Automaxx Summer Edition - Chat topic
Het was zeker een vet weekend, alleen jammer dat er bijna nix te kregen is voor en Renault op die stands. De party's in de avond waren ook vet gaaf, maar waarom moeten er dan toch altijd weer een paar herrie maken.
Sprinten was ook super, ik heb in totaal 8 keer bij die kerstboom gestaan en de snelste tijd was 10,19 sec met een reactie tijd van 0,26 sec. Alleen mogen er de volgende keer wat meer van de RTC meedoen, sta ik niet zo alleen in de rij.
Sprinten was ook super, ik heb in totaal 8 keer bij die kerstboom gestaan en de snelste tijd was 10,19 sec met een reactie tijd van 0,26 sec. Alleen mogen er de volgende keer wat meer van de RTC meedoen, sta ik niet zo alleen in de rij.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Je was goed bezig met sprinten Rob!!! 
volgende keer onder de 10 seconden?
had het idee dat je vaak iets te vroeg opschakelde. Zo klonk het een beetje in ieder geval

volgende keer onder de 10 seconden?

had het idee dat je vaak iets te vroeg opschakelde. Zo klonk het een beetje in ieder geval
Was inderdaad weinig voor de renault te vinden. Het was voornamelijk VW, Honda en Opel.Rob.H schreef:Het was zeker een vet weekend, alleen jammer dat er bijna nix te kregen is voor en Renault op die stands. De party's in de avond waren ook vet gaaf, maar waarom moeten er dan toch altijd weer een paar herrie maken.
Maar voor de rest was het keigaaf
-
ons clubje was zo gezellig, terwijl je veel mensen niet kenden, werd het toch één groep.
VW, opel en Honda zitten teveel sjappies, waar iedereen the man moet zijn en dat soort dingen
RTC holé!
VW, opel en Honda zitten teveel sjappies, waar iedereen the man moet zijn en dat soort dingen
RTC holé!
-
- Contacteer:
Bram (vospower) schreef:ons clubje was zo gezellig, terwijl je veel mensen niet kenden, werd het toch één groep.
RTC holé!

Zou het volgend weekend zo weer overdoen (als ik deze week wat slaap kan inhalen

-
zeker weten! maaruh ook zonder wilma

-
- Contacteer:
Waarom mag ze niet mee?Bram (vospower) schreef:zeker weten! maaruh ook zonder wilma![]()
![]()

-
jawel, ze mag zeker mee... neem dan gelijk ook haar zusJE mee voor mij, heb ik ook een speelgoedje

-
- Contacteer:
tip: Missy hier op t forumBram (vospower) schreef:jawel, ze mag zeker mee... neem dan gelijk ook haar zusJE mee voor mij, heb ik ook een speelgoedje![]()

-
Die meid van die twingo was wel leuk, van onze buren, danielle heten ze. Ze kon zelfs een beetje voetballen en ze heeft beloofd lid te worden...
heb ik zonder auto toch nog aan ledewerving gedaan, he wilma

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Je bedoelt uit Noordseschut?Bram (vospower) schreef:Die meid van die twingo was wel leuk, van onze buren, danielle heten ze. Ze kon zelfs een beetje voetballen en ze heeft beloofd lid te worden...
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
uit hogeveen?
Daantjuh op het forumBram (vospower) schreef:Die meid van die twingo was wel leuk, van onze buren, danielle heten ze. Ze kon zelfs een beetje voetballen en ze heeft beloofd lid te worden...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
haha zo kom je nog eens ergens
FF pmm dat ze lid word hehe

FF pmm dat ze lid word hehe

graag gedaanwilco blue schreef:HALLO HALLO !!!!!!!
hey mensen ik wil effe iedereen super bedanken voor de hulp die men me heeft geholpen toen ik stop was gevallen.
Auto is vandaag pas thuis gekomen enhet euvel was een defecte dynamo.
We waren nog een stuk opgereden met een accu wissel maar na 2 wissels wou die andere auto ook niet meer zo lekker starten .en toen heb ik besloten hem in best te parkeren vandaag opgegaan met dynamo en hij loopt weer als van ouds.
Bij deze super bedankt jongensen was zekers wel gezellig op automaxx.
RENAULT TUNING CLUB
RESPECT IS EVERYTHING
voor 100% de waarheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Moet t toch ff vragen, toevallig familie van Roel Verstappen uit Meijel?
Als de clioturbo klaar is, sta ik naast je hoor! Of beter gezegd.....voor jeRob.H schreef:Alleen mogen er de volgende keer wat meer van de RTC meedoen, sta ik niet zo alleen in de rij.

