Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
antoine
Car: Renault Clio III RS

Wat ik het leukste aan rally bezoeken vind is daar gaan staan waar niemand anders staat/komt.Dit kan dan dus niet meer.Met de parkeer plaatsen ben ik het wel eens .Ik heb al diverse auto's zien sneuvelen omdat iedereen zijn auto het liefst op de proef zet.Daarom kan het nieuwe piroc terein een mooie proef kunnen worden tijdens de volgende ele?!
Ik vind wel dat je gewoon elke proef moet kunnen blijven bezoeken.
StevenK
Contacteer:

antoine schreef:Wat ik het leukste aan rally bezoeken vind is daar gaan staan waar niemand anders staat/komt.
Dat is helaas de keuze die een organisator moet maken: meer betalend publiek trekken met kant-en-klaar vertier of de die-hards tegemoet komen.

Overigens weerhoudt niets die die-hards ervan als officials langs de KP te gaan staan :D
Dit kan dan dus niet meer.Met de parkeer plaatsen ben ik het wel eens .Ik heb al diverse auto's zien sneuvelen omdat iedereen zijn auto het liefst op de proef zet.Daarom kan het nieuwe piroc terein een mooie proef kunnen worden tijdens de volgende ele?!
Ik vind wel dat je gewoon elke proef moet kunnen blijven bezoeken.
Ik denk dus dat je dit op moet offeren om de sport te kunnen laten bestaan.
Maus

Maar gaat iemand dan een (behoorlijk) bedrag betalen om maar op 1 proef te kunnen kijken? Denk 't niet. Ik i.i.g. niet.
Ik denk, als leek zijnde, dat men de sport zelf toegankelijker c.q. goedkoper moet maken. Om de sport als hobby te kunnen beoefenen is 't gewoon veel te duur geworden. (Is in sommige gevallen ook duidelijk te zien.)
Nu probeert men een deel van de kosten via de toeschouwers terug te verdienen.
StevenK
Contacteer:

Maus schreef:Maar gaat iemand dan een (behoorlijk) bedrag betalen om maar op 1 proef te kunnen kijken? Denk 't niet. Ik i.i.g. niet.
Mensen gaan ook een hele dag op een tennistribune zitten.
Ik denk, als leek zijnde, dat men de sport zelf toegankelijker c.q. goedkoper moet maken.
Daar zijn vooral de 205 en Volvo cup voor. Daarmee is het nog redelijk betaalbaar.

Maar daar schiet de sport niets mee op: de sport moet juist professionaliseren om op de sponsormarkt mee te kunnen spelen.
Om de sport als hobby te kunnen beoefenen is 't gewoon veel te duur geworden. (Is in sommige gevallen ook duidelijk te zien.)
Nu probeert men een deel van de kosten via de toeschouwers terug te verdienen.
Maar aangezien diezelfde toeschouwers voor de sponsoren toch niets opleveren, is dat toch ook redelijk ?

Waarom zou een toeschouwer niet moeten betalen ?
Maus

Tuurlijk, ik wil best wel wat betalen. Maar dan wil ik er ook wel iets voor terug zien. Rijders met ballen in hun broek, die niet op safe rijden (om vooral geen schade te rijden), maar er vol voor gaan. Die een mooi stukje rally laten zien.
(Ik vind 't veelal spectaculairder om naar die ouwe Volvo's te kijken, dan naar de andere wagens.)
Maar dan moeten de rijders ook wel de ruimte geboden worden om dat te kunnen doen. Tegenwoordig kan je nergens meer snijden en moet men braaf op 't asfalt blijven.
StevenK
Contacteer:

Maus schreef:Tuurlijk, ik wil best wel wat betalen. Maar dan wil ik er ook wel iets voor terug zien. Rijders met ballen in hun broek, die niet op safe rijden (om vooral geen schade te rijden), maar er vol voor gaan. Die een mooi stukje rally laten zien.
(Ik vind 't veelal spectaculairder om naar die ouwe Volvo's te kijken, dan naar de andere wagens.)
Heel veel mensen roepen dit, maar die volvo's hebben door hun EUR 17 banden ongeveer hetzelfde weggedrag als de rallywagens van vroeger; een up2date wagen zoals de mijn heeft zoveel grip, dat je wel strak moet rijden.
Maar dan moeten de rijders ook wel de ruimte geboden worden om dat te kunnen doen.
Tegenwoordig kan je nergens meer snijden en moet men braaf op 't asfalt blijven.
Tja, dat heeft een beetje met vergunningen, maar vooral met kosten te maken: in tegenstelling tot in België zijn organisatoren in NL verplicht de bermen te repareren.
Overigens rij ik ook op safe, want aangezien ik alles zelf betaal heb ik geen geld voor schade :(
Maus

Dat bedoel ik nou. Veel mensen rijden op safe, om alles heel te houden, om geen schade te rijden. Omdat 't klauwen met geld kost om het 1 en ander te repareren.
Maar ook de kosten op onderhoud zullen lager zijn wanneer men 'normaal' rijdt.

