Megane coupe 16V (remmerij vervangen)
-
- Über-Spammer
heb die lexus-lampen ook nog vastgehad, om eens goed te bekijken, goeie keus, Chris 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
gelukig weet ik nu waar de storing in zit,de stekker meegekregen met de lampen maar sluiting,dus ik maar zelf maar ff een goed werkend stekkertje

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Chris, pak eens rustig een bakkie koffie.chris-mc schreef:gelukig weet ik nu waar de storing in zit,de stekker meegekregen met de lampen maar sluiting,dus ik maar zelf maar ff een goed werkend stekkertje
En ga eens rustig die zin nog eens lezen, als jij hem dan snapt leg hem mij dan nog eens uit.
Vervang 1 r door een k en voila, het leest weer 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Heb er al een tijdje over zitten denken, en volgens mij moet ie zo!Jeroen schreef:Chris, pak eens rustig een bakkie koffie.chris-mc schreef:gelukig weet ik nu waar de storing in zit,de stekker meegekregen met de lampen maar(1) sluiting,dus ik maar(2) zelf maar ff een goed werkend stekkertje
En ga eens rustig die zin nog eens lezen, als jij hem dan snapt leg hem mij dan nog eens uit.
(1) Lees: maakt
(2) Lees: maak
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
PaulRSi schreef:Heb er al een tijdje over zitten denken, en volgens mij moet ie zo!Jeroen schreef:Chris, pak eens rustig een bakkie koffie.chris-mc schreef:gelukig weet ik nu waar de storing in zit,de stekker meegekregen met de lampen maar(1) sluiting,dus ik maar(2) zelf maar ff een goed werkend stekkertje

-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
PaulRSi schreef:Heb er al een tijdje over zitten denken, en volgens mij moet ie zo!Jeroen schreef:Chris, pak eens rustig een bakkie koffie.chris-mc schreef:gelukig weet ik nu waar de storing in zit,de stekker meegekregen met de lampen maar(1) sluiting,dus ik maar(2) zelf maar ff een goed werkend stekkertje

Maarre ziet er goed uit Chris, netjes man

-
- Contacteer:
Kliene update:
In de kerstvakantie heb ik denso iridium bougies geinstaleerd,samen met meganecore kabels.
effect:zeer goed doortrekken,snel reargeren,relatief zuiniger rijden.
next:Deze lampen zijn besteld,jammer dat ze alleen pas in maart te leveren zijn.
[img]http://www.sk-tuning.de/web/shop/images ... lblack.jpg[/img]
In de kerstvakantie heb ik denso iridium bougies geinstaleerd,samen met meganecore kabels.
effect:zeer goed doortrekken,snel reargeren,relatief zuiniger rijden.
next:Deze lampen zijn besteld,jammer dat ze alleen pas in maart te leveren zijn.
[img]http://www.sk-tuning.de/web/shop/images ... lblack.jpg[/img]
-
- Contacteer:
ziet er netjes uit in dit geval geduld is ckers een schone zaak

-
- Contacteer:
goed bezig chris!
ben benieuwd hoe ze er "in t echt" uitzien!

ben benieuwd hoe ze er "in t echt" uitzien!
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
dammed,ziet er goed uit.
zitten er leds in?of vergis ik me nou?
zitten er leds in?of vergis ik me nou?
Dank je 
Om heel eerlijk te zijn...
Ik zou het niet weten of er leds inzitten
Vond ze gewoon heel mooi
FF afwachten... Ze zouden halverwege deze maand binnen komen...
Morgen even langs 

Om heel eerlijk te zijn...
Ik zou het niet weten of er leds inzitten

Vond ze gewoon heel mooi

FF afwachten... Ze zouden halverwege deze maand binnen komen...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Gisteravond hebben we het openluchtfiltersysteem (leuk scrabelwoord
)aangepast,ik merkte dat de oude slang best warm werd,en de slang zelf was flink geribbelt,dus leek me het beter dat de wand glad moest zijn.
Een maat van me kwam met een leuk idee om er een industrieele luchtslang op de monteren,de slang heeft een glade binnenkant,en de wanddikte is 11mm,dus houd dat de warmte beter buiten.
Van de week vervang ik het middenstuk,tbv sensor,met een 45grd bochtje,zo zit het nog net een stuk beter,en in de loop der tijd scherm ik het filter af,zodat er niet tot nauwelijks motorwarmte bijkan.
voor
[img]http://www.renault4ever.com/mycars/mega ... ilter3.jpg[/img]
na
[img]http://www.renault4ever.com/filter.jpg[/img]

Een maat van me kwam met een leuk idee om er een industrieele luchtslang op de monteren,de slang heeft een glade binnenkant,en de wanddikte is 11mm,dus houd dat de warmte beter buiten.
Van de week vervang ik het middenstuk,tbv sensor,met een 45grd bochtje,zo zit het nog net een stuk beter,en in de loop der tijd scherm ik het filter af,zodat er niet tot nauwelijks motorwarmte bijkan.
voor
[img]http://www.renault4ever.com/mycars/mega ... ilter3.jpg[/img]
na
[img]http://www.renault4ever.com/filter.jpg[/img]
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Geinig verzonnen Chris 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
tsja... zoals het was vond ik het ook mooier...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
tis net als met de afterburner,de ene vind het prachtig,de ander vond het maar niks.
Nu ook,heb net zo goed goeie reacties gehad,ook van de gene die het in real life hebben gezien,andere vinden het minder,zal je altijd blijven houden.
Dat het beter werkt vind ik ook wel belangrijk,die oude slang was wel erg dun.
Nu ook,heb net zo goed goeie reacties gehad,ook van de gene die het in real life hebben gezien,andere vinden het minder,zal je altijd blijven houden.
Dat het beter werkt vind ik ook wel belangrijk,die oude slang was wel erg dun.
-
- Contacteer:
Hmm ja of t mooi is of niet lijkt mij vrij weinig uit te maken of niet?
als je er maar wat mee wint toch?
plus dat ik t een orignele oplossing vind!
als je er maar wat mee wint toch?
plus dat ik t een orignele oplossing vind!

Daar gaat het toch om Chris. Ieder zijn stijl, laat je niet gek maken door een paar van die wijsneuzen hier hoor!chris-mc schreef: Dat het beter werkt vind ik ook wel belangrijk,die oude slang was wel erg dun.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gaat zeker toch om het resultaat wat je ermee behaalt.
Enne... Morgenavond op het FNZN maar ff in het echt bewonderen
Enne... Morgenavond op het FNZN maar ff in het echt bewonderen