Haha goed,Frits schreef:Hoe was het in doesburg?
Hij staat wel in de schaduw he?Maus schreef:Die velgen maken 't wel errug donker hoor. Zo lijkt 't net of dat er geen velgen / wielen / banden onder de auto zitten.
Ach, als ik vrij mag kiezen...AnthonyR schreef:Wie koopt er nou een Clio III![]()
Erik (Schepjes) schreef:Jij niet iig.
ow w8.... je mag genees een auto rijden.. ow wachtx2.. laat staan een brommer
En nog belangrijker, voor wie de 1.6 te tam is en de RS te veel:elmotheelk (Eric) schreef:Cool: Nieuwe motoren voor de Renault Clio
1.2 Turbo 100pk! (Dus net zoveel als de huidige 1.4.)
Code: Selecteer alles
Het andere nieuws is de komst van een 2,0-liter motor met 140 pk. Het maximum koppel bedraagt 196 Nm. Het blok is ontwikkeld in samenwerking met concerngenoot Nissan. De Clio 2.0 wordt leverbaar met de nieuwste pro-actieve viertrapsautomaat en een handgeschakelde zesversnellingsbak.
Beide motoren worden begin 2007 leverbaar. De prijzen van de twee nieuwe Clios zijn nog niet bekend.
Veban Rijswijk is dealer voor car-equipment in NL.clio_rs schreef:ik heb net op de site van car equipment gekeken en daar staat de ombouw set naar een clio rs alleen zou ik niet weten waar je dat kan bestellen weet iemand van jullie dat. niet dat ik het van plan ben vind hoe het nu is persoonlijk mooier maar die zij schermendie wil ik nog wel