TwingoPurpleMonster schreef:Alleen maar vrolijke enthousiaste mensen hiero
Moet ook wel met zo blije auto als een Twingo toch?
echt blij is m'n twingo niet..
en ik ook niet... de garage die em zou nakijken en afstellen enzo zou hem vorige week vrijdag komen halen zijn, t is ondertussen donderdag erna, en ze hebben elke dag gezegd dat ze hem de dag zelf of de dag erna ZEKER kwamen ophalen
wat een kutviool..dat doe je niet via MP, maar via de wouten. Gewoon aangifte van vernieling, kenteken erbij en op laten halen.. Sporen onderzoek aaan je eigen en zijn auto en tadaaa...je spreekt de waarheid of niet..
Haas schreef:wat een kutviool..dat doe je niet via MP, maar via de wouten. Gewoon aangifte van vernieling, kenteken erbij en op laten halen.. Sporen onderzoek aaan je eigen en zijn auto en tadaaa...je spreekt de waarheid of niet..
m,ja.. aangeven voor vluchtmisdrijf.. dat zal hem pas zeeeer duur te staan komen
Heeft er hier misschien iemand een lijstje of link naar topic van wat er allemaal moet gebeuren/veranderen een een Twingo om er een TT van te maken?
Ik snap die search hier van de site echt niet en wil zeker weten/goed weten wat we allemaal moeten doen en wat ons te wachten staat..
Ok maar ben jij ook al bezig met je motor ombouw? of eerst met de auto zelf opknappen?
Ik kan hier op forum ook niet precies iets vinden.. want motor is zo gebeurt maar het hele electro gebeuren daarna met kabelboom en weet ik het allemaal lijkt ons een lastig punt..
Maar ik hou je topic in de gaten en ik start (zodra ik een Twingo heb) ook een Topic op
Ik ben momenteel nog bezig met het reviseren van het blok. Als tie er toch uitligt, dan gelijk maar wat pakkingen enzo vervangen.
Als het goed is, kan je de kabelboom van de Twingo gebruiken en mbv een elektrisch schema wat aanpassingen maken.
Geef maar een gil als je wat wilt weten. We zijn er toch om elkaar te helpen
Ja is wel net zo slim idd reviseren als hij er toch uit ligt
Nou ik heb bijna alles rond en laat z.s.m alles weten en dan geef ik mn gil ook wel denk ik :P
We hebben nog ff onderzoek gedaan naar TT en kwamen op iets:
het mooiste is dat je het blok op subframe met aandrijfassen, draagarmen, veerpoten incl. remmen en randapparaten zoals radiateur interkoeler enz. enz. compleet heb..
als het mee zit kan je dit alles compleet monteren door de auto eroverheen te tillen
en het subframe met veerpoten vast te schroeven...
TwingoPurpleMonster schreef:We hebben nog ff onderzoek gedaan naar TT en kwamen op iets:
het mooiste is dat je het blok op subframe met aandrijfassen, draagarmen, veerpoten incl. remmen en randapparaten zoals radiateur interkoeler enz. enz. compleet heb..
als het mee zit kan je dit alles compleet monteren door de auto eroverheen te tillen
Klopt dit of mensen hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
helaas, twingo heeft een ander subframe (fase 1 zowieso)
TwingoPurpleMonster schreef:We hebben nog ff onderzoek gedaan naar TT en kwamen op iets:
Klopt dit of mensen hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
helaas, twingo heeft een ander subframe (fase 1 zowieso)
Ik heb juist gehoord dat een fase 1 (dus met C motor) juist zelfde subframe heeft en daarna (de D motoren) niet meer..