ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in..... :worship: :worship:
Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd... 8)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Frits schreef:
Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in..... :worship: :worship:
het was een serieus knutsel project, hij gaf me het web adres van t project, maar ben dat helaas kwijt, het was een blok van een of ander engels sport wagen merk met een turbo erop. Hij is in engeland geweest voor de ombouw, heeft m alles bij elkaar al een kleine 18.000 eurie gekost :worship: Carosserie was volledig gerestaureerd en t onderstel was aangepast op t vermogen :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Negotiator
Contacteer:

renault 19 1.9D vs lantaarnpaal 0-1 :nee: :s :nee:
Steven
Car: M536

:lol:

Ik moet prompt weer aan mijn neger-tijdperk denken. Hoewel de 30negers van een vriend van me toch nog ff wat degelijker was. :~
Tom
Moderator
Car: MB

over 309 negers...gesproken. Rijd gister de ring op samen met een 309 heb ik blijkbaar m'n deur niet goed dicht. Dus die nederlander wees me daar effe op (Y) Ikke ffe van het gas, 309 voorbij. 2km verderop ineens hoop zand op de baan, staat die 309 midden in het gras met flinke sporen. Hele tijd later wel weer rond zien gaan dus zal wel geen vangrailtje geweest zijn
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
nickyr16v

Hessel schreef:
Frits schreef:
het was een serieus knutsel project, hij gaf me het web adres van t project, maar ben dat helaas kwijt, het was een blok van een of ander engels sport wagen merk met een turbo erop. Hij is in engeland geweest voor de ombouw, heeft m alles bij elkaar al een kleine 18.000 eurie gekost :worship: Carosserie was volledig gerestaureerd en t onderstel was aangepast op t vermogen :)
http://nl.youtube.com/watch?v=gj3LmIuovYQ

http://www.minicentrebenvanleeuwen.nl/? ... ie&lang=nl

:bang: yeah :bang:
Priyantha
Contacteer:

Twingo vs Bora 2.0 :smoke:
De man was stom verbaasd :lol:
Wat een beetje schakelen wel niet kan doen :lol:
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

nickyr16v schreef:
Hessel schreef:
Frits schreef:

Die Ben van Leeuwen zit er al heel wat jaartjes, reed er vroeger elke week langs....lekker verstopt op een boerenweg.
Jaren ervaring moet hij wel hebben.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

nickyr16v schreef:
Hessel schreef:
Frits schreef:

fantastisch ding zeg
geloof maar dat dat af gaat :bang: :bang: :bang:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gast

op de middag effe naar de bakker geweest en een leon cupra tegen gekomen. Dat werd dus effe een omweg om naar de bakker te gaan. Gaan we beiden de provinciale weg op ramt ie em bijna in men zijkant ! Ik laat em voorbij en ga er als een dolle achteraan. Vermits ik niet echt op men gemak was met zon klojo die voor alles in staat is ga ik em wat pesten...zet ie zen knipper aan om rechts te gaan, hij ging het zowieso niet redden, en zet de wagen half over naar het rechter rijvak. Ik als een gek op het gas, gooi em in dat gat, komt die ################ terug naar links !!!!!!!!!! Ik was er gelukkig net voorbij en deed teken of ie effe aan de kant kon, gelukkig deed ie dat niet. Ik was zo over de rooie dat ik zowel zen gevel als zen cupra kon verbouwen. Nou jah, einde verhaal : Cupra-21: 0-1
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

driftkikker :lol: :lol:
Gast

dat was nou eens een echte randdebiel aan wie ze een driewieler of bakfiets moeten verkopen ipv een snelle wagen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:dat was nou eens een echte randdebiel aan wie ze een driewieler of bakfiets moeten verkopen ipv een snelle wagen.
ja het is een leon, das een seat
dat zijn wannabee golf rijders
en die golf rijders zijn al erg :p
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

@ Jo: Breath in Breath out hmmmmmmmmmmmmm %$%$^& ^&** &%$* (*&&^% irritant dat soort lui, ik kan me tegenwoordig steeds meer inhouden maar soms :bang: :gun:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Gast

owow, hallo ? Dat je 1 keer een verkeerde inschating en maneuvre maakt daar kan ik inkomen maar na de 2de keer was het duidelijk dat ie het niet kon hebben dat ie het niet redde.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ach ik rij net naar huis
corsatje wilde maar niet naar rechts
ging die naar rechts en wilde ik ervoorbij, ging die gas geven en prikt die hem er weer voor, zonder knipperlichten, en ging weer langzamer rijden
tot godverdomme vier keer toe
vijfde keer zat ik een kwart naast hem en kwam die toch naar links, hij dacht zeker dat ik opzij ging, dus niet, zat die bijna klem tussen de patrol en een vrachtwagen, toen gaf die het op :D :D :D :D :D
Ivo
Über-Spammer

Gisteravond ff serieus bezig geweest tegen een hele nieuwe Seat Ibiza Cupra 1.8 20VT.

Ik in de Clio R27 achter de Ibiza aan..., tegen mijn verwachting in was de Clio keer op keer net wat sneller dan die Ibiza....

Best ff gelache.... :)
Arno17

Ivo van Achthoven schreef:Gisteravond ff serieus bezig geweest tegen een hele nieuwe Seat Ibiza Cupra 1.8 20VT.

Ik in de Clio R27 achter de Ibiza aan..., tegen mijn verwachting in was de Clio keer op keer net wat sneller dan die Ibiza....

