Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd...Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....![]()

Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd...Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....![]()
het was een serieus knutsel project, hij gaf me het web adres van t project, maar ben dat helaas kwijt, het was een blok van een of ander engels sport wagen merk met een turbo erop. Hij is in engeland geweest voor de ombouw, heeft m alles bij elkaar al een kleine 18.000 eurie gekostFrits schreef:Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd...Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=gj3LmIuovYQHessel schreef:het was een serieus knutsel project, hij gaf me het web adres van t project, maar ben dat helaas kwijt, het was een blok van een of ander engels sport wagen merk met een turbo erop. Hij is in engeland geweest voor de ombouw, heeft m alles bij elkaar al een kleine 18.000 eurie gekostFrits schreef:Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd...Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....![]()
Carosserie was volledig gerestaureerd en t onderstel was aangepast op t vermogen
Die Ben van Leeuwen zit er al heel wat jaartjes, reed er vroeger elke week langs....lekker verstopt op een boerenweg.nickyr16v schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=gj3LmIuovYQHessel schreef:het was een serieus knutsel project, hij gaf me het web adres van t project, maar ben dat helaas kwijt, het was een blok van een of ander engels sport wagen merk met een turbo erop. Hij is in engeland geweest voor de ombouw, heeft m alles bij elkaar al een kleine 18.000 eurie gekostFrits schreef:Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd...Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....![]()
Carosserie was volledig gerestaureerd en t onderstel was aangepast op t vermogen
http://www.minicentrebenvanleeuwen.nl/? ... ie&lang=nl
yeah
fantastisch ding zegnickyr16v schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=gj3LmIuovYQHessel schreef:het was een serieus knutsel project, hij gaf me het web adres van t project, maar ben dat helaas kwijt, het was een blok van een of ander engels sport wagen merk met een turbo erop. Hij is in engeland geweest voor de ombouw, heeft m alles bij elkaar al een kleine 18.000 eurie gekostFrits schreef:Turbo blok? Waarvan? Ben benieuwd...Hessel schreef:net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....![]()
http://www.minicentrebenvanleeuwen.nl/? ... ie&lang=nl
yeah
ja het is een leon, das een seat-jo- schreef:dat was nou eens een echte randdebiel aan wie ze een driewieler of bakfiets moeten verkopen ipv een snelle wagen.
Waarom de gedachte dat die Ibiza sneller zou zijn, de specs doen niet veel voor elkaar onder volgens mij.Ivo van Achthoven schreef:Gisteravond ff serieus bezig geweest tegen een hele nieuwe Seat Ibiza Cupra 1.8 20VT.
Ik in de Clio R27 achter de Ibiza aan..., tegen mijn verwachting in was de Clio keer op keer net wat sneller dan die Ibiza....
Best ff gelache....
Tja het was ook een jonge gast, en die gaf zeker gas...., alleen zo'n 1.8 20VT is toch ook best rap...., maar zoals de Autovisie al bewezen heeft wint de Clio III RS iddArno17 schreef:Waarom de gedachte dat die Ibiza sneller zou zijn, de specs doen niet veel voor elkaar onder volgens mij.Ivo van Achthoven schreef:Gisteravond ff serieus bezig geweest tegen een hele nieuwe Seat Ibiza Cupra 1.8 20VT.
Ik in de Clio R27 achter de Ibiza aan..., tegen mijn verwachting in was de Clio keer op keer net wat sneller dan die Ibiza....
Best ff gelache....
Licht voordeel voor de RS dacht ik zelfs, maar zou het niet een beetje liggen aan de bestuurder(s)
genadeloos-jo- schreef:om 19 uur zullen we het weten
-jo- schreef:genadeloos-jo- schreef:om 19 uur zullen we het weten![]()
, alles heeft ie geprobeerd. Stilstand, rollende start, snelweg en provinciale weg. Denk dat we wel een keer of 20 naast elkaar gestaan hebben. Hij snapte het echt niet. Hij heeft me in St-niklaas op een mac getrakteerd
en moest het hele verhaal doen ivm de 21. En wou gelijk ook weten wat ie moest doen om zen meg sneller te maken.
Ik kende em totaal niet en hij mij ook niet. Zen bijrijder heeft opnames gemaakt dus ik hoop die ook te krijgen.
ik had gewoon volgehouden dat het een standaard 21 is-jo- schreef:genadeloos-jo- schreef:om 19 uur zullen we het weten![]()
, alles heeft ie geprobeerd. Stilstand, rollende start, snelweg en provinciale weg. Denk dat we wel een keer of 20 naast elkaar gestaan hebben. Hij snapte het echt niet. Hij heeft me in St-niklaas op een mac getrakteerd
en moest het hele verhaal doen ivm de 21. En wou gelijk ook weten wat ie moest doen om zen meg sneller te maken.
Ik kende em totaal niet en hij mij ook niet. Zen bijrijder heeft opnames gemaakt dus ik hoop die ook te krijgen.