Xedrah schreef:Heel erg jammer echter dat ik niet de parkeerplaats op mocht met mijn GSi. Ok, het is geen Reno, maar hij had best in een rijtje met 'vreemde' auto's kunnen staan. Er was ruimte genoeg...
Weet je wat ik heel erg jammer vond, dat jij niet even fatsoenlijk weg kunt rijden met je overigens mooie Kadett. Beetje triest.
Xedrah schreef:Heel erg jammer echter dat ik niet de parkeerplaats op mocht met mijn GSi. Ok, het is geen Reno, maar hij had best in een rijtje met 'vreemde' auto's kunnen staan. Er was ruimte genoeg...
Weet je wat ik heel erg jammer vond, dat jij niet even fatsoenlijk weg kunt rijden met je overigens mooie Kadett. Beetje triest.
Geen ruzie hier he?
Al met al was het een geslaagde meeting
Organisators bedankt!!
Ben het wel eens met de stelling, of alleen Renaults of alle merken. Bij het begin van de meeting stonden er meer "vreemde" merken op het terrein, omdat er toen nog niet (genoeg) werd gecontroleerd werd bij de ingang.
Maar het lijkt mij logisch dat als er een Renault evenement is, de "vreemde" merken elders parkeren.
We moeten immers altijd de ruimte in de gaten houden, omdat er onverwachts meer Renaults kunnen komen.
Beetje jammer dat er mensen zijn die daar geen begrip voor kunnen hebben.
En ik vind het ook jammer dat ik op een gegeven moment wel andere merken zag staan, terwijl er duidelijk was medegedeeld dat die niet de bedoeling was. Dus mensen die bij de ingang stonden: foei dat jullie een paar vreemde auto's er tussen door hebben laten gaan, terwijl andere dat niet mochten.
Aan de andere kant, men heeft het over Nick, hij is overigens wel een RTC member, hebben de controleurs hem daarom misschien doorgelaten?? Wie zal het zeggen..
Maar aangezien deze discussie gister al is gevoerd, en het totaal geen zin meer heeft om er weer over te gaan beginnen en over door te malen..*Case Closed* Zand erover, tot de volgende meeting, waar we het beter aan zullen pakken.
Maar om ff terug te komen (sorry, maar moet ff) ik heb 3x gevraagd op dit forum of ik ook op het terrein mocht staan, en als reactie kwam er dat er vast wel een plekkie vrij was.
Ik mocht mijn auto daar wel neerzetten, dit betekent dus niet dat ik 1 of andere voorkeursregeling heb gehad of zo. Toen ik er was, waren er gewoon nog niet zoveel mensen en mocht ik mijn auto daar wel neerzetten.
Denk niet dat het te maken heeft met of ik een RTC member ben of niet.
Ik begrijp alweer dat er dus de nodige ophef is gemaakt dat mijn arosa wel op het terrein stond en de rest van de niet-renault niet.
Als jullie me ff hadden willen vragen of ik hem daar wou weghalen had ik het gedaan.
Maar ik geloof dat ik die T4 toch echt wel op het terrein heb zien staan????
Maar ja, discussie gesloten, wou het ff kwijt dat ik daar echt niet de schuldige aan was.