ACT: Simracing
hoe kan je zien de top 10 van de bmw?
hij geeft alleen maar de normale aan,
gr vinnie
hij geeft alleen maar de normale aan,
gr vinnie
!top FBM
thanks
morgen ga ik weer racen, wie komt er nog meer rond een uur of 1?

morgen ga ik weer racen, wie komt er nog meer rond een uur of 1?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mensen die even gaan oefenen voor de openingsmeet? hier wel 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
.edit: reversed niet in de demo... dan heeft oefenen ook geen zin.. 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Je gaat toch ook niet meedoen met LFS ? je doet toch ook niet mee om er bij te horen ?Tim_Coupe schreef:Oefenen voor de openingmeeting? Gaan we daar ook over het terrein racen?paulvanrooij schreef:mensen die even gaan oefenen voor de openingsmeet? hier wel

Ik heb het alweer 2 dagen niet gespeeld.. wordt er strontnerveus van als die nep-Swift steeds met 180km/h vol onderstuurd die Chicane na het rechte stuk mist

Morgenochtend mischien nog eens een rondje proberen als ik vanacht een beetje op tijd thuis ben

Wat een gave race zondag!
Ik bestuur de XRR (Rood-wit) met ExB kenteken.
Mooie report:
http://ab-league.windos2k.com/news.php?extend.286
Le Mans league race 8
Track: South City Chicane Date: 8-3-2009 20:44:55
Laps: 191 Finished: 9 / 13
Pos Driver Car Team Qual Fastest Lap Race Time
1 …ARR…Mazdarati FZ50 GTR (None) 1 1:01.530 1:61:00.320
2 EメBマiel XR GTR (None) 3 1:00.960 +0:00.530
3 …ARR…Aid XR GTR (None) 2 1:01.190 +0:15.440
4 EメBMichalxo FZ50 GTR (None) 7 1:01.950 +0:47.440
5 イ(マ.Postal FZ50 GTR (None) 8 1:02.920 +1 laps
6 イ(マ.Drke XR GTR (None) 4 1:01.870 +2 laps
7 [R-R] Yisc[NL] FXO GTR (None) 10 1:02.250 +2 laps
8 [UKB] DK-77 FXO GTR (None) 6 1:02.600 +3 laps
9 Starbert [NL] FXO GTR (None) 12 1:03.380 +4 laps
Ik bestuur de XRR (Rood-wit) met ExB kenteken.
Mooie report:
http://ab-league.windos2k.com/news.php?extend.286
Le Mans league race 8
Track: South City Chicane Date: 8-3-2009 20:44:55
Laps: 191 Finished: 9 / 13
Pos Driver Car Team Qual Fastest Lap Race Time
1 …ARR…Mazdarati FZ50 GTR (None) 1 1:01.530 1:61:00.320
2 EメBマiel XR GTR (None) 3 1:00.960 +0:00.530
3 …ARR…Aid XR GTR (None) 2 1:01.190 +0:15.440
4 EメBMichalxo FZ50 GTR (None) 7 1:01.950 +0:47.440
5 イ(マ.Postal FZ50 GTR (None) 8 1:02.920 +1 laps
6 イ(マ.Drke XR GTR (None) 4 1:01.870 +2 laps
7 [R-R] Yisc[NL] FXO GTR (None) 10 1:02.250 +2 laps
8 [UKB] DK-77 FXO GTR (None) 6 1:02.600 +3 laps
9 Starbert [NL] FXO GTR (None) 12 1:03.380 +4 laps
Mensen, op de openingsmeeting is er te rijden in de FBM op Blackwood!
We gaan gewoon een kleine 'hotlap' sessie doen
We gaan gewoon een kleine 'hotlap' sessie doen

leuk
met een simulator of alleen een g25?

met een simulator of alleen een g25?
Naja stoel+g25, game, beamer, g25 en stoel zijn wel 'made for each other'. t is wat ik hier thuis heb staan.
Lukt het met de FBM? 

-
- Contacteer:
Ach, dikke audio, breedbeeldschermpje, gamepad en goeie bureaustoel vind ik ook al goed hoor.Riël Notermans schreef:Naja stoel+g25, game, beamer, g25 en stoel zijn wel 'made for each other'. t is wat ik hier thuis heb staan.

Gamepad
T is geen Need for Speed hé 
Hup, downloaden en spelen!

Hup, downloaden en spelen!
-
- Contacteer:
Hihi je hebt het wel gelijk goed, toendertijd met undergound 1 en 2 (blijft nog steeds de aller beste) heb ik mij een game pad gekocht. Echt super die tijd. 

behalve nfs porche vond ik het niet echt boeiendJoopieboy schreef:Hihi je hebt het wel gelijk goed, toendertijd met undergound 1 en 2 (blijft nog steeds de aller beste) heb ik mij een game pad gekocht. Echt super die tijd.
maar een race spel hoor je met een stuur te spelen zeker een simulator

@riel
moet ik anders mijn g25 als rezerve mee nemen?
mocht er iets gebeuren...
Owee ja op zich een idee maar ik ben wel erg treurig als ie t begeeft, heb die zelfde avond nog een race 

heb zelf al 4 stuuren afgebroken, de g25 is gewoon sterk.
maar gewoon voor de zekerheid neem ik hem mee

haha.
pak ik me eigen stuurtje wel
overgens waren die andere 4 stuuren geen g25's hoor
was een momo, en 3 goedkoope stuuren.
pak ik me eigen stuurtje wel
overgens waren die andere 4 stuuren geen g25's hoor
was een momo, en 3 goedkoope stuuren.
ALs we nog een stoel hebben, een flaptop en n extra beamer kunnen we dubbelgamenVinnie_86 schreef:heb zelf al 4 stuuren afgebroken, de g25 is gewoon sterk.

