Murray's beste rol ooit. Regie van Sofia Coppola. Wie haar debuutfilm Virgin Suicides goed vond, deze is nog beter, en weer een fantastisch dromerige soundtrack.
Nee, zo vat ik het niet, Chris...Chris schreef:Wat jij wilt Merijn, als jij je bij bepaalde gedachte prettig voelt...![]()
Als jij het zo opvat, ga je gang zou ik zeggen.He he he.
Heeft al gedraaid in de sneak, heb hem zelf niet gezien, maar hij schijnt wel ok te zijn.-Ray- schreef:iemand mindhunters al gezien? 2 juli in de bios, heb m liggen op dvd met nl subs, alleen geen tijd om te kijken...
On a remote island, the FBI has a training program for their psychological profiling division, called "Mindhunters", used to track down serial killers. The training goes horribly wrong, however, when a group of seven young agents discover that one of them is a serial killer, and is setting about slaying the others. Can the few that are left figure out who the killer is in time?
Ja, ik heb er ook veel gezien.SToRM666 schreef:Er is vandaag op Discovery een American Chopper marathon-uitzending.
Dat is een soort van reality-soap van een bedrijfje dat motoren met de hand maakt.
En er zitten vette exemplaren tussen