Het is logisch dat de organisatie de kapot gereden bermen moet vergoeden. Maar 't ziet er voor de toeschouwer vele malen spectaculairder uit wanneer men volop kan snijden, dan wanneer men dat niet kan.
StevenK
Contacteer:

Maus schreef:Dat bedoel ik nou. Veel mensen rijden op safe, om alles heel te houden, om geen schade te rijden. Omdat 't klauwen met geld kost om het 1 en ander te repareren.
Maar dat heeft weinig met rally te maken en alles met de reparatiekosten van moderne auto's.
Maar ook de kosten op onderhoud zullen lager zijn wanneer men 'normaal' rijdt.
Dat klopt helemaal. Wanneer ik bijv. een industrieterreinsprint voluit rij dan kost me dat minimaal 4 banden, een set remmen en met een beetje geluk een bakrevisie.

Diezelfde kosten heb ik ook na 4 rally's, omdat je daarbij altijd wat rustiger rijdt, omdat je veel meer km's moet maken.
Maus

StevenK schreef:Maar dat heeft weinig met rally te maken en alles met de reparatiekosten van moderne auto's.
Is 't niet zo dat er diverse teams met een klein budget, in een iets te dure auto rijden?
Dat klopt helemaal. Wanneer ik bijv. een industrieterreinsprint voluit rij dan kost me dat minimaal 4 banden, een set remmen en met een beetje geluk een bakrevisie.

Diezelfde kosten heb ik ook na 4 rally's, omdat je daarbij altijd wat rustiger rijdt, omdat je veel meer km's moet maken.
Alsk vragen mag, hoeveel zijn de kosten eigenlijk voor 't rijden van 1 rally?
StevenK
Contacteer:

Maus schreef:Is 't niet zo dat er diverse teams met een klein budget, in een iets te dure auto rijden?
Dat doen we allemaal: het is altijd duurder dan je vooraf hebt uitgerekend. Iedereen bouwt z'n budget ook (mede) op sponsoren en meebetalende navigatoren en aan het einde van het jaar blijk je weer geen sponsoren gescoord te hebben en ook de navi heeft genoeg excuses aangedragen om niet mee te betalen :(
Alsk vragen mag, hoeveel zijn de kosten eigenlijk voor 't rijden van 1 rally?
Ik weet 't niet precies, dat kan ik je in januari vertellen als ik de jaarrekening maak, maar ik denk dat ik op zo'n 3500 per wedstrijd uitkom; begin van het jaar hoopte ik voor 2250 per wedstrijd klaar te zijn :evil:
Heino

Ik ben weer van de partij. De GTR is de leukste rally van het jaar.Ik hoop trouwens dat alle proeven vrij blijven voor publiek.Ik heb er best €25 voor over om d organisatie te steunen,maar wil niet op 1 plek vast blijven staan en daar een hoop geld voor betalen.Het mooiste is dat je af en toe een andere kp kan bekijken.Zo als bij de BHV heb ik geen zin in.Een mooi plekje midden in het bos ofzo blijft het leukste.BTW, nog meer deelnemers van hier?
antoine

StevenK schreef:
Maus schreef: Alsk vragen mag, hoeveel zijn de kosten eigenlijk voor 't rijden van 1 rally?
Ik weet 't niet precies, dat kan ik je in januari vertellen als ik de jaarrekening maak, maar ik denk dat ik op zo'n 3500 per wedstrijd uitkom; begin van het jaar hoopte ik voor 2250 per wedstrijd klaar te zijn :evil:
Leuke gegevens voor je stukje in de rtc nieuwsbrief. :wink: :D
Net zoals de kosten die je moet maken voor dat je ook maar een wedstrijd hebt gereden.Dus licentie,auto,start geld,overall,helm enz enz
StevenK
Contacteer:

Heino schreef:maar wil niet op 1 plek vast blijven staan en daar een hoop geld voor betalen.
Mijn idee is ook niet dat je op één plek moet blijven, maar dat je per boucle van proeven maar op één proef kunt kijken. Dus 's ochtends een proef, 's middags op een tweede en 's avonds op een derde.

