RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
-Ray-
Contacteer:

roep me volgende keer ff, binkie :D

en het antwoord is ja.
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas
Car: Megane RS

zeg pat, had je niet ff met oom agent kunnen praten ;) collegas onder elkaar... ;)
Haas

mickeynox schreef:En raar he dat auto clubs een slechte naam krijgen.
jongeren zitten bij een autoclub vanwege hunzelfde passie, auto en daar wat mee doen... Dat blijf je houden
peter5GTTurbo
Contacteer:

-Ray- schreef:roep me volgende keer ff, binkie :D

en het antwoord is ja.
Volgende keer prik ik ff met m`n neus in je oog, goed ??
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Haas schreef:
mickeynox schreef:En raar he dat auto clubs een slechte naam krijgen.
jongeren zitten bij een autoclub vanwege hunzelfde passie, auto en daar wat mee doen... Dat blijf je houden
jongeren??
de ouderen krijgen de overhand hoor (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-Ray-
Contacteer:

hmm dan mag je wel oppassen dat je mijn neus niet raakt. het blijft een gok...
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

btw: de belgen hartelijk dank voor hun komst!

jo, youri en de rest :worship: :worship: :worship:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Sow, weer een superleuk Renault daagje achter de rug!!

Heb enorm genoten van de heenreis, verzamelen in De Meern alwaar een zeer grote groep Renaults klaar stond om te vertrekken. Richting Zwolle hebben we weer lekker met elkaar "gespeeld", heb weer genoten als vanouds... Dat "samen" rijden van vroeger heb ik echt gemist! (Y)

Vond de lokatie persoonlijk wat eenzaam/afgelegen, op de voorgaande meetingterreinen hadden we altijd wat meer bekijks, wat ook weer gezelligheid/levendigheid met zich meebracht.

Wat ik helemaal gemist heb zijn dé JAARAFSLUITINGSTIKKERS, vond ik zelf altijd erg leuk! En je komt ze met regelmaat nog tegen! (Y) Waar waren ze? En waarom niet? :)

Meeting zelf zat goed in elkaar, goed te overzien en een perfecte catering die keurige prijzen hanteerde! Érg jammer dat er geen enkele sponsor aanwezig was.....

Tja, de commotie over de rokende banden en de illegale sprintwedstrijden..... Daar doe je gewoon helemaal niets aan! Elk jaar gebeurt dit, en daar kan de RTC zich niet tegen wapenen... En als je er niets tegen kan doen, geniet gewoon van die piepende banden!! Heb ik al die RTC jaren ook gedaan!
En de politie is je beste vriend, praat fatsoenlijk met die lui, en ze doen alles voor je.. Ik zeg altijd maar zo, "zonder risico geen rendement".

Maar in het vervolg zal ik me daar maar niet meer mee bemoeien, want dat is niet nodig, alles is al onder controle. (Y)

Terugreis was erg leuk, maar die verhalen zal ik jullie verder besparen!

RTC, bedankt voor deze leuke dag! Erg gezellig om weer wat mensen gesproken te hebben, en er waren weer genoeg leuke toy's te zien!!

Ben benieuwd wat clubjaar 2006 brengen zal!
Laatst gewijzigd door Chris op zo 13 nov 2005 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
peter5GTTurbo
Contacteer:

Ik vond dat er verdomd veel vrouwen rondliepen.
Of niet ??

Ik had juist tegen mijn vrouwtje gezegd dat ze thuis moest blijven "dit is een mannending schat, vermaak jij je maar met je vriendinnen"
Haas

peter...dat viel mij ook al op!
nog nooit zoveel vrouwen gezien op een sluiting (ook niet op een opening)

goeie zaak (Y) :D :P
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:Sow, weer een superleuk Renault daagje achter de rug!!

Heb enorm genoten van de heenreis, verzamelen in De Meern alwaar een zeer grote groep Renaults klaar stond om te vertrekken. Richting Zwolle hebben we weer lekker met elkaar "gespeeld", heb weer genoten als vanouds... Dat "samen" rijden van vroeger heb ik echt gemist! (Y)

Vond de lokatie persoonlijk wat eenzaam/afgelegen, op de voorgaande meetingterreinen hadden we altijd wat meer bekijks, wat ook weer gezelligheid/levendigheid met zich meebracht.

