ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

willow schreef:
Merijn schreef:Laten we het gezellig houden... :P 300 PK is vast haalbaar in een G60, maar met veel werk. Zal ook heel wat aan gedaan zijn en er rijden wel meer G60's rond met zulke vermogens. Alles is mogelijk, als je maar fors geld neerlegt.

Geldt ook voor een 2.0T uit een 21. :)
ja precies, heel erg veel aan gedaan..denk dat we elkaar gewoon even niet goed begrepen hebben :D
Mocht je dat hebben gedaan middels een PM naar Jo is dat niet slim denk ik dan, ten eerste is het een belg :wink: , ten tweede en niet geheel onbelangrijk iemand die weet hoe je peekaa's uit een automotor trekt.

Maar goed, laten we het gezellig houden zoals wel vaker in dit topic waar sommige lieden sterke verhalen op tafel gooien over hoe veel sneller ze zijn dan anderen.

Vooral de bijvoorbaat kansloze missies vind ik om te smullen, dus als ik zou vertellen dat ik van de week een Audi R8 tot de 100 km/u bijhield...:D

Jo en Willow, shake hands (F)
Arno17

-jo- schreef:(N) :lol:
Zie je wel, een Belg met humor :smoke: :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Arno17 schreef:
willow schreef:
Merijn schreef:Laten we het gezellig houden... :P 300 PK is vast haalbaar in een G60, maar met veel werk. Zal ook heel wat aan gedaan zijn en er rijden wel meer G60's rond met zulke vermogens. Alles is mogelijk, als je maar fors geld neerlegt.

Geldt ook voor een 2.0T uit een 21. :)
ja precies, heel erg veel aan gedaan..denk dat we elkaar gewoon even niet goed begrepen hebben :D
Mocht je dat hebben gedaan middels een PM naar Jo is dat niet slim denk ik dan, ten eerste is het een belg :wink: , ten tweede en niet geheel onbelangrijk iemand die weet hoe je peekaa's uit een automotor trekt.

Maar goed, laten we het gezellig houden zoals wel vaker in dit topic waar sommige lieden sterke verhalen op tafel gooien over hoe veel sneller ze zijn dan anderen.

Vooral de bijvoorbaat kansloze missies vind ik om te smullen, dus als ik zou vertellen dat ik van de week een Audi R8 tot de 100 km/u bijhield...:D

Jo en Willow, shake hands (F)
met gemak toch
die dingen schijnen zo traag als dikke stront te zijn :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:
willow schreef:ik denk dat jij niet goed gelezen hebt kerel

ik had het over 200 pk met de handelingen chip en poelie.....

en ik zei alleen dat die corrado van die vriend van mij er 300 heeft maar ik heb jou toch niet verteld wat daar allemaal aan gedaan is.....of wel? dat is uiteraard geen 8 klepper...

dus ik vind je reactie beetje waardeloos, je had ook eerst mij kunnen benaderen voordat je zo over mij gaat praten

en die kliko is niet meer... :)

laturss
willow schreef:haha ok top..gelukkig ben ik van die renault rommel af

groeten
joh, vermoeiend. Wordt dit allemaal verteld door iemand die 3 keer een blok heeft laten plaatsen ? Je praat over vermogen alsof je in de chocopot aant roeren bent. Die gasten van de VAG fora's zullen het graag horen en lezen.

Dat je van je renault rommel af bent is leuk voor jou, ben es benieuwd wat je gaat zeggen als je met je volgende merk ervaart wat je in het verleden ervaren hebt.

Zal ik je helpen ? Je wil een godsvermogen maar het mag geen hol kosten, niks persoonlijk, das een algemene trend bij jongsters. Dan gaat het stuk en natuurlijk heb je dan k*%$e wagen, gelijk welk merk het is.

Het kan statistisch aangetoont worden dat renault het helemaal niet slecht doet bij de middenklasse sportwagens, maar jah, wie maalt daar nu om?

Verder wens ik je veel succes met je VAG, .... of was het een witte colt turbo die je ging bekijken ? Dat ding met dik over de 300 pk ? Waarschijnlijk ook met een speciale poulie en chipje :wink:
Staat bij biesheuvel nog een leuke twee liter 16 klepper VAG blok
Met een papiertje erop (wordt verkocht door een particulier)
286 pk (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S) (S)
Makkelijk he, een pc en een printer :worship: :worship: :worship:
Arno17

Zie je, ze hebben allemaal humor daar beneden de rivieren..