Ik weet niet of dat genoeg is, maar ik weet wel dat het heen-en-weer rijdende publiek door de omwonenden vaak als overlast gezien wordt en da's weer slecht voor de vergunningen.
BTW, nog meer deelnemers van hier?
Niet voor zover ik weet. Tijn is er in ieder geval niet bij.
antoine

Weer een renault europees kampioen rally :p (Y)
pitstop.tv schreef: EKR - Jean-Joseph wint Tofas en is Euro-kampioen
Datum 12/09/2004

Simon Jean-Joseph heeft vanmiddag in het Turkse Izmir de Tofas-rally gewonnen, een zege die de rijder uit Martinique de Europese titel opleverde. Onze landgenoot Bruno Thiry werd derde met de Citroën C2 S1600 van Kronos Racing.

Jean-Joseph, die 2 weken terug ook al de Barum won in Tsjechië, controleerde zijn ruime voorsprong op de slotdag en won met 1'53" voorsprong op de Opel Corsa S1600 van Mark Higgins en de C2 van uittredend kampioen Thiry.

Jean-Joseph: "Mijn dank gaat uit naar het team, dat mijn altijd weer een snelle en bedrijfszeker auto ter beschikking stelt. Ik ben bijzonder tevreden met wat we dit seizoen al gepresteerd hebben."

Thiry: "Mijn gelukwensen gaan naar Simon Jean-Joseph, winnaar van de rally en mijn opvolger voor de Europese titel dit jaar. Wij gaan nu alles proberen om in het eindklassement tweede te worden. Met nog twee wedstrijden voor de boeg, en met slechts 8 punten verschil met Luca Pedersoli, die hier weer diende op te geven, zit het er voor ons nog in."

De top 8:
1. Jean-Joseph - Renault Clio S1600
2. Higgins - Opel Corsa S1600 op 1:53.2
3. Thiry - Citroën C2 S1600 op 2:12.1
4. Ünal - Fiat Palio S1600 op 3:06.3
5. Cukurova - Renault Clio S1600 op 3:59.4
6. Isik - Fiat Punto S1600 op 8:30.4
7. Besler - Mitsu gr.N op 9:24.4
8. Solowow - Mitsu gr.N op 10:08.3
edit:je hebt helemaal gelijk steven solly (F) :)
Laatst gewijzigd door antoine op zo 12 sep 2004 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
StevenK
Contacteer:

antoine schreef:Weer een renault europees kampioen rally :p (Y)
EKR - Jean-Joseph wint Tofas en is Euro-kampioen
Datum 12/09/2004
Een bronvermelding voor één van de beste autosportjournalisten en ook nog eens één die Internet zeker niet links laat liggen, zou wel mooi zijn :D
antoine

Jammer genoeg niet in nederland te ontvangen.Net zoals champions en ab moteurs trouwens.
StevenK
Contacteer:

antoine schreef:Jammer genoeg niet in nederland te ontvangen.Net zoals champions en ab moteurs trouwens.
Kunnen we Peter niet vragen ook een NL programma te maken ipv. FV ?
Droes

Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

GOLDEN TULIP RALLY!!!!!! 8)

Jan en Radboud gaan vol in de Golden Tulip Rally 2004!

Op vrijdagavond 17 september om 6 uur rijdt de schitterende Renault Clio S1600 over het Rally-startpodium in het centrum van Nijverdal: de start van de Golden Tulip 2004! Deze belangrijkste Rally van Nederland kent dit jaar een uiterst sterk en internationaal startveld met vele WRC-auto’s. Hiertussen staat dat duivelse Frans monstertje van Jan en Radboud. De heren in de vette WRC’s zullen toch echt goed op moeten letten, Jan de Winkel heeft immers bewezen met voorwiel-aangedreven auto’s overweg te kunnen. Jan schat zijn kansen op een goede klassering positief in: “Vorig jaar werden we hier 3e algemeen, dus resten er nog 2 plaatsen……We moeten op vrijdagavond dus de basis voor een goede eindklassering leggen. Indien we op vrijdag geen problemen krijgen moeten we met de WRC-top mee kunnen draaien. De KP’s op vrijdag zijn namelijk volledig verhard, en daarmee kunnen we de sublieme wendbaarheid van de Renault Clio optimaal benutten. Reken maar dat we op vrijdag vol zullen aanvallen! Ook in 2002 en 2003 stonden we op vrijdagavond op plaats 2 door vol te rijden. De KP’s op zaterdag hebben alle onverhard, en daar ben je dan zwaar in het nadeel!”