Wat ik helemaal gemist heb zijn dé JAARAFSLUITINGSTIKKERS, vond ik zelf altijd erg leuk! En je komt ze met regelmaat nog tegen! (Y) Waar waren ze? En waarom niet? :)

Meeting zelf zat goed in elkaar, goed te overzien en een perfecte catering die keurige prijzen hanteerde! Érg jammer dat er geen enkele sponsor aanwezig was.....

Tja, de commotie over de rokende banden en de illegale sprintwedstrijden..... Daar doe je gewoon helemaal niets aan! Elk jaar gebeurt dit, en daar kan de RTC zich niet tegen wapenen... En als je er niets tegen kan doen, geniet gewoon van die piepende banden!! Heb ik al die RTC jaren ook gedaan!
En de politie is je beste vriend, praat fatsoenlijk met die lui, en ze doen alles voor je.. Ik zeg altijd maar zo, "zonder risico geen rendement".

Maar in het vervolg zal ik me daar maar niet meer mee bemoeien, want dat is niet nodig, alles is al onder controle. (Y)

Terugreis was erg leuk, maar die verhalen zal ik jullie verder besparen!

RTC, bedankt voor deze leuke dag! Erg gezellig om weer wat mensen gesproken te hebben, en er waren weer genoeg leuke toy's te zien!!

Ben benieuwd wat clubjaar 2006 brengen zal!

vond je wel traag chris :lol: :lol: :lol: of is dat de leeftijd :worship: :worship:
-Ray-
Contacteer:

die weggooistickers heb ik ook gemist ja!

en een broodje gezodn voor 1,75 is zeker niet duur, en ze waren nog lekker ook. goeie zaak.

wel makkelijk lezen zo schuin en onderstreept
Haas

-Ray- schreef:die weggooistickers heb ik ook gemist ja!

en een broodje gezodn voor 1,75 is zeker niet duur, en ze waren nog lekker ook. goeie zaak.

als je iets weg had willen gooie, had dan je servet van je broodje weggegooid :p
mickeynox

zou mijn vriendin met geen mogelijkheid meekrijgen, maar of dat nu een slecht ding is :wink:
peter5GTTurbo
Contacteer:

-Ray- schreef:hmm dan mag je wel oppassen dat je mijn neus niet raakt. het blijft een gok...
Ik roep wel van te voren welke kant je die gok van jou op moet steken.
Of zal die van mijn langer zijn dan die van jou ???

Steef is trouwens wel een geduchte tegenstander voor mij qua lengte
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Namens de leden van Team 19 16v bedankt voor een geslaagde meeting. Helaas is het voor 1 van onze leden (Xvisor) niet zo prettig afgelopen (zie pagina 28 ) :s . Bij de volgende meeting zullen wij weer aanwezig zijn met een afvaardiging. :)
Laatst gewijzigd door Marcel (Mr. Bacardi Cola) op zo 13 nov 2005 23:08, 2 keer totaal gewijzigd.
BerryS

Bij de argetijn, is nog even geoefend op het gooien :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

dennisvr schreef: maar goed, je snapt mijn probleem. Tis niet dat het mij boeit hoe iedereen weggaat, maar ik sta daar wel met naam en toenaam vermeld als vergunninghouder etc. Verticale strepen maken me nog dunner dan ik al ben :(
Ze zetten je echt niet gelijk op brood met spinnenkoppen hoor. ;)
-Ray-
Contacteer:

peter5GTTurbo schreef:
-Ray- schreef:hmm dan mag je wel oppassen dat je mijn neus niet raakt. het blijft een gok...
Ik roep wel van te voren welke kant je die gok van jou op moet steken.
Of zal die van mijn langer zijn dan die van jou ???

Steef is trouwens wel een geduchte tegenstander voor mij qua lengte
van mij wint niemand, behalve Ursula :lol:
Steven
Car: M536

Lul toch niet met die nepneus van je, het is niet allemaal om de lengte maar ook om de dikte en de vorm. :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Lul toch niet met die nepneus van je, het is niet allemaal om de lengte maar ook om de dikte en de vorm. :p
eucelypta :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Chris@R5

Haas schreef:peter...dat viel mij ook al op!
nog nooit zoveel vrouwen gezien op een sluiting (ook niet op een opening)

goeie zaak (Y) :D :P
Mijn vriendin wil altijd wel even mee autootjes kijken. Moet niet de heeeeeele dag duren, maar is best gezellig met z'n twee :) (L)
peter5GTTurbo
Contacteer:

Steven schreef:Lul toch niet met die nepneus van je, het is niet allemaal om de lengte maar ook om de dikte en de vorm. :p

Wedstrijdje??? Cirano :P
Chris@R5

-Ray- schreef:die weggooistickers heb ik ook gemist ja!

