Christian schreef:mooi hoor maar kun je de stoelen nu ook nog verstellen?
want dat is wel verplicht met de apk he
Zijn gewoon verstelbaar ,leuning is verstelbaar,en de stoel zelf staat gewoon op rails, is ook de reden dat ik zolang aan 't k#t-en ben geweest voor het naar m'n zin was
Ivo8hoven schreef:Goed bezig ja, alleen nog wel wat te doen voor dat ie af is van binnen
Valt opzich wel mee,allemaal plastic,keil je d'r zo in ,en 'k heb nog een maandje of 2
Ivo8hoven schreef:Ik vind het zwarte tapijt bij mij niet misstaan hoor
Wilde ook liever zwart,maar is zoiezo slecht aan te komen,en kost weer geld,misschien in de toekomst nog eens........
hier vlakbij kan je vloerbedekking kopen zonder rug
ideaal om in allerlei vormen te buigen en plakken
Dat rood is ook standaard hoor, ligt er aan welk type je hebt..
@florus: mooie stoelen man! die onderstellen zijn moeilijk he! ik heb ze anders zitten was er ook een hele avond mee bezig en de 2de in een uur..
En dan staat er op de verpakking, speciaal voor 5GTT
Ralf schreef:Dat rood is ook standaard hoor, ligt er aan welk type je hebt..
@florus: mooie stoelen man! die onderstellen zijn moeilijk he! ik heb ze anders zitten was er ook een hele avond mee bezig en de 2de in een uur..
En dan staat er op de verpakking, speciaal voor 5GTT
Ik bedoelde er meer mee; dat de meeste auto's al zwart hebben.
'T moest er toch maar eens van komen ,paar weken met wd-40 op de torsieassen gespoten en na wat geploeter en gehamer kwam 't zaakje los
Hij is een aardig stukkie gezakt inmiddels
Daar heb je niet snel last van aanlopen mee, zo staat de mijne ook op 7J ET37.
Loopt heel soms aan op 1 wiel bij heel diep inveren op de snelweg, maja dasnie zo erg
jochem de haas schreef:Beetje jammer, ik vond de orgineele stand veel mooier ........
Eigenlijk wel hé,nouja..........de torsieassen zitten nog los...........
Volgens mij heb je ook niet zo veel keus met de stand, 1 tandje verzetten is volgens mij weer 4 cm hoger of zoiets,of heb ik het fout?
Doe je het dan wel goed, vraag ik me af. Ik ben geen technicus, maar je krijgt vaak te horen dat je ook per mm kan stellen en dat het verzetten van tandjes de meest eenvoudige maar niet de correcte manier van verlagen is. Weet iemand hier meer over te vertellen?
ff wat kopervet er op ( veel )rondje rijden kijken of het goed gaat ( of het lekker rijd)
En met de standen ......die zijn er niet
nouja de as past er maar op 1 manier in ( lijkt wel ,ookal lijkt het dat de tandjes allemaal het zelfde zijn) dus de juiste stand bepalen met de krik , let op zal altijd nog iets zakken gewicht auto...
Let wel op dat de auto recht staat dus dat de assen gelijk zitten ..
Ik heb er nooit last mee gehad ...plop en hij was verlaagt .....