het zijn ??
alvast bedankt Freaky
iddSpiNd0o schreef:twingo is net duplo..even knutselen en je snapt hem
of een roze ps2Wilma schreef:iddSpiNd0o schreef:twingo is net duplo..even knutselen en je snapt hem![]()
Niets zo leuk als spelen met duplo..... Eh, een Twingo![]()
Leuk beginMaarten schreef:Nice Twingo
Dan moet je nog steeds hakken en zagen in de deuren. Ik heb nog 16,5cm opvulringen van Caliber als iemand het overweegtJacco Osté schreef:Iemand nog een paar speakertjes in zn twingo bouwen?
Und?Chris@R5 schreef:Dan moet je nog steeds hakken en zagen in de deuren. Ik heb nog 16,5cm opvulringen van Caliber als iemand het overweegtJacco Osté schreef:Iemand nog een paar speakertjes in zn twingo bouwen?
hmmzJacco Osté schreef:BEREN!!!