Friday Nightmeeting Bodegraven. I
dus met andere woorden..Jongens reageer effe op chrisChris schreef:Ohw, was ff in de war, je doelde op mijn project, ik dacht eerst dat je het XH project bedoelde.
Topic is weer geupdate.
z'n topic

ik reed net door Bodegraven.en kwam een Rode golf tegen met een
..DP.. kenteken met een klein p.. mannetje erin.ik kleefde op zn bumper maar hij reageerde niet echt..ik had wel meer van hem verwacht.....
..DP.. kenteken met een klein p.. mannetje erin.ik kleefde op zn bumper maar hij reageerde niet echt..ik had wel meer van hem verwacht.....
beetje jammer ik had wel verwacht dat ie ff gas zou geven...Chris schreef:Hij laat zich niet zo snel opjutten als jou hoor.
Opvoeden jij?
jij hebt mij zo opgevoed met al dat trappen.....

jij hebt mij zo opgevoed met al dat trappen.....

Zijn er misschien nog mensen die zin hebben om vrijdag 18 februari richting Eindhoven te komen?
We hebben al 18 man die zeker komen en 10 twijfelaars. Maar daar kunnen wel wat meer mensen bij. Zou gezellig zijn als er wat mensen bij zouden komen in ieder geval. 

Omdat ik hem waarschijnlijk donderdag bij jou ben verloren .maar ben wel blij dat ie terecht is.dank je ....
anders heb ik binnenkort zo een geintje als jij gisteravond..
anders heb ik binnenkort zo een geintje als jij gisteravond..

[quote="Chris"]Mazzelaar.
[/quothoh man bedankt 

lexion hoest druk??
heb je koffie klaarstaan???
heb je koffie klaarstaan???

Goh, je kentekenbewijs kom ik ook al tegen.Chris schreef:Ron, waarom ligt jouw rijbewijs bij mij op mijn werk?!
BTW, als je een beetje een moeilijke tiepmiep hebt bij het postkantoor of bij een garage dan is je overschrijvingsbewijs niet geldig, er zit een perforatiegaatje door de letters van je deel 3 heen.
wat dan?? ik zie iets over een topic,wat niet bestaat of zo??
Dit stond er:
Wie wat bewaard die heeft wat.
Chris schreef:JJ, die van jou staat wel degelijk meerder malen op de foto, Gronau, België. Maargoed.PM van JJ schreef: ...
tja
Wat ik echt een zeer vervelend is de opmerking vind is dat je sugereert dat de bestuursleden hun auto opknappen van lidmaatschapsgeld?!
Hoe kan je dat nou zeggen man, bezoek eens een ALV dan zie je waar het geld blijft.
Met zo'n opmerking maak je me echt kwaad!
Rot op met je geruchten joh, en vraag eens naar een uitdraai van de clubrekening voordat je zulke verhalen in de wereld brengt.![]()
![]()
Wie wat bewaard die heeft wat.
iets wat karel kansloos
Tsjonge hoe triest kan je zijn

Tsjonge hoe triest kan je zijn

pleurt ff lekker op met dat gejank...koop een jurk met trut erop of zo

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Gast is gewoon stik jaloers, dat hij zelf niet weet wat het is om hard te werken en dan een spaarcentje apart te zetten zodat je daar je GTT (of andere auto) van kan opknappen.
Boeie kortzichtige pleuris eikel.
Boeie kortzichtige pleuris eikel.
Triest hè.
Dit is maar een klein deel van een suf PMetje die hij naar iemand stuurde en die ik vanmorgen onder ogen kreeg.
Ik ben al wat minder woest als vanmorgen, maargoed, zulke dingen zeg je toch niet!
Hij had beter naar de ALV kunnen komen, dan ziet hij tenminste wat voor kosten de cluvb heeft.
Dit is maar een klein deel van een suf PMetje die hij naar iemand stuurde en die ik vanmorgen onder ogen kreeg.
Ik ben al wat minder woest als vanmorgen, maargoed, zulke dingen zeg je toch niet!

Hij had beter naar de ALV kunnen komen, dan ziet hij tenminste wat voor kosten de cluvb heeft.
Merijn schreef:Nog iemand die denkt dat jij een crimineel bent, Chris...

Wat heeft iedereen me toch snel door hé.

Die van Haas is overigens ook opgeknapt met clubgeld, mijn witte trouwens ook, toen was de club er nog niet eens!!!
Ik denk dat ik me ook maar eens verkiesbaar moet stellen als bestuurdlid.Chris schreef:Merijn schreef:Nog iemand die denkt dat jij een crimineel bent, Chris...
Wat heeft iedereen me toch snel door hé.
Die van Haas is overigens ook opgeknapt met clubgeld, mijn witte trouwens ook, toen was de club er nog niet eens!!!

Je ziet het he, als je eens wat krapper zit!

Nu snap je ook waarom de Penningmeester, juist ja de man van het geld, zijn auto verkoopt! Wij hadden alles al opgemaakt aan onze auto's! Vooral die phase1 van Tino heeft bakken met CLUBgeld gekost!

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Inderdaad dat phase1 spul is zo uniek aan het worden dat we het maar opnieuw hebben laten maken bij oom renault. Kost een bietje heb je wel wat.Chris schreef:
Nu snap je ook waarom de Penningmeester, juist ja de man van het geld, zijn auto verkoopt! Wij hadden alles al opgemaakt aan onze auto's! Vooral die phase1 van Tino heeft bakken met CLUBgeld gekost!![]()
Maar goed ik heb nog wat geld over van de restauratie moet dat terug gestort worden in de kas of heeft er iemand nog een auto om op te knappen, dennis misschien?
Wat een gaffel zeg die gast.
nee natuurlijk niet man....Merijn schreef:Ik neem aan dat je het niet tegen mij hebt?Ronnie B. schreef:pleurt ff lekker op met dat gejank...koop een jurk met trut erop of zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hey jongens.,Jappe en ik willen ook nog graag een nieuw lakkie op onze 5jesTino schreef:Inderdaad dat phase1 spul is zo uniek aan het worden dat we het maar opnieuw hebben laten maken bij oom renault. Kost een bietje heb je wel wat.Chris schreef:
Nu snap je ook waarom de Penningmeester, juist ja de man van het geld, zijn auto verkoopt! Wij hadden alles al opgemaakt aan onze auto's! Vooral die phase1 van Tino heeft bakken met CLUBgeld gekost!![]()
Maar goed ik heb nog wat geld over van de restauratie moet dat terug gestort worden in de kas of heeft er iemand nog een auto om op te knappen, dennis misschien?

Hey jongens.,Jappe en ik willen ook nog graag een nieuw lakkie op onze 5jesTino schreef:Inderdaad dat phase1 spul is zo uniek aan het worden dat we het maar opnieuw hebben laten maken bij oom renault. Kost een bietje heb je wel wat.Chris schreef: