Die Black Widow is zeker vet

Woensdag gekeken, idd vette shitdennisvr schreef:*TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP*
http://www.rtl.nl/soaps/kingdomhospital/
vanaf as woensdag op yorin: Kingdom Hospital![]()
*TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP* *TIP*
ik volg de serie in de USA, maar als je een gave serie wil zien, moet je dit gaan bekijken
ik heb hier de dvd al een week liggen, zelfde verhaal als alle andere films, moet m nog kijkenSToRM666 schreef:Ik heb Shrek2 nu ook op de pc
Das wel jammerOllie schreef:Is helaas niet de hele film he, maar slechts een korte film op een bonus DVD. Neemt niet weg dat het cool gemaakt is, sommige scènes zijn echt coolZiet ook erg vet uit, die bril. En hoofdpijn krijg je er ook wel een beetje van
zeker vet ja. Toppertje.-Ray- schreef:shrek 2 rules, heb in een deuk gelegen. donkey is weer goed bezig en die rooie kater heeft ook humor
Misschien niet hóe ze het vertellen, maar wát ze vertellen berust toch wel op de werkelijkheid. Heb je hem gezien?Ollie schreef:Niet te veel geloven wat ze erin vertellen hè
Heb ik ook interesse voor gekregen ja, na wat recenties over 9/11 gelezen te hebben. Verder niemand hier de docu al gezien??Ollie schreef:Zal ik doen jung![]()
Moet Bowling for Columbine ook nog kijken trouwens..
Wanneer regel je een date?Riël schreef:Ja, mijn zusje zei het ookWas een hendig mooie vijf, schijnt het!