De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ferdy
Über-Spammer

vanmorgen gespot in Beers:

de (on)bekende renault 5 GTT van haan, van het forum
ST-70-..
Lady Justice
Contacteer:

Zojuist in Den Helder, een Clio Williams. kenteken begon met een L, en er zat een sticker op met 'maniac' of zo.
LotuzClioWilliams

Net gezien in de file na de Botlektunnel op de afslag van de A15 naar de Hartelbrug (Spijkenisse):

[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/Clio182.JPG[/img]

Beetje arrogant overkomend ventje erin met zonnebril op en stijve nek (keek strak voor zich). Accelereerde even een keertje toen er ruimte was en er kwam wel een lekker fel racegeluidje uit. :)
Just the Cook
Contacteer:

Lady Justice schreef:Zojuist in Den Helder, een Clio Williams. kenteken begon met een L, en er zat een sticker op met 'maniac' of zo.
Lijkt op de Clio dan van Maniac (Clio Club Holland), echter hij zelf zit in Rusland nu (marine). Is trouwens een gewone 16v.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Vandaag gespot op de parkeerplaats van het koning willem 1 college in Den Bosch, blauwe Clio 79-FS-TV Met renault tuning club stickers en kentekenplaaten. (Y)
Lady Justice
Contacteer:

Just the Cook schreef:
Lady Justice schreef:Zojuist in Den Helder, een Clio Williams. kenteken begon met een L, en er zat een sticker op met 'maniac' of zo.
Lijkt op de Clio dan van Maniac (Clio Club Holland), echter hij zelf zit in Rusland nu (marine). Is trouwens een gewone 16v.
Den Helder is ook een marine stad dus het zou best kunnen. De auto stond in de buurt van een schadebedrijf maar of ie schade had kon ik niet zien.
Chris@R5

Vandaag rond 17:00 in de buurt van Roden een op het oog mooie uitziend R5 van het eerste type tot '84.
Kleur bruin, dezelfde als Jacco heeft.
Just the Cook
Contacteer:

Lady Justice schreef:
Just the Cook schreef:
Den Helder is ook een marine stad dus het zou best kunnen. De auto stond in de buurt van een schadebedrijf maar of ie schade had kon ik niet zien.
Aha, dan klopt het zeker. Deze auto heeft idd schade. Even uitleg: met éen van de regelmatig terugkerende Clioclub avondmeetings op vrijdag avond bij De Lucht A2, was er een aanwezige Alfa 155 rijder zo vriendelijk om achteruit zijn auto in het achterscherm van Maniac te rijden. Die jongen baalde gruwelijk want hij had met pijn en moeite zijn auto helemaal netjes gemaakt en stond op het punt om voor een half jaar uit te varen. Nu reed die malloot dus tegen hem aan, dus echt met gerust hart is ie niet vertrokken.. sneu voor hem.
-jacco-
Über-Spammer

Vrijdag 22-10-'04:

Kwakernaak te Nieuwland
Clio 16V : GF-LN-42
Lexus 8erlichten
Spoiler op midden van de achterruit
"Renault Clio" Bovenaan de achterruit
Op de 8erzijruitjes: "Stek Racing"
Op de voordeuren aan de onderkant: "ID&T"
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chris@R5 schreef:Vandaag rond 17:00 in de buurt van Roden een op het oog mooie uitziend R5 van het eerste type tot '84.
Kleur bruin, dezelfde als Jacco heeft.
Dat zal "Donderkar" wel zijn van Club CinQ.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lady Justice
Contacteer:

