Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien moeten we aankomende week maar eens afspreken om te gamen. Heb Mario Kart en NSF Underground hier al klaar liggen met 4 controleres. 

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Khoor het wel, MarioKart is altijd goed, zal vast ff gaan oefenen.Lex schreef:Misschien moeten we aankomende week maar eens afspreken om te gamen. Heb Mario Kart en NSF Underground hier al klaar liggen met 4 controleres.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gezellig. Geen idee over die Owaters, het is jouw feest hè!Lex schreef:Chris woensdag of donderdag, uurtje of acht bij mij.
Komen er ook nog mensen van de Oudewater Crew?

Weet je wat het is Lex, het gaat gewoon irriteren dat het altijd dezelfde zijn die afhaken.
En op het moment dat "zij" wat anders heeft, dan staat ie als eerste op de stoep.
Op zo'n moment weet je gewoon niet wat je met zo'n figuur aanmoet, laat je hem in de kou staan, vang je hem op, geef je hem een koekje van eigen deeg..
Het leven is soms best moeilijk, wanneer maak je nou de juiste keuzes.
Ivo, vrind, hou je haaks hè.
En op het moment dat "zij" wat anders heeft, dan staat ie als eerste op de stoep.
Op zo'n moment weet je gewoon niet wat je met zo'n figuur aanmoet, laat je hem in de kou staan, vang je hem op, geef je hem een koekje van eigen deeg..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Altijd gewoon opvangen, als hij "haar" eenmaal zat is of "zij" hem. Komt hij vanzelf weer vaker langs.
Ik spreek uit ervaring, na een aantal weken biedt hij gewoon weer aan om je GT-blok te reviseren als zijn Kever klaar is
(Jeroen bedankt he)
Ik spreek uit ervaring, na een aantal weken biedt hij gewoon weer aan om je GT-blok te reviseren als zijn Kever klaar is

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb met El, samen een hotelletje gepakt in Noordwijk.
4 sterren hotel de Witte Raaf is een goed hotel.
Zaterdagavond lekker uit eten geweest en daarna een kroegje gepakt, zondag ochtend naar Zandvoort gecruised en wat gewinkelt
4 sterren hotel de Witte Raaf is een goed hotel.
Zaterdagavond lekker uit eten geweest en daarna een kroegje gepakt, zondag ochtend naar Zandvoort gecruised en wat gewinkelt
............................Chris schreef:Weet je wat het is Lex, het gaat gewoon irriteren dat het altijd dezelfde zijn die afhaken.

Anders had je zaterdag lekker alleen gegaan naar dat feesie....

Ik ben natuurlijk wel goed om te rijden he..., (lekker goedkoop)..!
Enne NEE ik moet niet naar Strijen...

Verder nog meer te zeiken..., je zegt het maar, weet je ook is hoe "wij" ons 5 jaar gevoeld hebben met jouw....

Hee, wel gelache he zaterdag....

Tjonge zeg...wat kan je jezelf soms vergissen in mensen zeg...., denk je eff gezellig met zn allen te gaan stappen....
Bij 150 km/u de deuren open op de A15 geeft rare gezichten van mede weg gebruikers..., di3e brandweer deed zn zwaailichten ervan aan....
Maare ik weet weer genoeg....

Bij 150 km/u de deuren open op de A15 geeft rare gezichten van mede weg gebruikers..., di3e brandweer deed zn zwaailichten ervan aan....

Maare ik weet weer genoeg....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb vanmorgen de buurman geholpen met demonteren van de cilinderkop van zijn 19.
Dus nee, morgen gaat ik wel vroeg naar de schuur. Moet 2 portieren en een achterklep strippen en wat foto's maken van de onderdelen die ik te koop heb.
Dus nee, morgen gaat ik wel vroeg naar de schuur. Moet 2 portieren en een achterklep strippen en wat foto's maken van de onderdelen die ik te koop heb.