Waarom de gedachte dat die Ibiza sneller zou zijn, de specs doen niet veel voor elkaar onder volgens mij.
Licht voordeel voor de RS dacht ik zelfs, maar zou het niet een beetje liggen aan de bestuurder(s)
Gast

ik mag vanavond uit spelen met een meg cabrio (turbo). Even letterlijk neerzetten hoe het gezegd werd:

"je gaat toch niet denken dat die ouwe vierkante bompakar (opa-bak) het gaat redden tegen mijn mooie turbo (megane) ?"

kheb geantwoord, nee hoor, dat ga ik echt niet redden maar wil het wel proberen

"weet je wel hoeveel pk's ik heb ?"

de volle 165 zekers ?

Nee jongen, hij's gechipt !

wauw , dan ga ik het zeker niet redden. Hoe laat was het ook al weer ? :D
Ivo
Über-Spammer

Arno17 schreef:
Ivo van Achthoven schreef:Gisteravond ff serieus bezig geweest tegen een hele nieuwe Seat Ibiza Cupra 1.8 20VT.

Waarom de gedachte dat die Ibiza sneller zou zijn, de specs doen niet veel voor elkaar onder volgens mij.
Licht voordeel voor de RS dacht ik zelfs, maar zou het niet een beetje liggen aan de bestuurder(s)
Tja het was ook een jonge gast, en die gaf zeker gas...., alleen zo'n 1.8 20VT is toch ook best rap...., maar zoals de Autovisie al bewezen heeft wint de Clio III RS idd :D
Arno17

@jo, ik wil het verslag weten.......en dan vooral het hoofd van de man in kwestie.
Ik zet in op de Bompa kar...:D
Gast

om 19 uur zullen we het weten
Ferdy
Über-Spammer

@Jo: :lol: :lol: :lol:

geweldig dat zo iemand je nog uit durft te dagen :)
ik zie het verslag wel verschijnen
Gast

-jo- schreef:om 19 uur zullen we het weten
genadeloos :bang: :lol: , alles heeft ie geprobeerd. Stilstand, rollende start, snelweg en provinciale weg. Denk dat we wel een keer of 20 naast elkaar gestaan hebben. Hij snapte het echt niet. Hij heeft me in St-niklaas op een mac getrakteerd (Y) en moest het hele verhaal doen ivm de 21. En wou gelijk ook weten wat ie moest doen om zen meg sneller te maken.

Ik kende em totaal niet en hij mij ook niet. Zen bijrijder heeft opnames gemaakt dus ik hoop die ook te krijgen.
Arno17

ja Jo, de power van een 21 is ongekend, sommige mensen hebben geen plaat maar een gebouw voor het hoofd.
Gast

ik weet niet wat een std 21 T tegen een meg doet, volgens mij zal het close zijn. De meg heeft std meer vermogen maar meer gewicht.
-PAZ-
Über-Spammer

-jo- schreef:
genadeloos :bang: :lol: , alles heeft ie geprobeerd. Stilstand, rollende start, snelweg en provinciale weg. Denk dat we wel een keer of 20 naast elkaar gestaan hebben. Hij snapte het echt niet. Hij heeft me in St-niklaas op een mac getrakteerd (Y) en moest het hele verhaal doen ivm de 21. En wou gelijk ook weten wat ie moest doen om zen meg sneller te maken.

Ik kende em totaal niet en hij mij ook niet. Zen bijrijder heeft opnames gemaakt dus ik hoop die ook te krijgen.

:lol: :lol: :lol: :lol: Die staat weer met 2 voetjes terug op de grond dan :) (Y) (Y) Altijd mooi mensen die zich verkijken op oude oldskool snelle auto's en alleen het nieuwe spul willen kennen :) (Y)
R5GTT. Drive it like you stole it
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:

ik had gewoon volgehouden dat het een standaard 21 is :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gast

nou , mijn seizoen zit er ook op...heb vanmiddag de 21 vooraan gesloopt.

Heel dom ...

de hydraulische leiding (koppeling) heeft aangelopen op de aandrijfas, scheur in de leiding, geen koppeling meer.

Dit gebeurde net voor het centrum van goes waar het schijtdruk was. Dan maar zonder koppeling ergens een plekje zoeken waar ik het beter kan bekijken en zodoende op dubbele clutch (zonder koppeling) de ringweg van goes op.

Wat een debiel soort volk rijd daar rond !!!! :@ Toeteren, grootlicht opzetten terwijl men dubbele knippers opstonden.

OPgefuckt en opgejaagd als ik was wil ik em op de parking van de opel garage (Team weet ik nog wat) rijden maar daar ging ik in de mist. Een hoogteverschil van 20 cm waar ik vol tegenaan knalde.

Bumper, IC, bak, slangenwerk naar de kloten. Verder heb ik het nog niet bekeken, daar was ik effe niet aan toe.
GJ
Car: Megane 4 RS

Mooi klote Jo (N)

Jou kennende heb je hem (als het te fixen is) weer snel lopend.
Succes ermee.
Gast

hangt ervan af of de motor schade heeft opgelopen, zoniet zal het wel snel gaan. De bump wordt ge-duck-taped, daar zal weer een berg werk in gaan kruipen om te herstellen/spuiten. De intercooler is een originele cup cooler, hopelijk kan die hersteld worden.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

mooi kut jo :( :( :(
Florus

5Gtt vs. Williams :bye:
Steven
Car: M536

... vs. Clio16v vs. Laguna

Ik netjes achteraan :D