Dirk (CRX) schreef:Ken alleen ook iemand bij de CRX Club die een Turbo op zijn VTEC heeft zitten. naar schatting 220pk en 180Nm koppel. Die moet je dus voor laten gaan!
Ja??

Dirk (CRX) schreef:Ken alleen ook iemand bij de CRX Club die een Turbo op zijn VTEC heeft zitten. naar schatting 220pk en 180Nm koppel. Die moet je dus voor laten gaan!
180 Nm met een turbo? Dat schiet niet erg op zeg.Dirk (CRX) schreef:
Ken alleen ook iemand bij de CRX Club die een Turbo op zijn VTEC heeft zitten. naar schatting 220pk en 180Nm koppel. Die moet je dus voor laten gaan!
Idd, en met dat koppel moet je toch je sprint winnen. Liever een wagen met maar 180 pk en 310 nm koppel...Xedrah schreef:180 Nm met een turbo? Dat schiet niet erg op zeg.Dirk (CRX) schreef:
Ken alleen ook iemand bij de CRX Club die een Turbo op zijn VTEC heeft zitten. naar schatting 220pk en 180Nm koppel. Die moet je dus voor laten gaan!
Een Civic CRX Vtec doet 15.8 seconden over de 400 meter. Dus vergelijk het maar.
Nee, want ik heb 15,1 en toen ik Kurt dat vertelde viel ie bijna om. Hij had iets van 15,6 ofzo.Dirk (CRX) schreef:Beste tijd van Kurt (uit Drachten) met zijn VTEC was geloof ik 14,9 seconden op de airstrip.
mensen toch wat een geleuter,Xedrah schreef:Nee, want ik heb 15,1 en toen ik Kurt dat vertelde viel ie bijna om. Hij had iets van 15,6 ofzo.Dirk (CRX) schreef:Beste tijd van Kurt (uit Drachten) met zijn VTEC was geloof ik 14,9 seconden op de airstrip.
Trouwens die is gechipt en volledig(!) kaal van binnen. Dus ook geen deurpanelen. Niet echt standaard dus.
Jij hebt toch een gekietelde 21? Kom maar langs zou ik zeggen. Hoe meer Renault hoe meer vreugdgille (mountainbike) schreef:mensen toch wat een geleuter,Xedrah schreef:Nee, want ik heb 15,1 en toen ik Kurt dat vertelde viel ie bijna om. Hij had iets van 15,6 ofzo.Dirk (CRX) schreef:Beste tijd van Kurt (uit Drachten) met zijn VTEC was geloof ik 14,9 seconden op de airstrip.
Trouwens die is gechipt en volledig(!) kaal van binnen. Dus ook geen deurpanelen. Niet echt standaard dus.
ff een vraagje xedrah,dat opel gedoe heeft die wat stabiliteit ,xwant ik heb vroeger zelf een 16 V gereden en dat ding had geen k@t baanligging,en trok gewoon weg bij acceleratie(zijkant baan) en die had toch een 160pk(nie afkomen met het was slechte he want hij had 15000km als ik hem kocht.
en over die 400 m sprintjes,hangt het af van rijder tot rijder,ok de auto ook maar de chauffeur is het belangrijkste.
en ja ik kan het nie laten dus,willen jullie echte power over de 400 m rijd ff met een licht gekietelde 21Turbo![]()
![]()
![]()
Standaard vering en demping is niet echt sportief te noemen. Zeg maar gerust comfortabel, een stugger setje dempers en veren is dus zeker aan te raden.gille (mountainbike) schreef: ff een vraagje xedrah,dat opel gedoe heeft die wat stabiliteit ,xwant ik heb vroeger zelf een 16 V gereden en dat ding had geen k@t baanligging,en
wat is dat van de M3 E36 321 pk,awel daar een 1 tiende bijdoenXedrah schreef:Standaard vering en demping is niet echt sportief te noemen. Zeg maar gerust comfortabel, een stugger setje dempers en veren is dus zeker aan te raden.gille (mountainbike) schreef: ff een vraagje xedrah,dat opel gedoe heeft die wat stabiliteit ,xwant ik heb vroeger zelf een 16 V gereden en dat ding had geen k@t baanligging,en
Was bij mij ook het eerste wat ik heb vervangen toen ik em kocht.
Edit: ik zet mijn GSi graag naast jouw 'gekietelde 21T'. Kom maar op!![]()
Weet jij je 400m tijd, Gille?
jij links ervoorbij? ga ik er rechts wel voorbijXedrah schreef:En dat noem jij licht gekieteld?gille (mountainbike) schreef:12.9 naar 400m![]()
![]()
Maar toch wil ik het graag proberen, want ik geloof er geen hout van! Met hoeveel pk ga je dat doen dan?![]()
ohw, komt Gille weer met z'n 21...gille (mountainbike) schreef:12.9 naar 400m
En toen werd je wakker met je lul in je hand en je vinger je kont.............rreevvss schreef:jij links ervoorbij? ga ik er rechts wel voorbijXedrah schreef:En dat noem jij licht gekieteld?gille (mountainbike) schreef:12.9 naar 400m![]()
![]()
Maar toch wil ik het graag proberen, want ik geloof er geen hout van! Met hoeveel pk ga je dat doen dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw 400m @ 14,8s
Tijd? Een snellere tijd als Jerk. Dus waarschijnlijk ook wel sneller als jou.rreevvss schreef:kben benieuwd wat jij voor tijd neerzetRoy (Signaalkabel) schreef:
En toen werd je wakker met je lul in je hand en je vinger je kont.............![]()
vrijdag is ie er trouwens weer
Ikke!spir@l schreef:vtec, V-tec, V-Tec, V-TEC, VTEC, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!
wanneer lees ik nou eens dat iemand zo'n ding aan stront heeft gereden?!?!?
Daar gaat de topic toch over?!?!?!?!
bah.
+- 390 nm koppelXedrah schreef:En dat noem jij licht gekieteld?gille (mountainbike) schreef:12.9 naar 400m![]()
![]()
kijk,een M3 E36 doet op de 400m 12.8,en op de 400 m blijf ik er naast tot +- 170 km per uur.Xedrah schreef:Dan ga je die 12.9 natuurlijk niet redden.![]()
Zeker niet met tweewielaandrijving. Maak er maar 13.9 van.![]()
![]()
De uitdaging staat nog. 9 maart ben ik op Assen. Kom je ook?