De Renault Clio S1600 volledig in 2004 specs!
Werd in de eerste helft van dit seizoen nog gereden met de “2003 technische specificaties”, vanaf de Golden Tulip Rally hebben de ingenieurs van Renault Sport en de service-monteurs van het team de auto volgens de laatste 2004 specs opgebouwd. De wijzigingen ten opzichte van de 2003 specs zijn enorm. Jan heeft er dan ook alle vertrouwen in dat de auto nog sneller zal zijn.

Jan over de verschillen in vergelijking met de 2003 specs: “De auto heeft meer vermogen gekregen, maar wat belangrijker is, de auto heeft nu meer koppel over een veel breder toeren-gebied. Met deze bredere “power band” zal de tussenacceleratie beter zijn. Ook het uitaccelereren uit scherpe bochten is hiermee enorm verbeterd. En dat scheelt weer enkele tienden van seconden per kilometer. Ook is het onderstel geheel vernieuwd: nieuwe ophanging, nieuwe dempers (speciaal door Renault Sport France ontwikkelt), en ga zo maar even door.”

Radboud over deze nieuwe specificaties: “Kijk, dat is nu de kracht van samenwerking die we met Renault opgezet hebben. Renault investeert elk jaar miljoenen in het verbeteren van hun Rally-paradepaardje: de Clio S1600!! Renault moet ook dit jaar wereldkampioen worden met deze auto. En omdat Jan bij Renault als ”Prioriteit 1” rijder te boek staat, kunnen wij erg snel over de laatste specs beschikken. Als de JWRC fabrieksrijders van Renault de nieuwe ontwikkelingen vrijgeven, staan ze tot onze beschikking! Toen we de Clio in februari opgehaald hadden, waren de 2004 specificaties nog niet vrijgegeven. Nu wel dus! We zijn kind aan huis bij Renault Sport France, en dat is enorm belangrijk! We beschikken hierdoor altijd over de laatste technische stand en kennis. Anders kun je met een 1600 cc-tje niet in de top meedraaien!!”

Het zal in de omgeving van Nijverdal weer een heel spektakel worden tijdens de Rally. Er worden zo’n 60.000 – 100.000 toeschouwers verwacht! Ook zal de landelijke en regionale TV extra aandacht besteden aan de Rally. Spectaculaire on-board opnamen, live-interviews en sfeerimpressies op het service terrein. Ook de fanclub en de sponsors van Jan en Radboud zullen weer massaal van de partij zijn, en hun favorieten aanmoedigen. Voor Jan en Radboud rest dan eigenlijk nog maar één ding: “Goan, goan, helemaal vol!!” Momenteel staan Jan en Radboud 3e in het Nederlands Internationaal Rally Kampioenschap, 4e in de Benelux Cup, en 1e in de F2 Cup.

Gegevens over de EK Golden Tulip Rally 2004, 17 - 18 september 2004:

Eerste 10 startnummers:

Nr 1 Tjoen / Chevallier (B ) Toyota Corolla WRC (A8 )
Nr 2 Wevers / Poel (NL) Toyota Corolla WRC (A8 )
Nr 3 vd Heuvel / Kolman (NL) Mitsubishi Lancer EVO 7 (N4)
Nr 4 Athurs (Irl) / Scholtalbers Hyunda Accent WRC (A8 )
Nr 5 Poulsen (Dk)/ Frederiksen (Dk) Toyota Corolla WRC (A8 )
Nr 6 de Winkel / v Hoek (NL) Renault Clio S1600 (A6 )
Nr 7 v Woensel / Buysmans (B ) Mitsubishi Lancer Evo 7 (N4)
Nr 8 v Eerd / Hennekens (NL) Mitsubishi Lancer Evo 7 (A8 )
Nr 9 Jonkers / Verschuuren (NL) Mitsubishi Lancer Evo 6 (A8 )
Nr10 Abbring / de Groot (NL) Toyota Celica GT4 (A8 )

# Rallycentrum + Centrale Service: “Industrie terrein t’ Lochter, Nijverdal,
# Vrijdag 17 september etappe 1. vanuit Markt Nijverdal ca. 18.00 - 24.00 .
# Zaterdag 18 september, etappe 2. 09.00 - 19.30, Finish Markt Nijverdal.

