pffff... voor de geinteresseerden ivm m'n tut:
ontsteking staat ondertussen mooi afgesteld, en alles lijkt in orde, behalve dan op 1 klein puntje na...
compressie van de cilinders: 9 9 3 7.....
maar nu ben k aan het denken geweest: als ge compressieverlies hebtm dan zou men normaal gezien toch ook duidelijk verslechterende prestaties merken enzo.. niet? gezien ik daar geen last van had voordat ik problemen had in m'n kop, lijkt het me dus dat het probleem in de kop zou moeten zitten. en aangezien de kop geperst is en in orde bevonden is, dan zou het bijna moeten zijn dat er een probleem is met de kleppen en of klep-pakking.. nee?
of k moet iets naar de vaantjes geholpen hebben bij het vervangen van de kop. da's natuurlijk ook een optie
nouja, hoedanook, ze staat bij de dealer om daar gemaakt te worden (gezien k er zelf toch geen tijd voor heb op de moment..)
k ben benieuwd... k wil terug met een twingo rijden