Maar goed, weer even on topic!

Even kijken of er vanavond nog wat te jagen valt....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Vanmiddag nog een patser in een bmw 645ci op zitten duwen
uiteindelijk moest die me toch voorbijlaten :D :D :D (0)
Ferdy
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:Vanmiddag nog een patser in een bmw 645ci op zitten duwen
met de Patrol ? :)
Arno17

Ferdy schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:Vanmiddag nog een patser in een bmw 645ci op zitten duwen
met de Patrol ? :)
Neen Gordon achter het stuur en die valt niet op Brabo's.. :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nee met de gte
die gup bleef maar links rijden
dus ik ging steeds naar rechts en dan ernaast :D :D
dat werd die zo zat dat die uiteindelijk naar rechts ging
heb hem ff een (Y) gegeven :lol: :lol:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:heb hem ff een (Y) gegeven :lol: :lol:
Luco kennende zal dat niet alleen een (Y) zijn geweest :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

jawel alleen een (Y)

je had zijn bek moeten zien
RoyH

Sommige mensen schuiven gewoon niet. 3 baansweg, geen hond op de rechterbaan en dan toch stug op de linkerbanen blijven rijden *zucht* zelfs met de 1.1 moest ik mensen even duwen af en toe :P irritante was dan weer wel dat als ze dan schoven ik geen vermogen had om er langs te komen :lol:
Reno-loos
willow

-jo- schreef:
willow schreef:ik denk dat jij niet goed gelezen hebt kerel

ik had het over 200 pk met de handelingen chip en poelie.....

en ik zei alleen dat die corrado van die vriend van mij er 300 heeft maar ik heb jou toch niet verteld wat daar allemaal aan gedaan is.....of wel? dat is uiteraard geen 8 klepper...

dus ik vind je reactie beetje waardeloos, je had ook eerst mij kunnen benaderen voordat je zo over mij gaat praten

en die kliko is niet meer... :)

laturss
willow schreef:haha ok top..gelukkig ben ik van die renault rommel af

groeten
joh, vermoeiend. Wordt dit allemaal verteld door iemand die 3 keer een blok heeft laten plaatsen ? Je praat over vermogen alsof je in de chocopot aant roeren bent. Die gasten van de VAG fora's zullen het graag horen en lezen.

Dat je van je renault rommel af bent is leuk voor jou, ben es benieuwd wat je gaat zeggen als je met je volgende merk ervaart wat je in het verleden ervaren hebt.

Zal ik je helpen ? Je wil een godsvermogen maar het mag geen hol kosten, niks persoonlijk, das een algemene trend bij jongsters. Dan gaat het stuk en natuurlijk heb je dan k*%$e wagen, gelijk welk merk het is.

Het kan statistisch aangetoont worden dat renault het helemaal niet slecht doet bij de middenklasse sportwagens, maar jah, wie maalt daar nu om?

Verder wens ik je veel succes met je VAG, .... of was het een witte colt turbo die je ging bekijken ? Dat ding met dik over de 300 pk ? Waarschijnlijk ook met een speciale poulie en chipje :wink:
jo dat is een nieuwe auto met kleine motor, dus de eerste 3 jaar kan ik terughollen naar de dealer...

ennuh was helemaal niet me bedoeling om Jo op te fokken, maar blijkbaar is hij dat al snel :lol:
Geert
Contacteer:

en ik maar hopen dat deze discussie voorbij was. zullen we weer on-topic gaan?
Gast

discussie ? Waar ? :w:

Elke keer je hier iets zegt of een reaktie plaatst is het dadelijk een "discussie". Ik ben helaas geen ja-knikker en ik heb gereageerd na zo een fijne PM ontvangen te hebben. :fdfd

Tzal wel aan mij liggen. :devil:

lang leve de kuddegeest zeker ? Succes ermee, ik heb men eigen meningen.

:bye:
willow

-jo- schreef:discussie ? Waar ? :w:

Elke keer je hier iets zegt of een reaktie plaatst is het dadelijk een "discussie". Ik ben helaas geen ja-knikker en ik heb gereageerd na zo een fijne PM ontvangen te hebben. :fdfd

Tzal wel aan mij liggen. :devil:

lang leve de kuddegeest zeker ? Succes ermee, ik heb men eigen meningen.