# Totaal ca. 200 km Klassementsproef.
# Site: http://www.Goldentuliprally.com (uitslagen).
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Rontwingo

Weet iemand wanneer/welke datum het NK straatRally in Zoetermeer weer is?
StevenK
Contacteer:

Rontwingo schreef:Weet iemand wanneer/welke datum het NK straatRally
't wat ?
in Zoetermeer weer is?
De rallysprint van Zoetermeer wordt dit jaar niet georganiseerd; met dank aan het fijne publiek :@ :@ :@

't Was nog wel mijn favoriete sprint :evil:
Rontwingo

:(

Vond het altijd wel leuk om te zien lekker over dat industrieterrein blazen.

Volgend jaar dan hopelijk maar weer. :)
Heino

Tís weer voorbij,de mooiste rally van het jaar.
Prachtig weer en een mooie wedstrijd.
Twee volle geheugenkaartjes.
Gevecht om de kop ging om seconden tussen Tsjoen en Wevers.
Johan Deen is 20e geworden met de megane,4e groep A7,met twee lekke banden op de laatste proef.
Steven en Bert 49e en 5e N3.
Die WRC's waren echt spectaculair.
En nu op naar de euregio.

Oh ja en natuurlijk Jan en Radboud met S1600 14e en 1e A6 met koelingsproblemen.
antoine

eindstand golden tulip:

14 Jan de Winkel/Radboud van Hoek A 6 Renault Clio S 1600 (eerste a6)
20 Johan Deen/Elles Woltman A 7 Renault Mégane Coupé (vierde a7)
30 Gert-Jan Heutink
Wout de Klerk N 3 Renault Clio RS Ragnotti (eerste n3)
49 Steven Kroesbergen
Bert Vloedgraven N 3 Renault Clio
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Groot enthousiasme bij Jan en Radboud, spektakel voor het publiek, maar een ietwat tegenvallend resultaat

Kan een autosporter enthousiast zijn na afloop van een Rally, terwijl de einduitslag zwaar tegenviel (14e algemeen)? Ja, dat kan zeker! Bij het team van Jan de Winkel en Radboud van Hoek waren deze mixed-feelings duidelijk aanwezig. Sterker nog: Jan was laaiend enthousiast na afloop van de Rally! De sportieve doelstelling hebben Jan en Radboud helaas niet kunnen halen: een plaats bij de top 5. Maar alle andere verwachtingen zijn goed uitgekomen! De auto in de 2004 specs blijkt een enorme vooruitgang: het publiek heeft merkbaar genoten van het blauwe Cliootje, en de gasten en sponsors hebben de dag van hun leven gehad met de ‘De Winkel VIP bus’!

De rally begon erg goed op vrijdagavond voor Jan en Radboud. Na 3 KP’s lagen ze op een fraaie 4e plaats algemeen, in een enorm sterk WRC deelnemers veld. Echter, op KP 4 werd door motor-koelings problemen 5 minuten verloren. Hierdoor zat er geen topklassering meer in. Op zaterdag werd de opmars ingezet vanaf een 39e plaats algemeen. Op het finish podium op zaterdagavond, bleken Jan en Radboud 25 plaatsen gestegen te zijn. Met een 2e in de F2 klasse, en 1e in de A6, werd de sportieve schade beperkt gehouden. De rally werd met zeer groot machtsvertoon gewonnen door de Belgische Toprijder Pieter Tjoen met Eddy Chevallier in een Toyota Corolla WRC. Tweede werden Erik Wevers / Michiel Poel in een Toyota Corolla WRC.

