Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
ik geloof het wel!
gaat darcy ook mee?
gaat darcy ook mee?
-
ik vind het super 

-
komen jullie ook naar ons? kunnen we het hele restaurant afhuren 

HELP!!!! mensen even een dringend verzoek heeft toevallig iemand velgen met banden waarmee je door de apk komt mijn velgen lopen namelijk aan bij maximaal insturen en mag dus niet. als iemand die heeft wil die mij zo snel mogelijk bellen? 0611423595 alvast bedankt.
-
Wilco?MarcoG schreef:Hey Patrick L. Ik heb achter een remverschil van 55 tot 60%, schijven, blokken, klauwen vervangen, en nog steeds dat verschil. Andere testbank geprobeerd, verschil blijft. Nu wil ik voorlopig de moed opgeven en de auto maar ergens laten keuren waar ze geen remmentestbank hebben. Weet jij waar ik daarvoor terecht kan?
Misschien dat het probleem aan de ABS ligt...ik zou volgens die gast van het APK station de remslangen die uit de verdeler komen en naar links en rechtsachter gaan es moeten omwisselen en kijken of het probleem dan ook van rechts naar linksachter verschuift. Vond ik wel een goeie optie, alleen heb daar ff niet de tijd voor.
of Walstock , St.Nicolaasstr in Maastricht, afspraak maken.
-
ik heb nog liggen,voske schreef:HELP!!!! mensen even een dringend verzoek heeft toevallig iemand velgen met banden waarmee je door de apk komt mijn velgen lopen namelijk aan bij maximaal insturen en mag dus niet. als iemand die heeft wil die mij zo snel mogelijk bellen? 0611423595 alvast bedankt.
ph2 velgen van de 1916v, met 195-50-15, nieuwe banden.
gouden spaak velgen met 195-45-15, minder mooie banden.
ik ben morgen om 15.30 thuis
als je s`middags tijd hebt moet je ff langs komen in Bunde, laat maar wat weten.
-
Sorry ik had dit forum een poosje niet gelezen, maar ik heb helaas ook een andere afspraakBram (vospower) schreef:Alex, remi en patrick L. laten jullie ook ff weten of jullie meegaan en uiteraard iedereen die ik vergeten ben???

ik bel je rond half 4Patrick L. schreef:ik heb nog liggen,voske schreef:HELP!!!! mensen even een dringend verzoek heeft toevallig iemand velgen met banden waarmee je door de apk komt mijn velgen lopen namelijk aan bij maximaal insturen en mag dus niet. als iemand die heeft wil die mij zo snel mogelijk bellen? 0611423595 alvast bedankt.
ph2 velgen van de 1916v, met 195-50-15, nieuwe banden.
gouden spaak velgen met 195-45-15, minder mooie banden.
ik ben morgen om 15.30 thuis
als je s`middags tijd hebt moet je ff langs komen in Bunde, laat maar wat weten.

-
Wie komt er naar TNM vanavond? Ik heb waarschijnlijk een vervoersprobleem.
Riel, zou je me misschien op kunnen pikken eventueel?
Riel, zou je me misschien op kunnen pikken eventueel?
-
hahahaha nee helaas geen interesse
pak de scooter van mn broertje wel, die is toch sneller
Racuh???

Racuh???
-
ja dat zou geweldig zijn!
kan ik je gelijk je 15 euro geven
ik bel je strax even op oke!
kan ik je gelijk je 15 euro geven

ik bel je strax even op oke!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he effe voor de mensen die vertrekken uit maastricht morgen en er niet bij waren.
We hebben besloten om om kwart voor zeven bij de geusselt te verzamelen.
Dus bij deze mensen tot morgen en zorg dat er genoeg ruimte in de magen is voor het griekse goden voedsel
We hebben besloten om om kwart voor zeven bij de geusselt te verzamelen.
Dus bij deze mensen tot morgen en zorg dat er genoeg ruimte in de magen is voor het griekse goden voedsel

-
mmm idd wat weinig, dan maar downloaden ofzo
@ danny, gefeliciteerd met je aanwinst! strakke bak!
@ de griekers, ik zie jullie vanavond, wat parkeren betreft dat kan voor de deur langs de rijksweg en misschien achterom, dat komt wel goed!
Tot vanaaf!

