en het antwoord is ja.
jongeren zitten bij een autoclub vanwege hunzelfde passie, auto en daar wat mee doen... Dat blijf je houdenmickeynox schreef:En raar he dat auto clubs een slechte naam krijgen.
Volgende keer prik ik ff met m`n neus in je oog, goed ??-Ray- schreef:roep me volgende keer ff, binkie
en het antwoord is ja.
jongeren??Haas schreef:jongeren zitten bij een autoclub vanwege hunzelfde passie, auto en daar wat mee doen... Dat blijf je houdenmickeynox schreef:En raar he dat auto clubs een slechte naam krijgen.
Chris schreef:Sow, weer een superleuk Renault daagje achter de rug!!
Heb enorm genoten van de heenreis, verzamelen in De Meern alwaar een zeer grote groep Renaults klaar stond om te vertrekken. Richting Zwolle hebben we weer lekker met elkaar "gespeeld", heb weer genoten als vanouds... Dat "samen" rijden van vroeger heb ik echt gemist!![]()
Vond de lokatie persoonlijk wat eenzaam/afgelegen, op de voorgaande meetingterreinen hadden we altijd wat meer bekijks, wat ook weer gezelligheid/levendigheid met zich meebracht.
Wat ik helemaal gemist heb zijn dé JAARAFSLUITINGSTIKKERS, vond ik zelf altijd erg leuk! En je komt ze met regelmaat nog tegen!Waar waren ze? En waarom niet?
Meeting zelf zat goed in elkaar, goed te overzien en een perfecte catering die keurige prijzen hanteerde! Érg jammer dat er geen enkele sponsor aanwezig was.....
Tja, de commotie over de rokende banden en de illegale sprintwedstrijden..... Daar doe je gewoon helemaal niets aan! Elk jaar gebeurt dit, en daar kan de RTC zich niet tegen wapenen... En als je er niets tegen kan doen, geniet gewoon van die piepende banden!! Heb ik al die RTC jaren ook gedaan!
En de politie is je beste vriend, praat fatsoenlijk met die lui, en ze doen alles voor je.. Ik zeg altijd maar zo, "zonder risico geen rendement".
Maar in het vervolg zal ik me daar maar niet meer mee bemoeien, want dat is niet nodig, alles is al onder controle.![]()
Terugreis was erg leuk, maar die verhalen zal ik jullie verder besparen!
RTC, bedankt voor deze leuke dag! Erg gezellig om weer wat mensen gesproken te hebben, en er waren weer genoeg leuke toy's te zien!!
Ben benieuwd wat clubjaar 2006 brengen zal!
als je iets weg had willen gooie, had dan je servet van je broodje weggegooid-Ray- schreef:die weggooistickers heb ik ook gemist ja!
en een broodje gezodn voor 1,75 is zeker niet duur, en ze waren nog lekker ook. goeie zaak.
wel makkelijk lezen zo schuin en onderstreept
Ik roep wel van te voren welke kant je die gok van jou op moet steken.-Ray- schreef:hmm dan mag je wel oppassen dat je mijn neus niet raakt. het blijft een gok...
Ze zetten je echt niet gelijk op brood met spinnenkoppen hoor.dennisvr schreef: maar goed, je snapt mijn probleem. Tis niet dat het mij boeit hoe iedereen weggaat, maar ik sta daar wel met naam en toenaam vermeld als vergunninghouder etc. Verticale strepen maken me nog dunner dan ik al ben
van mij wint niemand, behalve Ursulapeter5GTTurbo schreef:Ik roep wel van te voren welke kant je die gok van jou op moet steken.-Ray- schreef:hmm dan mag je wel oppassen dat je mijn neus niet raakt. het blijft een gok...
Of zal die van mijn langer zijn dan die van jou ???
Steef is trouwens wel een geduchte tegenstander voor mij qua lengte
eucelyptaSteven schreef:Lul toch niet met die nepneus van je, het is niet allemaal om de lengte maar ook om de dikte en de vorm.
Mijn vriendin wil altijd wel even mee autootjes kijken. Moet niet de heeeeeele dag duren, maar is best gezellig met z'n tweeHaas schreef:peter...dat viel mij ook al op!
nog nooit zoveel vrouwen gezien op een sluiting (ook niet op een opening)
goeie zaak![]()
![]()
Steven schreef:Lul toch niet met die nepneus van je, het is niet allemaal om de lengte maar ook om de dikte en de vorm.
Ze waren super! Echt toppie Erik-Ray- schreef:die weggooistickers heb ik ook gemist ja!
en een broodje gezodn voor 1,75 is zeker niet duur, en ze waren nog lekker ook. goeie zaak.
wel makkelijk lezen zo schuin en onderstreept
en ze kwamen anderhalf uur te laat...Menno schreef:wat een ongelovelijke hork was die motoragent trouwens. Zag er niet bepaald uit of ie een motorrijbewijs had, zo liep ie te klunsen met z'n motor en z'n helm
Zijn toon was in het begin wat fout misschien, maar naarmate het gesprek vorderde was het best een aardige peer en begon hij zelfs te lachen. Aardige vent.Menno schreef:wat een ongelovelijke hork was die motoragent trouwens.
Ik had graag zachter in de remmen gegaan, mr ik vrees dat ik dan de wagen voor me zou gekust hebben en ik denk niet dat die dat zo leuk had gevonden1nsane schreef:mjah 19 rijdert besloot opeens heeh we gaan rechtdoor dus gaat boven op zijn rem staan, maarja zitten dan ook nog mensen achter die dan ineens moeten remmen-jo- schreef:uh ???1nsane schreef: tip rij niet achter een belg, die gaan soms ineens op hun rem staan, gevolg: een hoop rook en me banden waren uitgesmeerd over het asfalt![]()
al met al gelukkig alles nog heel nix aan de hand
whaa maatje niet zo janken heTjabel schreef:gezellig weer...![]()
jammer dat ronnie afhaakte na 2 spare-ribs
dont fuck mijn ford vriendHaas schreef:leuk okasietje had je weer bij ivo
beter dan die lijkwagen van brandenburg
JAHA ik weet nu wel dat hij er niet zo mooi meer uitziet.. Wat ben ik blij dat ik heb zaterdag nog ff door de was straat heb gegooid.. Als je auto altijd buiten staat en waarvan 1 jaar STIL dan gaat alles hard achteruit.Ivo8hoven schreef:En deze GT heb ik ook vandaag nog in het echt gezien....![]()
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_Ivo.jpg[/img]
Ronnie B. schreef:ik heb een hele leuke dag gehad.en wat zijn er een paar mensen die een partij dikke stress hebben als er een keer gas gegeven wordt zeg![]()
zit niet te janken dat hoort erbij!
door zo moeilijk te doen werk je het alleen maar in de hand!