Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik denk dan toch echt dat je je door een andere grootgeschapen man hebt laten nemen, Rory, want ik handel tegenwoordig alleen nog maar in mannen... Was het niet Tom, misschien?
Toch aardig, geld verdienen terwijl je zit te internetten...
Merijn schreef:Ik denk dan toch echt dat je je door een andere grootgeschapen man hebt laten nemen, Rory, want ik handel tegenwoordig alleen nog maar in mannen... Was het niet Tom, misschien?
Toch aardig, geld verdienen terwijl je zit te internetten...
Hahaha, Fonzy neemt alleen maar kwaliteit zeker
Nee Tom was het niet die was bezig met een andere ster denk ik zo.
En ik ben een vent (ff checken....) dus geen vrouw
Hahah inderdaad, hij is eindelijk weg, lekker half uurtje nog internetten voor 5en!
Ik wou dat ik goedkoop kon laten spuiten want dan had ik heel snel mn auto glad aan alle kanten... ons pa kan goed lassen dus dan mooi gladde kofferbak.
Helaas heb ik alleen geld voor een kit, en geen geld voor spuitkosten dus gaat het hele feest niet door!
Rimbo schept echt op de laatste tijd... De laatste keer dat ik 1 van mijn onderdanen sprak, kon hij me melden dat het maar matigjes gesteld is met het geslachtsorgaan van Rimbo... Zijn tong was des te bruiner, maar da's een ander verhaal!
Merijn schreef:Rimbo schept echt op de laatste tijd... De laatste keer dat ik 1 van mijn onderdanen sprak, kon hij me melden dat het maar matigjes gesteld is met het geslachtsorgaan van Rimbo... Zijn tong was des te bruiner, maar da's een ander verhaal!
Eeeeh fawaka man!
Jij gaat wat meemaken volgende freidag man.
Deze wigger neemt dat niet om somaar efuh te worden uitgescholden door son BReeZaH fawaka.
En ik compenseer mn zwakheden tenminste nog met mn tong!
^^ Yep twee uur niet online is eigenlijk al te lang
Maar ja wat wil je onze FNO scnene rulezz en hier en daar wat mannen handel krikt het poste gehalte ook mooi op
Effe wat anders ben wanneer ik niet lig te pitten druk NFS Underground aan het spelen en vindt het echt zwaar heb een erectie nog nooit zolang vast gehouden wat een wagens