Wel luisteren;Vospower schreef:Het schijnt dat laatst in de 5de versnelling op RTL5 een renault 5 aan bod kwam die de 260 km/h haalde!!!
Ja, idd, CSI trouwens ook. Beste aflevering was toen het CSI team samenwerkt met CSI Miami teamMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Kijken jullie ook naar CSI: Miami? Steengoeie serie.
Is een erg goeie film alleen ook heel zwaar en je moet hem niet op de details afrekenen, zitten een paar scenes in die gewoon onzinnig zijn nl.-Ray- schreef:ben nu The Passion of the Christ aan het binnenhalen op DVD met NL subs
ben benieuwd waarom deze film zoveel te weeg heeft gebracht, praatgroepen en al opgericht, mensen die zichzelf aan gingen geven etc....
saillant detail: de film is in aramees/latijn gesproken.
Jah dan is het een leuke film om niet te volgen jahOllie schreef:Tja...als mannelijke single zal 13 going on 30 wel niks zijn, maar als je een vriendin hebt die hem wil zien, is het uiteindelijk toch een leuke feel-good movie![]()
7/10
Net zoiets als 50 first dates?Steven schreef:Jah dan is het een leuke film om niet te volgen jahOllie schreef:Tja...als mannelijke single zal 13 going on 30 wel niks zijn, maar als je een vriendin hebt die hem wil zien, is het uiteindelijk toch een leuke feel-good movie![]()
7/10
Nee ik dacht dat het zoiets was als Mean Girls, die ik een maandje terug heb gezien. Die was wel lachen.
6,5/10 krijgt die van mij
Hmmm, bij een of ander filmprogramma werd het afgedaan als een slechte film, dus was al niet van plan te gaan kijken.5gt8vturbo schreef:laat iedereen alsjeblieft niet naar the Village gaan. hij wordt bestempeld als een of andere goede horrorfilm, maar het is een drama waarbij je drie zou kunnen schrikken