Mark 5T cup Megane
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je moet komen, ik heb een kist bakonderdelen voor jemark 5t schreef:
ik ben zondag dus ook van de partij als ik oppas kan regelen tenminste maar dat zal ook wel goed komen denk ik.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tuurlijk was die druk niet goed. Misschien was 't je niet duidelijk in welke situatie je moest meten, maar dit had je kunnen vinden met alleen een drukmeter.mark 5t schreef:Jawel menno druk was wel goed ook gemeten met drukmeter.
De flow was dus veel te weinig.
maar kan jij me vertellen hoe het met die lambda waarde zit?
anyway tis nu goed
Als je op zoek bent naar een lambdawaarde in volt, zou ik 'm gewoon bij BCCP of een andere expert inleveren, en voor een paar euro's besparen ze je een hoop problemen.
rev it like a rental
Menno, weet je die 21T nog die je gechipt had van mark? daar zat een benzinedrukmeter in het interieur. Die heeft ook in de gt gezeten. alleen niet rijdend.
we hebben de benziene druk lopen te testen met een lopende pomp en met een compressor. daar zat de druk dus steeds boven de druk die we op de luchtdruk slang zetten.
we hebben de benziene druk lopen te testen met een lopende pomp en met een compressor. daar zat de druk dus steeds boven de druk die we op de luchtdruk slang zetten.
Hey Mark weet jij waar ik nog zo'n lancia HF 1600 weber carburator kan vinden ? Ben zelf bezig aan een R5 alpine-turbo . Heb al verschilende afbrekers gebelt maar nog niets gevonden. Zeg en weet iemand waar je zo goedkoop mogenlijk een intercooler kan laten maken?
P.S: echt mooie GTT !!
P.S2 : Heb zelf ook nog een GTT wel voledig orgineel
hier een fototje:
[img]http://img228.imageshack.us/img228/1344/imgp0269xy6ic6.th.jpg[/img]
P.S: echt mooie GTT !!

P.S2 : Heb zelf ook nog een GTT wel voledig orgineel

[img]http://img228.imageshack.us/img228/1344/imgp0269xy6ic6.th.jpg[/img]
je hebt pm
morgenmiddag op de bank afstellen en vermogens meting.
ik kan bijna niet wachten op het resultaat.
ben erg benieuwd naar de uitlaatgastemperatuur voor de turbo op hogere druk als 1 bar en natuurlijk het vermogen.
als ik het goed begrijp is het niet aan te raden om een hogere uitlaatgastemperatuur als 950 graden voor de turbo te draaien?
morgenmiddag op de bank afstellen en vermogens meting.
ik kan bijna niet wachten op het resultaat.
ben erg benieuwd naar de uitlaatgastemperatuur voor de turbo op hogere druk als 1 bar en natuurlijk het vermogen.
als ik het goed begrijp is het niet aan te raden om een hogere uitlaatgastemperatuur als 950 graden voor de turbo te draaien?
kom ik morgen ook even kijken.
ga je naar freddy.

ga je naar freddy.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
klopt bij 950 graden van het gas afmark 5t schreef:je hebt pm
morgenmiddag op de bank afstellen en vermogens meting.
ik kan bijna niet wachten op het resultaat.
ben erg benieuwd naar de uitlaatgastemperatuur voor de turbo op hogere druk als 1 bar en natuurlijk het vermogen.
als ik het goed begrijp is het niet aan te raden om een hogere uitlaatgastemperatuur als 950 graden voor de turbo te draaien?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
als alles goed gaat ben ik er dus morgen bij met de race 5.
kunnen jullie allemaal mijn race projectje bekijken.
let op he! tis geen showroom staat auto maar puur performance gericht!
kunnen jullie allemaal mijn race projectje bekijken.
let op he! tis geen showroom staat auto maar puur performance gericht!
Das idd wel de grens. Iets kouder mag ook nog wel 850-900, goed voor levensduur. Zorg iig dat je ALTIJD onder de 1050 blijft, dit is echt een kritische kapot-ga temperatuur.mark 5t schreef:je hebt pm
morgenmiddag op de bank afstellen en vermogens meting.
ik kan bijna niet wachten op het resultaat.
ben erg benieuwd naar de uitlaatgastemperatuur voor de turbo op hogere druk als 1 bar en natuurlijk het vermogen.
als ik het goed begrijp is het niet aan te raden om een hogere uitlaatgastemperatuur als 950 graden voor de turbo te draaien?
rev it like a rental
mark 5t schreef:als alles goed gaat ben ik er dus morgen bij met de race 5.
kunnen jullie allemaal mijn race projectje bekijken.
let op he! tis geen showroom staat auto maar puur performance gericht!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
en al vermogen bekend?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zie hier: gereden @1,2 bar (pks zijn teruggerekend naar krukaspks)
afstelling was dus veel te rijk !!
we hebben ongeveer 8 runs gemaakt en steeds een klein beetje veranderd.
resultaat 160pk en 240Nm
niet slecht dacht ik zo
lekkere powerband ook om in te rijden tussen 5000 en 7000 toeren.
de heren raden mij echter wel een toerenbegrenzer aan omdat dit blok met gemak verder door loopt en de kans op schade dan toch redelijk aanwezig is. (schakel maar eens mis bijvoorbeeld)
@luco laadt je krat maar in voor morgen!
![Afbeelding]()
afstelling was dus veel te rijk !!
we hebben ongeveer 8 runs gemaakt en steeds een klein beetje veranderd.
resultaat 160pk en 240Nm
niet slecht dacht ik zo
lekkere powerband ook om in te rijden tussen 5000 en 7000 toeren.
de heren raden mij echter wel een toerenbegrenzer aan omdat dit blok met gemak verder door loopt en de kans op schade dan toch redelijk aanwezig is. (schakel maar eens mis bijvoorbeeld)
@luco laadt je krat maar in voor morgen!
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik had bij 1.3 bar 148pk en 235 Nm aan de wielen, dus er moet nog wel wat meer inzitten 
Verder liep bij mij die powerband wel ongeveer hetzelfde, dus het klopt allemaal wel
Ik heb trouwens nooit een toerenbegrenzer gemonteerd, boven de 7000 toeren klonk het blok niet zo fijn meer dus dat deed ik nooit en echt misschakelen heb ik nooit gehad eigenlijk.

