ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
ik dacht precies hetzelfde

Nog steeds zo'n reuzenrad voor je neus... Alleen nu met kleurtjes. Nee doe mij m'n kleine kartstuurtje maarJacco Osté schreef:Poeh hee... Echt sportief

-
GESPOT!!!:
Zwarte Twingo 85-TH-TG
Chrome dikke velgen
chrome stickers op de deur van Renault en Twingo en nog een paar
gecleande kofferbak met een klein playboy logo
bestuurder was een vrouw
bekend hier??
Edit: Gespot in Rotterdam trouwens om half 3 vandaag op de G.J. De Jonghweg
Zwarte Twingo 85-TH-TG
Chrome dikke velgen
chrome stickers op de deur van Renault en Twingo en nog een paar
gecleande kofferbak met een klein playboy logo
bestuurder was een vrouw

bekend hier??
Edit: Gespot in Rotterdam trouwens om half 3 vandaag op de G.J. De Jonghweg
de tut is weer gekeurd voor een jaartje 
van t weekend de booskijkers en de lip er terug op zetten, en m'n interieur uitkuisen

van t weekend de booskijkers en de lip er terug op zetten, en m'n interieur uitkuisen
Heb jij ook zo'n klein stuurtje als Chris S?Chris@R5 schreef:Nog steeds zo'n reuzenrad voor je neus... Alleen nu met kleurtjes. Nee doe mij m'n kleine kartstuurtje maarJacco Osté schreef:Poeh hee... Echt sportief

Dies wel kicken

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
OK, ik dacht er dat er een kartstuurtje in zatChris@R5 schreef:ja dat is ook omdat ie veel dikker is.

Balen man!!!SLOMP schreef:mijn twingo iets kleiner geworden vanavond iemand bij de mac tegen de achterkant aangezeten rotsooi stond gewoon geparkeert

Ernstige schade? Achterschermen krom?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
grrrrrrrrr en natuurlijk geen briefje....HELDENSLOMP schreef:mijn twingo iets kleiner geworden vanavond iemand bij de mac tegen de achterkant aangezeten rotsooi stond gewoon geparkeert

.
.
.
.
.
.
.
waarborgfonds???
nee geen waarborg fonds ik stond gewoon geparkeert en zat in de de auto en iemand reed achter uit tegen mij aan politie is er bij geweestHessel schreef:grrrrrrrrr en natuurlijk geen briefje....HELDENSLOMP schreef:mijn twingo iets kleiner geworden vanavond iemand bij de mac tegen de achterkant aangezeten rotsooi stond gewoon geparkeert
.
.
.
.
.
.
.
waarborgfonds???
vandaag ff bij de garage geweest eerste indicatie van de schade 1000 euro
en dan me velg ook nog stuk
wou zeggen, gewoon alle schade die je daardoor hebt gewoon optellen, en die factuur richting de tegenpartij sturen, in het begin
is het balen, maar verzekeringswerk wordt je altijd beter van(mijn hele zijkant plus motorkap was toen netjes gespoten
)
is het balen, maar verzekeringswerk wordt je altijd beter van(mijn hele zijkant plus motorkap was toen netjes gespoten

nog geen idee.. waarschijnlijk gaat het terug sad zijn.. oftewel sad, of anders een systeem zien uit te dokteren waarmee ik gemakkelijk de uitdrukking kan veranderen (klein motortje en aansturing.. alleen dat k dan nog een rail moet zien te fixen waar die op kan draaien)Rontwingo schreef:tut schreef:de tut is weer gekeurd voor een jaartje
van t weekend de booskijkers en de lip er terug op zetten, en m'n interieur uitkuisen![]()
gaat ie dan niet meer zo verdrietig kijken?
ik zie nog wel..
Chris@R5 schreef:riiiiight

het wordt inderdaad waarschiojnlijk gewoon weer een sad look... hoewel k al een paar keer gedacht heb om de gelaatsuitdrukking van de twingo veranderlijk te laten worden.. zou wel stoer zijn..
da's wel behoorlijk klote ... wat is er precies allemaal kapot?SLOMP schreef:nee geen waarborg fonds ik stond gewoon geparkeert en zat in de de auto en iemand reed achter uit tegen mij aan politie is er bij geweestHessel schreef:grrrrrrrrr en natuurlijk geen briefje....HELDENSLOMP schreef:mijn twingo iets kleiner geworden vanavond iemand bij de mac tegen de achterkant aangezeten rotsooi stond gewoon geparkeert
.
.
.
.
.
.
.
waarborgfonds???
vandaag ff bij de garage geweest eerste indicatie van de schade 1000 euro
en dan me velg ook nog stuk
heb nog nieuw setje remschijven liggen iemand er belang bij?
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... &df=1&fta=
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... &df=1&fta=
was het bijna vergeten, maar de twingo staat vandaag exact een jaar op mijn naam (en is dus exact een jaar "de tut")
-
Vanavond heeft me meisje ook ff de TwingyStyle in elkaar gereden.
Ze botste achterop haar voor ligger omdat diegene ineens op de rem ging staan voor een brommer.
Dus krijgen we helaas niks vergoed.
Gelukig valt de schade wel mee de motorkap is helemaal geknikt.
De bumper helemaal gescheurt (maar gelukkig is de nieuwe bumper onderweg
)
En het voorfront is helemaal krom
Gelukkig waren de koplampen nog goed die hadden niks geleden. de schade was precies in het midden van de auto.
Waar ik dus helemaal blij mee was dat de originele motorkap er op lag. Anders had me mooie motorkappie ook bij het oude ijzer kunnen gooien.
Dus als iemand een voorfront van een twingo heb liggen pm me maar ff
Groetjes TwingyStyle

Ze botste achterop haar voor ligger omdat diegene ineens op de rem ging staan voor een brommer.

Dus krijgen we helaas niks vergoed.
Gelukig valt de schade wel mee de motorkap is helemaal geknikt.
De bumper helemaal gescheurt (maar gelukkig is de nieuwe bumper onderweg

En het voorfront is helemaal krom
Gelukkig waren de koplampen nog goed die hadden niks geleden. de schade was precies in het midden van de auto.
Waar ik dus helemaal blij mee was dat de originele motorkap er op lag. Anders had me mooie motorkappie ook bij het oude ijzer kunnen gooien.

Dus als iemand een voorfront van een twingo heb liggen pm me maar ff
Groetjes TwingyStyle

-
Hey mensen ik heb 195/45/R14 bandjes met 14" AluStar velgen.. maar mijn teller wijkt zo ongelofelijk af.. als ik 130 op me teller rij dan rij ik net 115 ofzo en ik haal nu 183 op de teller maar dan rij ik 160 op iemand anders ze teller.. maar met mn 185/55/R14 had ik er veel minder last van..
Kan je ergens je teller laten aanpassen? of moet ik er mee leren leven?
Kan je ergens je teller laten aanpassen? of moet ik er mee leren leven?