:bye:
zo aan je foto te zien zit je hier al ff op het forum :D
Steven
Car: M536

Ach Jo, niets nieuws onder de zon toch?

Stijfkoppen, betweters, luie apen, kneuzen etc. genoeg hier :D
Ferdy
Über-Spammer

zal niet vragen of we weer ontopic kunnen...
Tom
Moderator
Car: MB

zou ik ook niet doen. Nog effe en de googleaar op "G60" komt hier terecht :lol: :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
KimRS

Clio RS vs. Hyundai S-Coupe 2.7 v6

1 - 0

:lol:
Arno17

Gisteravond net even te laat in de gaten dat er een rode Clio RS naast me kwam staan, kon ook niet anders want er stond een Connexxion bus tussen, moest ook de A4 op, ik er achter aan en even kijken of er nog wat inzat om ff stukje te gassen.

Helaas was bij 140 de lol eraf, wel ff binnen gekeken, geen respons van de bestuurder ( dame).

Kenteken iets met ..-TX-NH, ging er bij afslag VU weer vanaf.
Tim
Car: E36 M3

Gisteren een niet verwacht sprintje getrokken tegen een vrij nieuwe Honda Accord...
Ik zat niet echt op te letten en wou even vlot optrekken omdat we verderop moesten invoegen, dat dacht de bestuurder van die Honda ook :P

Moest nog best doorschakelen om hem voor te zijn, bleek na het opgezocht te hebben om een Honda Accord 2.0i Sport te gaan. 155 PK maar teveel gewicht om echt snel te zijn :)
nickyr16v

[quote="] of was het een witte colt turbo die je ging bekijken ? Dat ding met dik over de 300 pk ? Waarschijnlijk ook met een speciale poulie en chipje :wink:[/quote]

een maat van mij heeft dat ding gekocht.
ligt een opgefokt evo 3 blok in :wink:

das wel wat anders dan een speciale poulie en chipje

http://www.atectuningclub.nl/assets/s2d ... index.html
Gast

vermits die wagen me bekend is wat dat ook met enig sarcasme neergezet van die chip en poulie.

:gitar:
Arno17

-jo- schreef:vermits die wagen me bekend is wat dat ook met enig sarcasme neergezet van die chip en poulie.

:gitar:
Kan je nagaan wat je allemaal moet doen om 300 pk op te kunnen hoesten.
Gast

veel euro's op tafel gooien... of een chip en poulie proberen. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:veel euro's op tafel gooien... of een chip en poulie proberen. :)
Snelle stickers
Elektrische turbo
Luchtfilter
Bruluitlaat
Snelle velgen
Snelle bougies
Spoiler(s)

Dan zit je zo aan de 300 pk :D
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op vr 1 feb 2008 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ferdy
Über-Spammer

Ferdy schreef:zal niet vragen of we weer ontopic kunnen...
CChris

ONtopic dan maar

Net iets voor 9 uur, kwam een 5 GTT tegen, ik reed in een Audi A4 2.0 TFSI, gingen eerst vrij gelijk op, daarna toch 1-0 voor de Audi.

Daarna op de weg vanaf de snelweg naar de Bilt tegen een Clio 16v, had er iets meer moeite mee als met de 5, maar toch wel gewonnen. 1-0
R 5 Convertible Rulezz
ARNO16V
Contacteer:

Vanmiddag samen met Paul, nog ff een audi tt ff z'n plek aan gewezen zat hem behoorlijk op z'n bumpert, en daarna d'r voorbij, kregen nog een glimlach en een duimpje van bestuurder en bijrijder. :) (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Geert
Contacteer:

gister stukje achter een a5 3.0 tdi gereden met de williams. van 120 naar 200 hield ik goed bij en vanaf 200 was de puf eruit bij de audi en kroop ik er voorbij.
Arno17

Geert schreef:gister stukje achter een a5 3.0 tdi gereden met de williams. van 120 naar 200 hield ik goed bij en vanaf 200 was de puf eruit bij de audi en kroop ik er voorbij.
Ik wil dan weleens weten wat er aan de Williams is gedaan, je weet zeker dat het een 3.0TDI was?

Specs van de Audi:
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,9 s
Geert
Contacteer:

tja duitse cijfers, power to weight ligt lager dan de williams. en de sprint van 120 naar 200 deed hij duidelijk wel vol want er kwam een enome zwarte walm uit.

Maar weet het natuurlijk allemaal niet zeker.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

:X (0)
Gesloten