Automaxx Summer Edition - Chat topic
maar we zijn aan het kijken wat er allemaal bij komt kijken als je een club begint ,maar zijn druk bezig met stickers en de rest dit zijn een paar auto's die er bij zijn de clio is de mijne(nog under-construction) die renault 1916v in trouwens van lowrider01 ook lid bij rtc en team 1916v.[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/auto_marc.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lowrider01.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/de_vw.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/mijn_clio.jpg[/img]
op sontplein klopt wel daar ben ik ook vaak maar bij dr88 niet tenminste niet dit jaar miss wel verleden jaar. kom anders eens lang als je ziet staan op sont pleinMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nee, ik ken hem niet maar de auto herken ik wel. Al een paar zien staan op het Sontplein en volgens mij zag ik hem toen ook in Drachten bij de sprintwedstrijden.jiggy schreef:hij zit nu nog bij tru riders die waren ook bij walibi.jiggy schreef:jah hoezo?? ken je hem toevalligMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is dit je broer z'n auto?
greetzzzzz marcel
-
Ja, is goed. Als ik de volgende keer weer naar het Sontplein zal ik naar jullie auto's omkijken.
Jongens, ff een giller van het 106-extreme forum:

1 van de redenen dat wij er als bestuur niet echt zin aan hebben om er te gaan staan als club.
Het gevaar dat 1 of andere dronken malloot een kamp vuurtje gaat maken en er een wagen in de fik vliegt is veel te groot.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Haha geweldige reden tochJacco Twingi schreef:Jongens, ff een giller van het 106-extreme forum:![]()
![]()
1 van de redenen dat wij er als bestuur niet echt zin aan hebben om er te gaan staan als club.
Het gevaar dat 1 of andere dronken malloot een kamp vuurtje gaat maken en er een wagen in de fik vliegt is veel te groot.

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Tsss zelf als autoliefhebber let je neem ik ook wel aan op andere auto's.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_056.jpg[/img]
Iemand deze auto ook nog goed bekeken? Ik weet nu in ieder geval dat de mijne NOOIT naar Care autoschade gaat.
Iemand deze auto ook nog goed bekeken? Ik weet nu in ieder geval dat de mijne NOOIT naar Care autoschade gaat.
klopt ik heb hem ook ff goed bekeken en ziet er niet uit alles aan die auto is lelijk wat die stylist er aan gedaan heeft spuitwerk is wel mooi, maar die lelijke homo van een stylist komt ook niet aan mijn auto. die stickers waren toch een potje lelijk op geplakt.
greetzzzzzzzzz marcel

greetzzzzzzzzz marcel
-
Zoals?marcel16v schreef:Afwerking om te huilen.MartijnG schreef:Wat heb je er aan gezien dan?
wat ik a zij over die auto de stickers waren echt lelijk gedaan en nog een paar dingenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Zoals?marcel16v schreef:Afwerking om te huilen.MartijnG schreef:Wat heb je er aan gezien dan?
-
- Über-Spammer
heb ook verhalen gehoord over afstelling van de subs wat niet echt geweldig was
nee dat klopt niet want dat schadeherstelbedrijf heeft alleen het spuitwerk gelevert en voor de rest heeft die gek van een stylist mensen ingehuurt om die andere dingen te doen, en dat zijn de mensen die het niet goed gedaan hebben + dat die stylist geen verstand heeft van auto's mooi maken. hij kan maar beter zijn inzicht gaan gebruiken in inrichtingen van huizen. heb me elke afleveringen weer geergert om die gast ook zijn benamingen voor sommige dingen echt een dikke tjap.....
pffffffff zo dat is er uit
greetzzzzzzzzzzz marcel
pffffffff zo dat is er uit
greetzzzzzzzzzzz marcel
maar het progamma is afgelijd van pimp my ride , maar daar maken ze ook echt auto's BIG PIMPIN en wat zij die is een beetje dom met auto's experimenteren en dat is de dikke flop van het progamma.
maar ga nu maar eens lekker slapen ben tenslotte al weer een dag dichter bij de dood en er staat morgen weer een drukke dag te w88.
ciao

maar ga nu maar eens lekker slapen ben tenslotte al weer een dag dichter bij de dood en er staat morgen weer een drukke dag te w88.
ciao

ff paar "kleine" puntjes aan de subaru:
- deur slijt op 3 plekken aan
- die stickerplakkers eerst ff op een LOI cursus stickeren sturen
- wit/bluaw van buiten en grijs van binnen
- grijze nevel in een blauwe kofferbak
- verschrikkelijke kitnaden tussen alle luchthappertjes
- deur sloot niet in de deuropening
- enz enz enz...
als mijn auto naar dat schadebedrijf zou moeten, steek ik hem nog liever in de brand
- enz enz enz...
als mijn auto naar dat schadebedrijf zou moeten, steek ik hem nog liever in de brand

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Heb je hetzelfde commentaar op mn clio??edwin19 schreef:ff paar "kleine" puntjes aan de subaru:
- enz enz enz...

Project: GTT Blue Sport
-
Is je Clio ook bij Care geweest dan? Want daar doelt Edwin opFrits schreef:Heb je hetzelfde commentaar op mn clio??Die komt ook bij een schadehersteller vandaan
Frits schreef:Heb je hetzelfde commentaar op mn clio??edwin19 schreef:ff paar "kleine" puntjes aan de subaru:
- enz enz enz...
als mijn auto naar dat schadebedrijf zou moeten, steek ik hem nog liever in de brandDie komt ook bij een schadehersteller vandaan
staat toch naar DAT schadebedrijf
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Solly jongensedwin19 schreef:staat toch naar DAT schadebedrijf

-
Frits geen bier meerFrits schreef:Solly jongensedwin19 schreef:staat toch naar DAT schadebedrijf. Maar idd. als DAT bedrijf er bekend omstaat zou ik er ook niet meer naar toe gaan....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Frits is vanavond idd. aan het bier gegaan. en het gaat (alweer) niet goed.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Frits geen bier meerFrits schreef:Solly jongensedwin19 schreef:staat toch naar DAT schadebedrijf. Maar idd. als DAT bedrijf er bekend omstaat zou ik er ook niet meer naar toe gaan....
![]()

-
Ho ho! Bacardi Cola is mijn ding he!

-
Neehee, geen exotische variaties.ForeverYoung schreef:Bacardi sinas is lekker man

-
- Contacteer:
ideetje voor jou volgend jaar wilma
[img]http://www.renault-club.net/galerija/slomeeting2/16.jpg[/img]

Hé gaafle mouton noir (sandy) schreef:ideetje voor jou volgend jaar wilma![]()
![]()

Zag die dingen volgens mij bij de Xenos laatst in Almere. Toch Paul?
Werkt dat ook met Canei?

-
- Über-Spammer
zo komt frits nooit meer uit zn auto