Friday Nightmeeting Leiden.
hij heeft wel zin, maar moet ergens anders wezenrasit.. schreef:als hugo (hubo) zin heb dan kom ik ook.. heb geen zin om in mijn eentje te tuffen..

wie woont er in rotterdam en wilt eventueel meerijden.
(gratis en voor niets zelfs

Ja ik ben er ook tot zo!rasit.. schreef:als hugo (hubo) zin heb dan kom ik ook.. heb geen zin om in mijn eentje te tuffen..

-
- Contacteer:
De achterkant is nog niet laag, dus ik kom vanavond nog niet.
Volgende week weer denk ik.
gooi 4 velgen op de achterbank, heb ik namelijk ookpeter5GTTurbo schreef:De achterkant is nog niet laag, dus ik kom vanavond nog niet.

ik kom trouwens niet, niemand wil met me mee, heb ik een mooie auto kan ik nog steeds geen vrienden krijgen

Zou je dan die foto's van Zandvoort mee willen nemen?Hugo-R21 schreef:Ja ik ben er ook tot zo!rasit.. schreef:als hugo (hubo) zin heb dan kom ik ook.. heb geen zin om in mijn eentje te tuffen..![]()
![]()

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Contacteer:
Lijkt me geen strak plan.rasit.. schreef:gooi 4 velgen op de achterbank, heb ik namelijk ookpeter5GTTurbo schreef:De achterkant is nog niet laag, dus ik kom vanavond nog niet.
Volgende week weer denk ik.![]()
ik kom trouwens niet, niemand wil met me mee, heb ik een mooie auto kan ik nog steeds geen vrienden krijgen![]()
Morgen ochtend ff lekker klussen en dan komt die vanzelf wel naar beneden.
-
- Contacteer:
Je weet niet erg wat je moet herasit.. schreef:ik kom toch, samen met een 5'je turbo
Veel plezier allemaal vanavond.
Ik was er heel kort. Ik vind die van rasit in het echt erg mooi. En ik dacht dat dat van die 4 wielen op de bank een grapje was... 
mvg, Chendy.

mvg, Chendy.
chendy schreef:Ik was er heel kort. Ik vind die van rasit in het echt erg mooi. En ik dacht dat dat van die 4 wielen op de bank een grapje was...
mvg, Chendy.
nee geen grapje

Moet ik ook maar eens proberen dan. Ik vind 'm van achteren nu ook nog te hoog. Voor trouwens ook...
mvg, Chendy.

mvg, Chendy.
Het was gezellie vrijdag.
Op de terugweg hebben Opa en ik helemaal dubbel gelegen van het lachen: Rijden we op de A15, net voor de tunnel bij Dordrecht, met een gangetje van 143(digitale snelheidsmeter) komt er ineens een politie-auto voorbij rijden.... Hij reed gewoon door!!!
Terwijl je op dat stuk maar 100 mag!
Hij zal vast gedacht hebben; laat maar, zo'n Twingo kan niet zo hard. (waarschijnlijk waren ze op weg naar en oproep ofzo)
Maar het was wel even schrikken.
Op de terugweg hebben Opa en ik helemaal dubbel gelegen van het lachen: Rijden we op de A15, net voor de tunnel bij Dordrecht, met een gangetje van 143(digitale snelheidsmeter) komt er ineens een politie-auto voorbij rijden.... Hij reed gewoon door!!!

Hij zal vast gedacht hebben; laat maar, zo'n Twingo kan niet zo hard. (waarschijnlijk waren ze op weg naar en oproep ofzo)
-
Ey, da was 10 km sneller hoor!! Onze top lag vrijdag op 153 en niet 143 weet je nog?Bambi schreef:Het was gezellie vrijdag.
Op de terugweg hebben Opa en ik helemaal dubbel gelegen van het lachen: Rijden we op de A15, net voor de tunnel bij Dordrecht, met een gangetje van 143(digitale snelheidsmeter) komt er ineens een politie-auto voorbij rijden.... Hij reed gewoon door!!!Terwijl je op dat stuk maar 100 mag!
De twingo waar ik op et moment in rij gaat ook 153, harder niet...André ter Velde schreef:Ey, da was 10 km sneller hoor!! Onze top lag vrijdag op 153 en niet 143 weet je nog?Bambi schreef:Het was gezellie vrijdag.
Op de terugweg hebben Opa en ik helemaal dubbel gelegen van het lachen: Rijden we op de A15, net voor de tunnel bij Dordrecht, met een gangetje van 143(digitale snelheidsmeter) komt er ineens een politie-auto voorbij rijden.... Hij reed gewoon door!!!Terwijl je op dat stuk maar 100 mag!

Don't walk the grass... smoke it
Ja dat zouw ik wel willen alleen het rolletje zit nog niet volRoy schreef:Zou je dan die foto's van Zandvoort mee willen nemen?Hugo-R21 schreef:Ja ik ben er ook tot zo!rasit.. schreef:als hugo (hubo) zin heb dan kom ik ook.. heb geen zin om in mijn eentje te tuffen..![]()
![]()
![]()

-
- Contacteer:
Tijd dat je hem vrijdag vol schietHugo-R21 schreef: Ja dat zouw ik wel willen alleen het rolletje zit nog niet vol

Is het weer voor vrijdag al bekend.
Of wil ik dat niet weten?
-
- Moderator
- Car: Megane
vrijdag komt?
-P@TB@D clios
-P@TB@D clios
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waarschijnlijk ook wel weer
tenzij je sneeuwballengevecht wil houden met collega manta rijders enzo 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Hoezo afspraak ??Bambi schreef:Ik niet. Ik heb een afspraak en het weer wordt k#t