Jan over het afgelopen weekeinde: “We weten waarom we 14e algemeen zijn geworden, en geen 4e algemeen, wat eigenlijk de stand had moeten zijn. Van de Franse Renault-ingenieur hebben we de verzekering gekregen dat de technische problemen opgelost worden! De motor gaat deze week nog terug Renault Frankrijk. Ik ben dik tevreden met die Renault Clio met de 2004 specs! Het verschil met de vorige specs is zo groot! Enorm gewoon! De tractie op het onverhard, het toegenomen koppel vanaf 7500 toeren tot 9000 toeren, de wegligging; het is allemaal zo verschrikkelijk veel beter en sneller dan met de 2003 specs. En geloof me, die 2003 specs waren al goed!! De auto is zo’n 0,4 – 0,6 seconde per kilometer sneller geworden, en dat is erg veel! Ook begin ik me goed thuis te voelen in de Clio! We gaan nog erg veel plezier krijgen de komende tijd met deze Renault Clio! De concurrentie is gewaarschuwd!”

Co-piloot Radboud over de Rally: “Kijk, de Golden Tulip Rally 2004 zou dit jaar in vele opzichten een speciale rally worden voor ons. Met nog goede kansen op podiumplaatsen in de verschillende kampioenschappen, een Rally-auto volgens de laatste specs, een uitgebreid sponsor en VIP programma, en natuurlijk de thuiswedstrijd van Jan, waarin ook spektakel geboden moet worden, hadden we wel erg veel ambities!! En natuurlijk hadden we een beter resultaat verwacht, maar deze auto geeft ons zoveel vertrouwen voor de toekomst,” glimlachte Radboud! “Het is gewoon gaaf om met zo’n donders 1600cc-tje serieus met WRC concurrenten te kunnen rijden. En als je dan vanuit verschillende hoeken hoort dat het publiek onze auto, de spectaculaire rijstijl van Jan en het ‘kippenvel’-geluid uit die Clio het mooiste vonden, dan klagen we toch niet…? Je moet je niet blind staren op een enkel tegenvallend resultaat, het gaat om de potentie van de auto voor de komende jaren! En die is er, zonder enige twijfel!”

De komende rally voor Jan en Radboud wordt in België verreden op zondag 10 oktober : de Haspengouw Rally, die meetelt voor het BeNeLux-kampioenschap! Hier komen wederom een groot aantal Super 1600 auto’s aan de start. Bruno Thiry in de Citroen C2 Super 1600. Bernd Cassier in de Fiat Punto Super1600, Dominique Bruyneel in de Fiesta Super 1600, Marc Duez in de VW Polo Super 1600, Collard in de Citroën Saxo Super 1600. Jan en Radboud kunnen zich weer meten met de Belgische S1600 top! Met de nieuwe specs belooft dat nog wat….
HÉÉL WAT!….

Groeten,

Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Klopt het dat er vandaag een Rallysprint wordt gereden in Zoetermeer?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
StevenK
Contacteer:

Lex schreef:Klopt het dat er vandaag een Rallysprint wordt gereden in Zoetermeer?
Nee, zie boven.
antoine

Zaterdag 16 oktober is er weer 'vierhouten pallets nederland rally' . Met verschillende interessante deelnemer waaronder twee nieuwe rtc-ers (Y) Meer info : http://www.nederlandrally.nl/
StevenK
Contacteer:

Op de startlijst volgende week zaterdag:

4 Jan De Winkel Radboud Van Hoek Renault Clio Super 1600 A6
22 Johan Deen Elles Woltman Renault Megane Coupe A7
33 Gertjan Heutink Wout De Klerk Renault Clio RS Ragnotti N3
48 Frank Kuitert Linda Otten Renault Clio RS N3
55 Steven Kroesbergen Ronald Hupkens Renault Clio RS N3
59 Martijn Broekhuizen Peter Lammers Renault Clio Williams N3
StevenK
Contacteer:

De rally in Barneveld start om 14.30, de finish is vanaf een uur of half tien.
Maus

Finish al vanaf 21.30 uur? Vorige jaren was dat toch veel later?
StevenK
Contacteer:

Maus schreef:Finish al vanaf 21.30 uur? Vorige jaren was dat toch veel later?
Ik zou 't eerlijk gezegd niet weten.

We mogen gelukkig wel lang wachten: de definitieve uitslag komt pas om 23.00, dus de auto's zullen ook wel niet eerder vrijgegeven wordt uit het wachtpark.
speedline

Ik zit net in de catalogus van de Peugeot 206 Super 1600 te kijken.

€ 24.702,82 voor een sequentiele versnellingsbak...

€ 1.602,63 voor een Brembo 4-zuiger remklauw...

:s
Laatst gewijzigd door speedline op zo 10 okt 2004 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Maus

Das geen geld....
Plaats reactie