oldskool schreef:Men tankklepje is afgebroken , nu staat er op de binnenzijde dit nummer.
7700757880 en in het klein er boven 7700757672.
als ik dit doorgeef krijg ik dan een klepje en het scharnierend gedeelte.
Of alleen het klepje.
Volgens Dialogys is 7700757880 het bestelnr. van het tankklepje incl. scharnier, bij dat andere nummer geeft ie niks aan. Prijs: 21,31 ex.
R77 00 757 880 - Klep brandstof - 15,79
Incl. scharnier. De prijs is van vorig jaar, dus redelijk betrouwbaar.
zal morgen de toeter eerst es ff testen
maar had maar 1 schroef gevonden voor t kapje onder t stuur.. die zit bij je stuurnaaf zeg maar. is dit de enige? daarna gewoon kracht zetten?
Paul1916v schreef:zal morgen de toeter eerst es ff testen
maar had maar 1 schroef gevonden voor t kapje onder t stuur.. die zit bij je stuurnaaf zeg maar. is dit de enige? daarna gewoon kracht zetten?
Die schakelaar zit normaal met 2 schroefjes vast,althans bij mij wel afgelopen week
Iemand een idee? Mijn 5gtt krijgt geen benzine (ter controle ff slangetje van de carb afgetrokken). Benzine pomp loopt, relais is ok, filter +/- 1000 km geleden vervangen, tank (volgens meter) 1/4 vol, net nog 5 liter bijgeknikkerd. Dus als iemand weet waar ik moet kijken graag!
G? GTX schreef:De express is niet van mij maar een kameraad van me. hij is afgesneden door een taxi en is toen in plaats van met de bocht mee rechtdoor gereden.
Hij heeft eerst wat paaltjes omver gereden en toen tot stilstand gekomen tegen een verkeerslicht.
Hij heeft zelf niks alleen de Express die is waarschijnlijk totall los.
m1n1 (Jasper) schreef:Iemand een idee? Mijn 5gtt krijgt geen benzine (ter controle ff slangetje van de carb afgetrokken). Benzine pomp loopt, relais is ok, filter +/- 1000 km geleden vervangen, tank (volgens meter) 1/4 vol, net nog 5 liter bijgeknikkerd. Dus als iemand weet waar ik moet kijken graag!
Groeten.
gewoon ff het traject van je benzineleiding terugvolgen en na de pomp ook ff lostrekken. Komt er daar nog niks uit, dan ligt er misschien iets in je benzinetank voor het gaatje van de leiding ofzo? Of is je stukje leiding verstop van je tank naar je pomp......
CChris schreef:
gewoon ff het traject van je benzineleiding terugvolgen en na de pomp ook ff lostrekken. Komt er daar nog niks uit, dan ligt er misschien iets in je benzinetank voor het gaatje van de leiding ofzo? Of is je stukje leiding verstop van je tank naar je pomp......
Dat ding komt idd hier uit de buurt. Maatje van me heeft dat blok er nog ingehangen voor de eerste eigenaar, ding ging altijd als een raket. Hoe de staat nu is weet ik niet eigenlijk. Die velgen die er op die foto onderliggen zijn nog van mij geweest
weet iemand het goede bestelnummer van de pookknop van een GTT?
Want die in de database he ik nu twee keer besteld en tot twee keer toe krijg ik zon ouwelullenknop van een 19