Verder liep bij mij die powerband wel ongeveer hetzelfde, dus het klopt allemaal wel

Ik heb trouwens nooit een toerenbegrenzer gemonteerd, boven de 7000 toeren klonk het blok niet zo fijn meer dus dat deed ik nooit en echt misschakelen heb ik nooit gehad eigenlijk.
1,2 bar onder de gasklep
vermogen aan de wielen is mij niet bekend en heb ik niet gevraagd.
bank is trouwens absoluut niet positief met pks of zo hoor
een kameraad van mij is er eerst met een standaard auto heen geweest en alles kwam precies met de fabrieksspecificaties overeen.
vermogen aan de wielen is mij niet bekend en heb ik niet gevraagd.
bank is trouwens absoluut niet positief met pks of zo hoor
een kameraad van mij is er eerst met een standaard auto heen geweest en alles kwam precies met de fabrieksspecificaties overeen.
heren dit vermogen wat ik nu draai is redelijk betrouwbaar en dit laat ik ook zo.
auto is op de 175-50-13 bandjes echt een kermis attractie geloof me!
ik ga voorlopig niet hoger met pks en al klinkt het laag, neem maar van mij aan dat ie echt serieus hard gaat.
schreeuwen en met hoge getallen gooien van o wat heb ik veel pks dat kan iedereen.
en goes is echt te ver rijden hoor voor een vermogensmeting
auto is op de 175-50-13 bandjes echt een kermis attractie geloof me!
ik ga voorlopig niet hoger met pks en al klinkt het laag, neem maar van mij aan dat ie echt serieus hard gaat.
schreeuwen en met hoge getallen gooien van o wat heb ik veel pks dat kan iedereen.
en goes is echt te ver rijden hoor voor een vermogensmeting
Laatst gewijzigd door mark 5t op za 3 nov 2007 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor het mooi moet Mark ook gewoon es naar goes en meteen de eerste run al op 1.3 bar, dan gaat ie het zeker wel verder schoppen dan de mijne
Tis alleen wel een eindje kachelen en die noorderlingen houden daar niet van geloof ik

Tis alleen wel een eindje kachelen en die noorderlingen houden daar niet van geloof ik

steef fu
@#$%^k you!!!!!





-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
mooi resultaat mark
je weet nu iig zeker dat ie goed afgesteld staat, tot morgen!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
des te meer van deze uitdraaien ik zie, des te meer respect ik krijg voor peter commijs
meer pk's, minder koppel maar wel over een veel breder gebied het maximum koppel
maar nette uitdraai mark, zeker op 13" zal het hard van zijn plek gaan
de kist staat al in de auto, alleen loopt het achter nu nog erger aan





meer pk's, minder koppel maar wel over een veel breder gebied het maximum koppel
maar nette uitdraai mark, zeker op 13" zal het hard van zijn plek gaan

de kist staat al in de auto, alleen loopt het achter nu nog erger aan


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zo is het Luco idereen schreeuwt wel wat over pk`s maar het belangrijkste is een auto die gewoon super presteert .
en ? die ook nog eens aan de verwachtingen van de eigenaar cq bestuurder voldoet.
ik heb tenminste de ballen om de uitdraai te laten zien.
er zijn heel wat anderen die zomaar wat schreeuwen over ik heb zoveel pk.
nonsnes ga maar eens met de billen bloot en op een bank.
en ? die ook nog eens aan de verwachtingen van de eigenaar cq bestuurder voldoet.
ik heb tenminste de ballen om de uitdraai te laten zien.
er zijn heel wat anderen die zomaar wat schreeuwen over ik heb zoveel pk.
nonsnes ga maar eens met de billen bloot en op een bank.
Daarom wordt er ook enkele keren per jaar een dyno dag gehouden zodat de mensen niet meer kunnen liegen over het vermogen wat ze hebben.mark 5t schreef:zo is het Luco idereen schreeuwt wel wat over pk`s maar het belangrijkste is een auto die gewoon super presteert .
en ? die ook nog eens aan de verwachtingen van de eigenaar cq bestuurder voldoet.
ik heb tenminste de ballen om de uitdraai te laten zien.
er zijn heel wat anderen die zomaar wat schreeuwen over ik heb zoveel pk.
nonsnes ga maar eens met de billen bloot en op een bank.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
de mensen die er over jokken zie je daar nooitoldskool schreef:Daarom wordt er ook enkele keren per jaar een dyno dag gehouden zodat de mensen niet meer kunnen liegen over het vermogen wat ze hebben.mark 5t schreef:zo is het Luco idereen schreeuwt wel wat over pk`s maar het belangrijkste is een auto die gewoon super presteert .
en ? die ook nog eens aan de verwachtingen van de eigenaar cq bestuurder voldoet.
ik heb tenminste de ballen om de uitdraai te laten zien.
er zijn heel wat anderen die zomaar wat schreeuwen over ik heb zoveel pk.
nonsnes ga maar eens met de billen bloot en op een bank.


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.