Ze waren super! Echt toppie Erik (Y)
De stickers heb ik ook wel gemist. Me pa hoopte nog op een voor op de vijf van me moeder :lol:
Gast

Menno schreef:wat een ongelovelijke hork was die motoragent trouwens. Zag er niet bepaald uit of ie een motorrijbewijs had, zo liep ie te klunsen met z'n motor en z'n helm (N)
en ze kwamen anderhalf uur te laat...

al bij al was het voor ons ook een hele fijne meeting. Op de terugweg in belgië nog een astra van de federale tussen ons...gangetje van 140, niets aan de hand :worship: ...en ze gingen nog rechts inhalen ook :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Menno schreef:wat een ongelovelijke hork was die motoragent trouwens.
Zijn toon was in het begin wat fout misschien, maar naarmate het gesprek vorderde was het best een aardige peer en begon hij zelfs te lachen. Aardige vent. (Y)
Sanderclioll

Komt omdat hij eerst mij aan de kant zette.
Ik moest even snel ergens keren, en had niet zoveel zin om door te rijden tot het stoplicht, dus even snel op de weg.
Helaas zag deze zelfde man dit ook, en zette mij (terecht) aan de kant.
Even uitgelegd dat het zondag is en ook mijne luie dag, en kreeg alleen te horen van hem dat ik dan maar alsnog moest keren en bij het stoplicht om te draaien, was weer geluk dus :worship:
YorK
Contacteer:

1nsane schreef:
-jo- schreef:
1nsane schreef: tip rij niet achter een belg, die gaan soms ineens op hun rem staan, gevolg: een hoop rook en me banden waren uitgesmeerd over het asfalt :smoke:
uh ???
mjah 19 rijdert besloot opeens heeh we gaan rechtdoor dus gaat boven op zijn rem staan, maarja zitten dan ook nog mensen achter die dan ineens moeten remmen :S al met al gelukkig alles nog heel nix aan de hand :D
Ik had graag zachter in de remmen gegaan, mr ik vrees dat ik dan de wagen voor me zou gekust hebben en ik denk niet dat die dat zo leuk had gevonden :)
Ik denk zelf dat iedereen op dat stuk hard in de remmen ging.
Ronnie B.
Contacteer:

Tjabel schreef:gezellig weer... :D

jammer dat ronnie afhaakte na 2 spare-ribs :biertjuh:
whaa maatje niet zo janken he :lol:
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ronnie B.
Contacteer:

Haas schreef:leuk okasietje had je weer bij ivo (Y)
beter dan die lijkwagen van brandenburg :lol:
dont fuck mijn ford vriend :D
Haas

;)
Ronnie B.
Contacteer:

ik heb een hele leuke dag gehad.en wat zijn er een paar mensen die een partij dikke stress hebben als er een keer gas gegeven wordt zeg (N)
zit niet te janken dat hoort erbij!
door zo moeilijk te doen werk je het alleen maar in de hand!

Ennuh menno dat geluid en je snelheid echt klasse (Y) (Y) (Y)

maar verder was het echt (Y) gezellig
Bram (vospower)

Mensen, het was een gezellige leuke dag! Mooie autos gezien (wel weer veel dezelfde) maar het was de rit vanuit het zuiden waard!
Abel
Über-Spammer

Ivo8hoven schreef:En deze GT heb ik ook vandaag nog in het echt gezien.... :lol:

[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_Ivo.jpg[/img]
JAHA ik weet nu wel dat hij er niet zo mooi meer uitziet.. Wat ben ik blij dat ik heb zaterdag nog ff door de was straat heb gegooid.. Als je auto altijd buiten staat en waarvan 1 jaar STIL dan gaat alles hard achteruit.

Moet gewoon andere kap op en een andere grille in. vind je ook niet?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Ronnie B. schreef:ik heb een hele leuke dag gehad.en wat zijn er een paar mensen die een partij dikke stress hebben als er een keer gas gegeven wordt zeg (N)
zit niet te janken dat hoort erbij!
door zo moeilijk te doen werk je het alleen maar in de hand!
:X

Kom op Ron. Ga lekker op het circuit burnen. Ergens waar ik het niet zie en waar ik geen vergunning voor heb aangevraagd en moeite voor gedaan heb. Ga het svp niet voor 300 anderen verzieken
Plaats reactie