Ah joh, je kan je auto droog zetten dus lijk me MORGENSteven schreef:Knalt goed daar.
Wanneer gaan we naar bozzini, die garage is nu toch af, dus hoeven we niet meer te helpen, wat jij Wouter?
5 april??? OpeningsmeetingJean-Paul-S schreef:Ja binnenkort ff Bozzini doen. Zeg, volgend weekend is er op circuit zolder wat met Renault te doen. Anders daar ff gaan kijken en 's avonds op stap?
Marmer ligt ook al in het tuinhokHaas schreef:nee, toen stond er nog deels steiger meen ik
lekker bezig vent!
Melanie liep vandaag voorbij en dacht: die jonge gasten hebben het beter voorelkaar dan mijn oudersWouter de Wit schreef:Ah joh, je kan je auto droog zetten dus lijk me MORGENSteven schreef:Knalt goed daar.
Wanneer gaan we naar bozzini, die garage is nu toch af, dus hoeven we niet meer te helpen, wat jij Wouter?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een goed plan
5 april??? OpeningsmeetingJean-Paul-S schreef:Ja binnenkort ff Bozzini doen. Zeg, volgend weekend is er op circuit zolder wat met Renault te doen. Anders daar ff gaan kijken en 's avonds op stap?
Oh ja, hoest met Melanie?
Nope is een monopoint.Jean-Paul-S schreef:Ja ok, maar dan moet ik iets erbij kopen wat ik min of meer al hebIs dat een multipoint wat jij hebt? Want dat is wat ik nu namelijk ga doen ipv de monopoint die normaal in een baccara zit
Haha, ik kreeg alleen de pinautomaat er niet bij, wel een geld-stort-apparaatHaas schreef:vet jp!
net de rabo bij jullie
Ja deze week de motor eens halen en wellicht tijd overhouden om eraan te werkenSjieke shit hoor! (ik had het grotendeels toch al gezien
Nu "ff" het 16v-tje afmaken?
Buren al hun prijs verlaagd? Dan ga ik verhuizen
Hehe, eind deze week zal het metselwerk wel ver af zijn. We houden contact wereldreizigerSteven schreef:Das wel een 'open deur'Haas schreef:vet jp!
net de rabo bij jullie
Nice JanPalus, kom een van de komende weken wel langs als de boel gestabiliseert is.
De poort staat openDaan2D schreef:Ziet er netjes uit JP![]()
Binnenkort nog maar eens komen buurten
1700? das wel veel! Heb eens 1100 gedaan, en dat kostte toch al wat energieMorgen eerst even terugschipperen vanuit Slowakije, es kijken of dat wil 1700km in 1 dag
Zal van de week jou oliekoelerset eens viesmaken, kan die gelijk mee.
Een garage is nooit groot genoegLekker bezig, flinke garage ook!
Binnenkort house warming?
Motor even ophangen aan de bovenkant, subframe links laten zaken, stuurkolom even loshalen van het stuurhuis en dan kun je de bak er wel achter weg halenJean-Paul-S schreef:Even een vraagje,
vandaag ben ik begonnen met de clio rs van Kim, waar het druklager van overleden is. Hoe bouwen jullie hem eruit, boven of onder?
Tot nog toe kan ik 2 kanten op, met de voorkeur naar beneden. Halen jullie de sb slang los of niet? Subframe met of zonder stuurhuis demonteren?
Morgen weer verder, nu eerst een verjaardag