Hey Tjabel heb je nu een megane Cabrio van ome Engel gehad?

of was jij dat niet?met die zilveren megane cabrio op groene platen?
Betaal jij mee voor die 11 Ron.Ronnie B. schreef:Nee die uit Rockanje was Alpine Blauw met gele wielen..Maar
deze ziet er wel wijs uit op de foto..mischien wel wat voor R.J.?
Maar zo'n top monteur als jij verdient toch bakken met geld?Robert-Jan schreef:Betaal jij mee voor die 11 Ron.Ronnie B. schreef:Nee die uit Rockanje was Alpine Blauw met gele wielen..Maar
deze ziet er wel wijs uit op de foto..mischien wel wat voor R.J.?
Afgelopen drie dagen stond mijn oude GT Turbo bij mij op het werk.
Greetz.
Robert-Jan
Op deze manier denk je wel met ons mee.Dat waarder ik ten zeerste!maar waarom sloop je dan wel mn boessszie ?Chris schreef:Ik weet niet of dit binnen zijn budget past.
Lex, heb je nog interesse in een gebruikte nummerplaathouder van Swart?! Ik spaar de oude voor Tjabel namelijk ook altijd.
In de tijden van mindere verkopen moet elke bedrijf op de kleintjes letten, en als we elkaar dan op deze manier kunnen helpen!
Ronnie, eventueel heb ik voor jou nog een Van Beynum kentekenmap.
Gek zat nou mag jij zeker voor stichting correlatie spelenChris schreef:Ron, je had gelijk over die Passat-A3 story.
Lex schreef:Jemig, kom net thuis ligt er weer een CJIB brief op me te wachten
Lex schreef:Ja, maffe tijd.
Ik denk dat het bij de proef opstelling voor het rekening rijden was
nou idd 'k had er ook 1 390 eurieChris schreef:Dat is het ook, maar misschien stonden ze gewoon Oud-Hollands te flitsen?!
Mooi hé Lex, die nieuwe enveloppies.
oud en nieuwChris schreef:Das een behoorlijke! Vertel!
Als je met 10 consumpties nog achter het stuur durft te kruipen vind ik die boete nog te laag ook, als ik zo vrij mag zijn...le mouton noir (sandy) schreef:oud en nieuwChris schreef:Das een behoorlijke! Vertel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de blauwbloezen stonden buiten bij de discotheek te wachten, en ik had mijn
blauwe strobes aanvonden ze nie echt om te lachen
![]()
daarom werd ik aangehouden en moest gelijk blazen![]()
'k had +/- 10 consumpties gehad en was dus de spreekwoordelijke haas
en werd in de boeien geslagen en afgevoerd![]()
gelukkig de 1e keer ! dus alleen een fixe bekeuring en blauwe hoesjes van mijn strobes kwijt
maar volgende keer (die er dus nie komt) rijbewijs kwijt
maar idd 't is mooi papier
Goeie actieMarcoG schreef:Jeezus, ben blij dat die blauwen hier in het zuiden aardig onderbemand zijn, hufters! Ken alle flitsplekjes van die lamzakken ondertussen wel zoŽn beetje.
Had laatst mijn auto pal voor de flitsauto geparkeerd...hehe! Kwam ie vragen of ik em ergens anders wilde zetten omdat hij daar stond te flitsen. Niet dus! Anders moest hij em verplaatsen en opnieuw ijken, "is toch je werk", zei ik. En hij klom met een lang gezicht weer in zŽn zilvere fiat stilo.