trust me, dat is al lang gebeurdBram (vospower) schreef:haha zo kom je nog eens ergens![]()
FF pmm dat ze lid word hehe![]()
![]()

Laatst gewijzigd door Haas op di 28 jun 2005 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
haha, heb jij voor haar betaald dan 

betaald nog niet nee... Maar die pm was zondagavond al onderweg
Leuk meiske hoor
en twingootje geeft natuurlijk wat extra's

Goed bezig Bram
Enne....... Handjes van m'n zusje

Enne....... Handjes van m'n zusje

-
- Contacteer:
Daar mag ik alleen aan zittenWilma schreef: Handjes van m'n zusje![]()

Laat ze het maar niet horenPaul1916v schreef:Daar mag ik alleen aan zittenWilma schreef: Handjes van m'n zusje![]()
![]()

-
- Contacteer:
Hoezo niet? jij was toch de bitch van de familie? heb van jou al een ram gekregen 

ik bemerk hier weer een hoog datingsite gehalte 
@Wilma, hoezo: goed bezig bram? ik was t hoor

@Wilma, hoezo: goed bezig bram? ik was t hoor

Oké oké, jongens goed bezig dan
Kan ik niemand vergeten

Kan ik niemand vergeten

whehehe..ik voel wat aankomen 

-
- Contacteer:
vertel~Haas~ schreef:whehehe..ik voel wat aankomen

ff goed lezen paul
-
- Contacteer:
eerst ff wakker worden..probeer t over een paar dagen wel 
als iemand em uit wil leggen...msn staat aan

als iemand em uit wil leggen...msn staat aan

lees de laatste 7 posts...
bij nader inzien: vooruit, 8
bij nader inzien: vooruit, 8

Hey mensen!!!
Allemaal weer een beetje bijgekomen van SE??? Vond het leuk om een paar van jullie i.r.l. te zien. Ook mooie wagens gezien op jullie stand alhoewel die toeter toch wel een teringherrie maakte
Ik kan niet wachten tot de volgende editie van Automaxx Summer Edition, maar helaas zal dat nog een jaartje duren!!!
Allemaal weer een beetje bijgekomen van SE??? Vond het leuk om een paar van jullie i.r.l. te zien. Ook mooie wagens gezien op jullie stand alhoewel die toeter toch wel een teringherrie maakte

heb je neit gezien, maar jullie auto's wel toen we op weg waren naar de sprintbaan
Is de rust weer wedergekeerd tussen DTT en RTC?

-
- Contacteer:
Voor zover ik heb meekregen hebben we dat allemaal bijgelegd toch? gewoon een uit de hand gelopen grapje...~Haas~ schreef:heb je neit gezien, maar jullie auto's wel toen we op weg waren naar de sprintbaan![]()
-
- Contacteer:
dan tog maar een snellere auto aanschaffenRob.H schreef:Het was zeker een vet weekend, alleen jammer dat er bijna nix te kregen is voor en Renault op die stands. De party's in de avond waren ook vet gaaf, maar waarom moeten er dan toch altijd weer een paar herrie maken.

Boeiend? Werkt toch in bepaalde klasses? En dat aangezien jouw 1.2 zo snel isMike (spitsoor) schreef:dan tog maar een snellere auto aanschaffenRob.H schreef:Het was zeker een vet weekend, alleen jammer dat er bijna nix te kregen is voor en Renault op die stands. De party's in de avond waren ook vet gaaf, maar waarom moeten er dan toch altijd weer een paar herrie maken.
Sprinten was ook super, ik heb in totaal 8 keer bij die kerstboom gestaan en de snelste tijd was 10,19 sec met een reactie tijd van 0,26 sec. Alleen mogen er de volgende keer wat meer van de RTC meedoen, sta ik niet zo alleen in de rij.![]()
met die ik nu heb is het sprinten al bij voorbaat verloren

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ja volgens mij zat ze bij Hoogeveen Racing Scene, later kwam ze met twingo bij de RTC in de kring staan voor de foto.Bram (vospower) schreef:uit hogeveen?
noordseschut ligt bij hoogeveen. maar dat kent natuurlijk niemand die hier niet uit de buurt komt
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)