ACT: Twingo I
Heb hem op meerdere twingo's gezien, dus het lijkt me dat je dezeSpiNd0o schreef:mmm nu ik beter kijk weet ik het zeker, het is hem niet
gewoon in de winkel kan kopen, maar weet niet welke en welk
type bumper dat is
Is er niets te vinden bij de Duitse sites?Rontwingo schreef:Weet iemand welk type voorbumper dit is? en waar die vandaan
te halen is?![]()
Ik heb ook wel es gezocht naar deze bumper, maar lijkt wel onvindbaar

spookhol schreef:Hallo Allemaal.
Aankomende week komen deze lampen onder mijn Twingo BJ 2000.
Wat denken jullie, zal het wat worden of heb ik ze voor niets gekocht?
Gr Erwin.
Over smaak valt niet te twisten

Doen wat je zelf mooi vind

Jawel, maar die wil je echt niet hebbenSpiNd0o schreef:he jacco doe je niet toevallig je achterklep weg

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
gezien de belgische nummerplaat erop is dat een zeer goede gok, ja.Chris@R5 schreef:Heeft die Belgische Twingo die bumper niet?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

volgens mij bedoelt chris de belgische twingo die ook op de twingomeeting was (met airride)
-
die bumper was in 2000 te krijgen van het merk rieger
die twingo vanop de foto was van een jongen van hier in de buurt, maar is nu total loss.
de bumper is niet meer te krijgen ik heb er ook lang achter gezocht
en rieger geinformeerd om de mal te kunnen kopen zelfs die hebben ze niet meer
en die van brende is een andere
greetz
die twingo vanop de foto was van een jongen van hier in de buurt, maar is nu total loss.
greetz
Zonde en jammer dat die bumper niet meer geleverd kan worden.twingo from hell schreef:die bumper was in 2000 te krijgen van het merk rieger
greetz
-
Hey iedereen, heb net nieuwe (oude) 15" velgen gekocht:
[img]http://users.telenet.be/sibracing/Twing ... %20Cup.jpg[/img]
Omwikkeld in Proxes T1-S 195/55/15 Toyo rubber, past perfect in de hoogte, maar omdat ze 7 breed zijn komen ze achteraan tegen de remleidingen.
Nu was m'n vraag of iemand nog (goedkoop) 4 spacers heeft liggen van 15 mm (steek 4x100). Of eventueel een cad tekening van een spacer heeft.
Heb ook nog ff dit stuurtje geïnstalleerd:
[img]http://users.telenet.be/sibracing/Twing ... sh%205.JPG[/img]
Grtz
[img]http://users.telenet.be/sibracing/Twing ... %20Cup.jpg[/img]
Omwikkeld in Proxes T1-S 195/55/15 Toyo rubber, past perfect in de hoogte, maar omdat ze 7 breed zijn komen ze achteraan tegen de remleidingen.
Nu was m'n vraag of iemand nog (goedkoop) 4 spacers heeft liggen van 15 mm (steek 4x100). Of eventueel een cad tekening van een spacer heeft.
Heb ook nog ff dit stuurtje geïnstalleerd:
[img]http://users.telenet.be/sibracing/Twing ... sh%205.JPG[/img]
Grtz
je kan die remleidingen achteraan makkelijk naar onder verleggen met behulp van wat "stritsedingskes" (tiewraps)
dan moet je al een pak minder verbreden, en is je handrem een pak leuker in gebruik
dan moet je al een pak minder verbreden, en is je handrem een pak leuker in gebruik

je moet je remleidingen warm maken en verleggen naar de andere kant van de achteras, is altijd als je lmv monteert op een twingo.Siberion24 schreef:Hey iedereen, heb net nieuwe (oude) 15" velgen gekocht:
maareh, bedoel je niet 195/45/15 ipv 55 ? want op deze manier heb je een afrolmaat die veel groter is dan origineel, twingo (helemaal) niet meer vooruit te fikken en bij voluit sturen en veren komt het echt niet goed. en je hebt een giga-tellerafwijking zo.
there is no spoon.
Als je spoorverbreders koopt van zo'n 17mm moet je dan ook langere bouten kopen? Lijkt me wel want die bouten kunnen vast niet bijna 2 cm minder grip hebben. Als ik gelijk heb kan iemand mij dan vertellen waar ik die kan kopen en welke afmeting ik moet hebben?
-
195/55/15 gaat volgens mij ook nooit passen onder een twingo, en als je hem dan niet verlaagd(waardoor het al helemaal niet meer past) wordt het een jeepTijn schreef:je moet je remleidingen warm maken en verleggen naar de andere kant van de achteras, is altijd als je lmv monteert op een twingo.Siberion24 schreef:Hey iedereen, heb net nieuwe (oude) 15" velgen gekocht:
maareh, bedoel je niet 195/45/15 ipv 55 ? want op deze manier heb je een afrolmaat die veel groter is dan origineel, twingo (helemaal) niet meer vooruit te fikken en bij voluit sturen en veren komt het echt niet goed. en je hebt een giga-tellerafwijking zo.

ben benieuwd, toevallig ook foto's hiervan?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
bij sommige setjes zitten langere bouten bijSpiNd0o schreef:Als je spoorverbreders koopt van zo'n 17mm moet je dan ook langere bouten kopen? Lijkt me wel want die bouten kunnen vast niet bijna 2 cm minder grip hebben. Als ik gelijk heb kan iemand mij dan vertellen waar ik die kan kopen en welke afmeting ik moet hebben?
bij autostyle kan je ook eenvoudig langere bouten bestellen, zie http://www.autostyle.nl en dan effe zoeken op spoorverbreders dan kom je de bouten ook vanzelf tegen 

R5GTT. Drive it like you stole it
de lokale velgenboer hefet normaal wel een aantal bouten liggen ... (kwestei dat je bij online winkels met besteltijden zit...)SpiNd0o schreef:Als je spoorverbreders koopt van zo'n 17mm moet je dan ook langere bouten kopen? Lijkt me wel want die bouten kunnen vast niet bijna 2 cm minder grip hebben. Als ik gelijk heb kan iemand mij dan vertellen waar ik die kan kopen en welke afmeting ik moet hebben?
en de velgenboer kan je ineens ook helpen met de lengte van dat beestje te bepalen
-
Ja idd 45, hihi, typfoutjeTijn schreef:je moet je remleidingen warm maken en verleggen naar de andere kant van de achteras, is altijd als je lmv monteert op een twingo.Siberion24 schreef:Hey iedereen, heb net nieuwe (oude) 15" velgen gekocht:
maareh, bedoel je niet 195/45/15 ipv 55 ?

Scheelt maar een cm of 1-2 met mn huidige setup.
there is no spoon.
Ik heb achter ook 5 mm spacers zitten (noodzaak!!!)Ronnie schreef:Hoeft niet altijd meen ik? Maar zal bij dikkere spacers vast wel noodzakelijk zijn.
Geen langere bouten nodig hoor

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik zal ze dalijk wel nodig hebben.
Vaak hebben de zaken waar je de spacers vandaan haalt ook wel langere bouten. Zij kunnen je daar in adviseren!

Vaak hebben de zaken waar je de spacers vandaan haalt ook wel langere bouten. Zij kunnen je daar in adviseren!
Jij bent wel erg enthousiast hahaalleen voor renault pas vanaf 30mm
ik ga het wel ff proberen hier bij autozaken dan,
ga zo ook ff kijken bij metaal bewerkingzaak of ik een 17/20mm dikke plaat niet gewoon kan laten persen, hebben mega grote staal platen daar zal vast wel ergens zo dik bij zitten(hoop ik) of gewoon 2 van 10mm per wiel..als dat goedkoper is dan boor ik die 4x100 er wel zelf uit!
Ik zou toch niet teveel zelf daaraan prullen hoor, 't gaat hier over de ophanging van je twingo, als die het begeeft @ 120 km/u wil ik niet weten wat er gebeurd, spacers zijn er in veel verschillende maten, en je vind vast wel een maat die je zoekt.