@ danny, gefeliciteerd met je aanwinst! strakke bak!

@ de griekers, ik zie jullie vanavond, wat parkeren betreft dat kan voor de deur langs de rijksweg en misschien achterom, dat komt wel goed!
Tot vanaaf!
-
luitjes,
laat het jullie smaken straks bij de Griek,
ik vetrek zo naar Utrech, ga me vermaken met nog een paar duizend andere collegas` op het personeelsfeest
mzzls
laat het jullie smaken straks bij de Griek,
ik vetrek zo naar Utrech, ga me vermaken met nog een paar duizend andere collegas` op het personeelsfeest

mzzls

-
oh ja Danny en Wilco,
die spaakvelgen niet door verkopen he
die spaakvelgen niet door verkopen he
-
joahOllie schreef:Zoep ze wa jong

Mensen ik meld me bij deze af,ooooooooooh wat jammer is dat nou < yeah right >.De reden ik loop met krukkies
.Had graag meegewild maar lopen gaat me nu echt super slecht af dus moet ik ervanaf zien.Heel jammer want had me er wel een beetje op verheugdt.Ach ja maybe ooit eens een andere keer
greetz marco

greetz marco
@ ollie Ik heb sinds 3 weken te maken met een verzwikte enkel. Ben 2 weken thuis geweest ermee , en maandag weer begonne met werken op therapeutishe bassis,meaning 4 uurtjes werken,meer pause tussendoor.Bedrijf was er niet zo blij mee en zeiden blijf maar de gehele dag en kijk maar hoever je komt.Nou dat was dus tot gister en toen ging het goed mis.Kan nu niet meer op me been staan en zit aan de pijnstillers
.Ach ja heb nu dus 4 weken vakantie
.Als ik enigsinds had kunne lopen was ik meegegaan,maar het gaat echt helemaal niet.Vindt het jammer dat ik niet mee kan ,maar ja maybe een andere keer dan maar
greetz en veel plezier vanavondt

greetz en veel plezier vanavondt
-
jammer marco!!! helaas....succes met je enkel!
@ ollie, niet meer van die vervelende smsje sturen
@ ollie, niet meer van die vervelende smsje sturen

-
Nou mensen, het was naar mijn mening erg gezellig en ook erg lekker!
Ik heb er van genoten!

Ik heb er van genoten!

Ja in de kelder liggen twee klauwen met een afgebroken nippeltje erin. En aangezien het probleem niet aan de klauwen ligt, moeten ze ook nog es allebei gangbaar zijn. Maar ik wilde ze zelf es goed uitmekaar halen en eigenhandig reviseren.Bram (vospower) schreef:Hey Marco, heb je dan nu misschien 1 of 2 klauwen over?MarcoG schreef:@Rob Die velgen zien er goed uit. Heb je dat met de hand gedaan of met een machiene? En hoe hou de velgen zo goed? Komt er nog iets van een beschermlaag over?
@Pat.L Ik ga eens bellen naar die Wa...nog wat in Maastricht. Rob heeft me even laten zien waar die zit, danke.
@Riel Ik probeer ook eens de leidingen die naar achteren gaan om te wisselen, dus dat de linkerachterklauw op de aansluiting bij de pomp op die van de rechter komt en dan nog eens naar die gasten van Raets, toffe gozers daar. Als dan blijkt dat de pomp in orde is (dus dat het probleem NIET omwisseld van links naar rechts), kenne gij em naar Eindhoven meenummen want dan moet het dus aan de leidingen liggen.Bij de remmentest remde hij echt precies met 55-60%, elke keer weer.
-
voske schreef:neej waarom zou ik dat doen denk dat ze prima onder de clio zittenPatrick L. schreef:oh ja Danny en Wilco,
die spaakvelgen niet door verkopen he![]()

heb je ze al eronder gezet, lopen deze niet aan?
Zeer zeker mee eens. Goed dat zelfs de organisator niet wist welke Griek het nu precies wasBram (vospower) schreef:Nou mensen, het was naar mijn mening erg gezellig en ook erg lekker!
Ik heb er van genoten!
![]()

Was lekker, en spicey! Ben intern ah rotten nu