Ik heb vandaag mijn eerste ervaring met rFactor opgedaan... En wat voor 1! Man, wat een vet spel, zeg. 1979 F1 mod erop (turbo-tijdperk) en gassen tot je er gek van wordt. Echt een supervet spel... En voor 32 euro best betaalbaar. Effe aanschaffen maar! 
Riel, speel jij dit ook? Of alleen LFS?

Riel, speel jij dit ook? Of alleen LFS?
Nope. Heb hem wel een poos gespeeld.
Erg veel mods, en elke mod voelt weer anders. Ik vind het gevoel in FF zonder een MOD weer niks .. .etc. De mods zelf zijn vaak wel erg gaaf enfin. Je hebt zelfs een real-feel-mod.
Wat veel mods he?
rFactor is niet slecht, sommige mods wel net zo goed of beter dan LFS, maar niet mijn ding. LFS is beter om 'goed' in te worden. Blijft ook een eewige discussie...Over het algemeen is gevoel met de auto bij LFS wat beter, maar ook dat is een kwestie van smaak
Dan heb je nog de community, en daar ga ik weer voor LFS.
Erg veel mods, en elke mod voelt weer anders. Ik vind het gevoel in FF zonder een MOD weer niks .. .etc. De mods zelf zijn vaak wel erg gaaf enfin. Je hebt zelfs een real-feel-mod.
Wat veel mods he?
rFactor is niet slecht, sommige mods wel net zo goed of beter dan LFS, maar niet mijn ding. LFS is beter om 'goed' in te worden. Blijft ook een eewige discussie...Over het algemeen is gevoel met de auto bij LFS wat beter, maar ook dat is een kwestie van smaak

Dan heb je nog de community, en daar ga ik weer voor LFS.
Ja jij rijdt de demo 
De BF1 geeft je wel een gevoel van snelheid, daar red je het niet het ritme van de bochten te nemen
Maar wel gaaf hoor, die F1 mod, dat is een hoop race-fun!
Ik concentreer me met LFS trouwens ook op de League, het is het hele pakket wat LFS zo leuk maakt. De racers in de league, de races, het niveau, dat is wel leuk. Bovendien af en toe ruige events, zoals volgende week zaterdag een 12h race! Dan zijn 2x 1 uur voor mij, en we rijden we met een teampje van 6 mensen. Erg spannend, vorige 9 uurs race kwamen auto's uit de klasse binnen met een verschil van slechts 20 seconden!

De BF1 geeft je wel een gevoel van snelheid, daar red je het niet het ritme van de bochten te nemen

Ik concentreer me met LFS trouwens ook op de League, het is het hele pakket wat LFS zo leuk maakt. De racers in de league, de races, het niveau, dat is wel leuk. Bovendien af en toe ruige events, zoals volgende week zaterdag een 12h race! Dan zijn 2x 1 uur voor mij, en we rijden we met een teampje van 6 mensen. Erg spannend, vorige 9 uurs race kwamen auto's uit de klasse binnen met een verschil van slechts 20 seconden!

Ha,
Aanstaande zaterdag rijd ik me in een Endurance evenement bij onze oosterburen, samen met 6 andere mensen. Het betreft een 12-uurs race op de lastigste track: Fern Bay Black.
Wij rijden de XFR (dat is eigenlijk de GTi met een 2.0 liter motor en sequentiele bak
). Ik ben benieuwd of we het gaan halen. We zijn nog druk aan het oefenen op een goede pace, plus de auto gewoon altijd op de baan te houden. Een keer eraf en daar gaat je event ...
Enfin, spannend
Ik rijd 2x een stint van zo'n 60 minuten.
De race is hier ook te volgen:
http://www.lfsworld.net/remote/?host=Xc ... e+12h-Race
Aanstaande zaterdag rijd ik me in een Endurance evenement bij onze oosterburen, samen met 6 andere mensen. Het betreft een 12-uurs race op de lastigste track: Fern Bay Black.
Wij rijden de XFR (dat is eigenlijk de GTi met een 2.0 liter motor en sequentiele bak

Enfin, spannend

De race is hier ook te volgen:
http://www.lfsworld.net/remote/?host=Xc ... e+12h-Race
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Gaaf Riël
Alvast veel succes gewenst! 

hey riel
waren er al tijden bekent van de opening's meeting?
waren er al tijden bekent van de opening's meeting?
Haha,
nou euh
Na een paar ronden heb ik het niet meer zo bijgehouden eerlijk gezegd, werd meer een race-demo dan hotlapping
Sorry
nou euh

Na een paar ronden heb ik het niet meer zo bijgehouden eerlijk gezegd, werd meer een race-demo dan hotlapping

Sorry

wij rijden de XFR, de namen startend met 10-