Just the Cook schreef:
Lady Justice schreef:
Just the Cook schreef:
Aha, dan klopt het zeker. Deze auto heeft idd schade. Even uitleg: met éen van de regelmatig terugkerende Clioclub avondmeetings op vrijdag avond bij De Lucht A2, was er een aanwezige Alfa 155 rijder zo vriendelijk om achteruit zijn auto in het achterscherm van Maniac te rijden. Die jongen baalde gruwelijk want hij had met pijn en moeite zijn auto helemaal netjes gemaakt en stond op het punt om voor een half jaar uit te varen. Nu reed die malloot dus tegen hem aan, dus echt met gerust hart is ie niet vertrokken.. sneu voor hem.
Erg zonde want het is een mooie auto.
-Ray-
Contacteer:

volgens mij heb ik vanochtend rond 1200 uur wouter nog gezien op de randweg in haarlem. ik was redelijk laat met reageren en merkte het eigelijk pas omdat ik een typische GT toeter hoorde, zo'n verkouden eend :D
Immer wieder die verdammte Holländer
mark 5t
Contacteer:

hee chris@r5 waar kom jij vandaan dan? en wat deed je in roden?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Ferdy
Über-Spammer

in Uden vanmiddag

rode megane coupe
43-jb-jl
RTC stickers op de achterraampjes

en een witte 5 GTT fase 1
sv-..-..
Sanderclioll

Zojuist op de A28 ? (weet nog niet wie je bent) maar in een clio met kenteken 57-FS-XP en rtc stikkers 8) .
We hebben even zitten spelen met het gaspedaal, ik was met de GTX, en had die nog niet echt uitgeprobeerd, en dit leek me een leuk moment, en ik schrok eigenlijk behoorlijk van de prestaties die die haalde voor een auto uit '87.

Later op de A2 t.h.v Culemborg een clio met kenteken PX-RF-50 zonder rtc kenmerken, en geen respons van ze.
clio-sport

MacMouse schreef:Zojuist op de A28 ? (weet nog niet wie je bent) maar in een clio met kenteken 57-FS-XP en rtc stikkers 8) .
We hebben even zitten spelen met het gaspedaal, ik was met de GTX, en had die nog niet echt uitgeprobeerd, en dit leek me een leuk moment, en ik schrok eigenlijk behoorlijk van de prestaties die die haalde voor een auto uit '87.

Later op de A2 t.h.v Culemborg een clio met kenteken PX-RF-50 zonder rtc kenmerken, en geen respons van ze.
Heej dat was ik dus :D
je leide me ieder geval goed langs de flitskasten (wist niej precies waar ze stonden) :worship: 8) je prestaties zijn zeker niej slecht, ik had het ieder geval ff goed naar me zin :p
Sanderclioll

clio-sport schreef: Heej dat was ik dus :D
je leide me ieder geval goed langs de flitskasten (wist niej precies waar ze stonden) :worship: 8) je prestaties zijn zeker niej slecht, ik had het ieder geval ff goed naar me zin :p
Vond het ook echt ff lache, en op a28 wist ik ze eigenlijk niet, maar op de a27 kan ik dromen waar ze stonden dus dat zat wel goed...

Maar goed, ik me vermaakt..
Oeps sorry, we mogen hier natuurlijk niet chatten !!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Eindelijk weer eens wat gespot! :D

Vandaag Alphen a/d Rijn:
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_alph.JPG[/img]
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_alph2.JPG[/img]

Staat al maanden stil, en hij gaat echt achteruit nu zonde... Te koop, indicatieprijs rond de 2000,- Euro, zonder APK.

Iets later, Bodegraven:
[img]http://www.renault-tuning.com/type/6_21.JPG[/img]
Staat ook al maanden stil, moet ooit opgeknapt worden geloof ik.

Ook in Bodegraven, nabij de koekesfabriek:
[img]http://www.renault-tuning.com/type/7_cliob.JPG[/img]

Oudewater, te koop, 1600 Euro, leuk 5ie.
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_oudew.JPG[/img]
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_oude.JPG[/img]

Geen zichtbare roest, wel een oude schade linksvoor die slecht gerepareerd is, maar zekers op te knappen is.
Negotiator
Contacteer:

Afblijven, die in oudeater wil ik al kopen jah
Ferdy
Über-Spammer

die laatste zag ik gister op autotrader,
blauw is wel de mooiste kleur vind ik...

zou bijna neiging krijgen er eentje te kopen :)
Ronnie B.
Contacteer:

Negotiator schreef:Afblijven, die in oudeater wil ik al kopen jah
Lees ff het topic over de aanschaf van een GT, er is gister iemand voor wezen kijken..
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
ronaldsandy

Gister gespot

Op de A27 tussen Hooipolder en Breda
een blauwe megane coupe fase 1,
ik seinde nog met mijn lichten en jij met
je alarmlichten. Niet gezien of ie RTC stickers had, volgens mij wel

Iemand van hier....
GijsClioRS

Afgelopen zaterdag rond 15:30 uur op parkeerplaats bij Alexandrium in Rotterdam: Clio Williams met 17 inch gouden (Superturismo?) velgen, brute voorspoiler en grote raamband "Williams".
LotuzClioWilliams

GijsClioRS schreef:Afgelopen zaterdag rond 15:30 uur op parkeerplaats bij Alexandrium in Rotterdam: Clio Williams met 17 inch gouden (Superturismo?) velgen, brute voorspoiler en grote raamband "Williams".
Geen fototoestel bij je? :s
GijsClioRS

Nee, helaas. Voorspoiler was wel erg opvallend. Achterkant van de auto heb ik niet bekeken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist gespot door een collega van me, een spider gele GT Turbo, met grijs gespoten bumpers en skirts, voorzien van dikke wielen. Lokatie: Renault dealer Van Marwijk Leidschendam.

Ik heb de auto hier wel eens eerder voorbij zien komen, Pat had er toen een foto van. Heb je die nog ff voor me?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

nope ken uhm niet meer vinden sorry.
Pr0f

3 gtt's bij mij in de straat, inclusief de mijne. Zwarte, 15" velgen, getinte ruitjes, sportkuipjes.
Bluesport, clear knipperlichtjes.
Beide voorzien van rtc stickers.
Van beide zijn de eigenaar en ex-eigenaar bekend.
~thijs~
Contacteer:

Zondag op het Houtplein in Haarlem om een uurtje of 1 een rooie 5 GTT fase 2 op het oog stadaard met een I van Italie achterop

En ik dacht vrijdag bij de Amsterdamse poort een 5 GTT fase 2 met deze [img]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/ ... tlg-14.jpg[/img] velgen eronder.

Allebei geen RTC kenmerken
jef

Chris schreef:Zojuist gespot door een collega van me, een spider gele GT Turbo, met grijs gespoten bumpers en skirts, voorzien van dikke wielen. Lokatie: Renault dealer Van Marwijk Leidschendam.

Ik heb de auto hier wel eens eerder voorbij zien komen, Pat had er toen een foto van. Heb je die nog ff voor me?
foto word aan gewerkt P@tB@d dacht aan een renault spider :lol:

De 5 turbo is van Matthew (hmm schrijf je iets anders geloof ik...)

Hij was zaterdag bezig met rode vloerbedekking en heeft zijn stoelen opnieuw laten bekleden zwart/wit ziet er gaaf uit!!! ook z'n motor heeft hij pas compleet vernieuwd... Hij is er al een tijd mee bezig elke zaterdag weer een stukje :wink:
TimV

[quote="P@TB@D"]chris de pica's

deze is groot
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gespot.JPG

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gespot_(1).JPG[/img]

Wat een lelijke turbo sticker zeg :s .
jef

Tim schreef:
P@TB@D schreef: [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gespot_(1).JPG[/img]

Wat een lelijke turbo sticker zeg :s .
:lol: word toch nog helemaal overgespoten...
LotuzClioWilliams

Vanavond een aantal RTC'ers gepot in een Audi te Zevenhuizen. :lol:
PatrickG

Ik zag deze ook laatst een zilveren rsi met rtc nummerbordjes bij de tunnels richting de A4 in leidschendam.
LotuzClioWilliams schreef: Beetje arrogant overkomend ventje erin met zonnebril op en stijve nek (keek strak voor zich).
Sorry dat ik zeg, maar deze kwam ook zo over :~ :wink:

Volgens mij was het deze:

[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... %20rtc.JPG[/img]
Gesloten