Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Hmmm das best geinig jouw kennende.....Chris schreef:Gister ff het circuit bereden met een Calibra 4X4 Turbo, best geinig zo'n Vectra met een laag dak!

Trouwens deze "bekende" nu alweer te koop voor de 5de keer binnen een half jaar...

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... ?oudei=150
ook wel es besproken in het Leiden Topic....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, wordt er ook beetje gek van. Maar maandag ga ik weer aan het werk (ik werk bij een garage)dan kan ik er effe naar kijken. Gelijk maar APK keuren.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Toen ik die zwarte phase 1 zag, dacht ik dat is ook wel vet.
Soms wordt ik gek van mezelf maar ik moet gewoon verder gaan en mijn plan uitvoeren 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

goeie picca's
[img]http://www.renault-tuning.com/type/5_bw27.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er was er 1 gesneuveld door steen slag. En een week later was de andere ook stuk.
Toen maar weer effe 2 gele gemonteerd.
Vandaag de auto effe nagelopen voor APK. LV wiellager stuk, LV veerpootlager gescheurd, beide remslangen haarscheurtjes en Remklauw r.a. zit vast.
dan nog mijn kat terug bouwen en hij is weer klaar
.
Onderdelen zijn al onderweg, dus ga ik woensdag maar effe knutselen
Toen maar weer effe 2 gele gemonteerd.
Vandaag de auto effe nagelopen voor APK. LV wiellager stuk, LV veerpootlager gescheurd, beide remslangen haarscheurtjes en Remklauw r.a. zit vast.
dan nog mijn kat terug bouwen en hij is weer klaar

Onderdelen zijn al onderweg, dus ga ik woensdag maar effe knutselen
Je houdt je wel aan je woord Lex! Respect! Je gaat één avondje mee, en we zijn van je verlost! 
Zie je collega nog wat over die Tocus?
Oja:
http://www.renault-tuning.com/typedisplay.php?id=22

Zie je collega nog wat over die Tocus?
Oja:
http://www.renault-tuning.com/typedisplay.php?id=22
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben druk gewwest met de APK van de 19, maar ik denk dat die vanaf vandaag niet meer rijdt.
Gisterenavond kwam ik uit we werk en zit er een deuk in mijn linkervoorscherm. Toch maar sleutelen dan, zit het fussee stuk vast op de aandrijfas en is niet meer los te krijgen. Dus dat werdt een nieuwe as en fusse. Achter zijn toch de remleidingen rot en de nippels blijven doordraaien.
Ik ga vanmiddag eens vragen wat een nieuwe Focus Futura moet kosten net 17inch en een dakspoiler. Ik heb geen zin meer om weer een oudere auto te kopen en daar veel aan te verspijkeren.
Gisterenavond kwam ik uit we werk en zit er een deuk in mijn linkervoorscherm. Toch maar sleutelen dan, zit het fussee stuk vast op de aandrijfas en is niet meer los te krijgen. Dus dat werdt een nieuwe as en fusse. Achter zijn toch de remleidingen rot en de nippels blijven doordraaien.

Ik ga vanmiddag eens vragen wat een nieuwe Focus Futura moet kosten net 17inch en een dakspoiler. Ik heb geen zin meer om weer een oudere auto te kopen en daar veel aan te verspijkeren.
Das minder, maar had je een aanrijding gehad, of zit die deuk er plots?! Jammer dat het zo tegenvalt, blijft toch een wijs bakkie om te zien, had ik het zondag met Ron nog over.
Kun je niet met Dhr. Swart regelen dat je een company car krijgt, auto nieuw aanschaffen is gek zat, hoewel met die Options bij Ford is het wel interessant.
Kom je vanavond nog? Eerst ff Reeuwijk bekijken, schijnt ook wat te zijn, daarna ff Leiden, je kan wel meerijden.
Kun je niet met Dhr. Swart regelen dat je een company car krijgt, auto nieuw aanschaffen is gek zat, hoewel met die Options bij Ford is het wel interessant.
Kom je vanavond nog? Eerst ff Reeuwijk bekijken, schijnt ook wat te zijn, daarna ff Leiden, je kan wel meerijden.

Zonde man.
Zo'n options is ook niet vervelend, nieuw bakkie voor een leuk maandprikkie, en een technisch aardig produkt.. Hoewel, je was geen Ford fanaat toch?
Doe je vanavond nog wat?
Zo'n options is ook niet vervelend, nieuw bakkie voor een leuk maandprikkie, en een technisch aardig produkt.. Hoewel, je was geen Ford fanaat toch?
Doe je vanavond nog wat?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In principe doe ik vannavond nog niks, misschien effe kijken naar nieuwe auto met Ellen.
Ik zat al een tijdje te denken om Options te doen, aangezien de looptijd 2 jaar is, dan mag je weer een nieuwe uitzoeken. De garantie is ook al 2 jaar dus je hebt ook geen rare kosten, dan alleen onderhoud.
Dus misschien een Fiesta 3drs 1.6 16v Futura met 16inch wieltjes of een Focus Futura met 17 inch.
Moet vanmiddag nog werken, ze zijn nu bezig de gasleiding in de meterkast te vernieuwen. We bellen wel even
Ik zat al een tijdje te denken om Options te doen, aangezien de looptijd 2 jaar is, dan mag je weer een nieuwe uitzoeken. De garantie is ook al 2 jaar dus je hebt ook geen rare kosten, dan alleen onderhoud.

Dus misschien een Fiesta 3drs 1.6 16v Futura met 16inch wieltjes of een Focus Futura met 17 inch.
Moet vanmiddag nog werken, ze zijn nu bezig de gasleiding in de meterkast te vernieuwen. We bellen wel even

joh das kloten voor je.,maar is het niet leuk om tijdelijk met een gtt phase 1 te gaan rijden.je weet dat ik nog een leuke op vooraadt heb???/Lex schreef:Ben druk gewwest met de APK van de 19, maar ik denk dat die vanaf vandaag niet meer rijdt.
Gisterenavond kwam ik uit we werk en zit er een deuk in mijn linkervoorscherm. Toch maar sleutelen dan, zit het fussee stuk vast op de aandrijfas en is niet meer los te krijgen. Dus dat werdt een nieuwe as en fusse. Achter zijn toch de remleidingen rot en de nippels blijven doordraaien.![]()
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag toch maar effe goed kijken naar de 19, misschien dat ik nog een jaartje door rijdt.
Het aanbod van mijn werk viel erg tegen. Ik kreeg niet eens een demo van de zaak
Het aanbod van mijn werk viel erg tegen. Ik kreeg niet eens een demo van de zaak

Lex, mag ik een vragen wat voor aanbod ze je dan doen? Ben ik wel benieuwd naar.. Ach, met die 19 rij je ook niet voor lul..
En die demo zal je wel niet verdient hebben!

En die demo zal je wel niet verdient hebben!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die deuk krijgen mijn collega's van de schade er wel uit. Dan meteen maar effe berekenen wat het kost om de achterschermen te repareren.
Maandag gaat Dennis me weer helpen zodat mijn GTtje voor het einde van het jaar strak is. Dan is het een kwestie van kleurtje er over en weer opbouwen
Maandag gaat Dennis me weer helpen zodat mijn GTtje voor het einde van het jaar strak is. Dan is het een kwestie van kleurtje er over en weer opbouwen

Is misschien ook wel de goedkoopste/beste oplossing die 19 ff strak maken, komt nog eens bij, als je er nu niets aan doet aan die schermen, dan heb je er volgend jaar een vogelnest.
Nog plannen vandaag?
Nog plannen vandaag?