[5GTT] Lex'GTT Orange Project
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja, accu is gewoon stukpjedro schreef:heb je de rest allemaal al gecontroleerd en doorgemetenLex schreef:Zo, de brandstofrelais waren weer op voorraad bij Ome Renault.
Morgen maar weer effe an de klus.
Ander accuutje mee en we gaan het weer proberen
in iedergeval succes ik hoor het zaterdag wel

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, zondag kom ik met iets anders. Ik hoop een Renault anders een Nissan of Daciapaz-maniac schreef:is ie er wel bij zondag lex of is dat niet haalbaar??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haas en RJ bedankt voor jullie hulp vandaag
De auto start als een tiet, krijg ook benzine en vonkt. Maar aanslaan ho maar. We gaan weer verder zoeken.
Verder zitten de torsieassen harstikke vast, maar dat was eigenlijk geen verrassing.
Verder nog 1000 en 1 dingen gedaan

De auto start als een tiet, krijg ook benzine en vonkt. Maar aanslaan ho maar. We gaan weer verder zoeken.
Verder zitten de torsieassen harstikke vast, maar dat was eigenlijk geen verrassing.
-
Alstu Lex, toch maar goed dat ik even langs kwam 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oja rj is de held
PS onderdelen magazijn is toch handig he

vallen echt nog veel dingen te doen he naast dat ie start enzo dan........Lex schreef:Haas en RJ bedankt voor jullie hulp vandaag![]()
maarre hij krijgt benzine en vonkt, én hij start. wat bedoel je dan met aanslaan? of is dat een domme vraag?
R 5 Convertible Rulezz
draaid de startmotor nu wel rond dan of blijft hij nog hangenLex schreef:Haas en RJ bedankt voor jullie hulp vandaag![]()
Zo te lezen wel.
Neem aan dat de heren dit al gecheckt hebben, maar je weet maar nooit:
-Bougie volgorde?
-Zit het tandwieltje van de rotoras wel op z'n goede plek?
-Distributie zit ook netjes op tijd?
-Ontsteking is zeker weten goed? Andere geprobeerd?
-Kleppen zijn goed gesteld? Compressie op alle cilinders?
Hij stinkt wel naar benzine uit de uitlaat maar hij maakt geen enkel plofje?
-Bougie volgorde?
-
Handige donder die Haas, volgende keer wel je gedachte de vrije loop laten gaanjochem de haas schreef:Oja rj is de held![]()
![]()
![]()
![]()

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het was op het laatst van de sleuteldag ...we waren het al zatSteven schreef:Zo te lezen wel.
-Bougie volgorde?
Dus we hebben idd deze dingen ff snel uitgevogeld .....moeten we nog ff beter doen
Bougies stonden ook niet afgesteld .....
Compressie gaan we nog ff meten ...
De rest hebben we ff nageken maar moeten we nog ff beter doen met doormeten v/d ontstekking enz
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, deze week ben ik effe druk en de week daar op korte vakantie. Daarna gaan we wel weer verder.
Ondanks dat het allemaal zo tegen zit, heb ik er steeds meer zin in.
Ik was zo blij als een kind toe ie gewoon startte
Ondanks dat het allemaal zo tegen zit, heb ik er steeds meer zin in.

Ik was zo blij als een kind toe ie gewoon startte
waren die niet gewoon percies het zelfde.
als je kijkt op http://www.masterbase.nl bij online versie of op http://www.hbase.nl
kan je ze wel met elkaar vergelijken
als je kijkt op http://www.masterbase.nl bij online versie of op http://www.hbase.nl
kan je ze wel met elkaar vergelijken
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hiero wil zijn 19 alweer half terug hebbenLex schreef:Even een vraag, weet iemand of een hoofdremcilinder van een 19 16v direct op een 5 GT Turbo past????
Dank u

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo kreeg vandaag de acceptgiro van de wegenbelasting binnen van de 5. Ik moest eigenlijk de schorsing deze week verlengen maar ja die vakantie he. Dan gaan we maar alvast wegenbelasting betalen.
Volgende week gaan we naar het starten kijken en daarna gaan we met die ellendige torsieassen aan de gang
Volgende week gaan we naar het starten kijken en daarna gaan we met die ellendige torsieassen aan de gang
ja, pas op he? wegenbelasting betalen betekent verplicht verzekerd en APK gekeurd, anders krijg je de prent automatisch thuis.Alex Los schreef:Zo kreeg vandaag de acceptgiro van de wegenbelasting binnen van de 5. Ik moest eigenlijk de schorsing deze week verlengen maar ja die vakantie he. Dan gaan we maar alvast wegenbelasting betalen.
there is no spoon.
Nee Lexie, je moet echt serieus opletten.
Een vriend van me heeft ook 2 jaar proeftijd gehad omdat ie een x een weekie onverzekerd was. Ik zou em ook lekker met terugwerkende kracht verzekeren als ik jou was. Ik heb ook al eens zo'n aanmaning gehad voor die corolla, daar waren ze toen ook als de kippen bij. Kep em met terugwerkende kracht verzekerd en toen nix meer van gehoord.
Een vriend van me heeft ook 2 jaar proeftijd gehad omdat ie een x een weekie onverzekerd was. Ik zou em ook lekker met terugwerkende kracht verzekeren als ik jou was. Ik heb ook al eens zo'n aanmaning gehad voor die corolla, daar waren ze toen ook als de kippen bij. Kep em met terugwerkende kracht verzekerd en toen nix meer van gehoord.
het is mij wel al opgevallen dat je veel snellen eer boete krijgt wanneer je een auto overschrijft die niet gekeurd is dan wanneer de apk verloopt als ie al op je naam staat. Kan dus best zijn dat ie nu het verlopen van de schorsing ook eerder door het systeem eruit gepakt word
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
kijk ff de volgorde van de kabels na
volgens mij staan die verkeerd
volgens mij staan die verkeerd
Mij wel, en die auto reed al ff niet, dus ik ben echt nergens geflitst.Chris schreef: En Tijn, de APK prent die krijg je meestal op het moment dat je bent aangehouden met bijvoorbeeld een te hoge snelheid... Automatisch krijgen is mij nog nooit overkomen...
there is no spoon.
Klopt, gaat ook op basis van simpele steekproef (APK controle)Tijn schreef:Mij wel, en die auto reed al ff niet, dus ik ben echt nergens geflitst.Chris schreef: En Tijn, de APK prent die krijg je meestal op het moment dat je bent aangehouden met bijvoorbeeld een te hoge snelheid... Automatisch krijgen is mij nog nooit overkomen...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Woensdagavond is er hulp in de schuur die effe naar het niet lopende blokkie komt kijken. Als het goed is kan Jeroen hem lopend krijgen. Dan ga ik weer verder spelen met de torsie assen. Als hij dan loopt dan ga ik er weer vol tegenaan
Lubking?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, een andere Jeroen. Goede vriend van me, die toevallig automonteur is en een 5 GTS en een 19 16v heeft gehad. Eigenaar van die zwarte Kever die bij mij in de schuur staat 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat zou niet verkeerd zijn lex ............moest je dreigen of viel het mee ?