Lex schreef:Stelletje asfalt slopers. Jammer dat ik morgen geen auto heb anders was ik wel effe komen kijken.

Lex, er bestaat ook nog zoiets als Openbaar Vervoer. We willen je best ff oppikken bij het Centraal Station van Boreft..

Lex schreef:Stelletje asfalt slopers. Jammer dat ik morgen geen auto heb anders was ik wel effe komen kijken.
Tino schreef:Ze snappen niet hoe dat moet kijk maar eens hoe hoog het nivo ligt in dit topic-Ray- schreef:waarom maken jullie er geen ACT: Bodegraven van??![]()
sterf lex moet is opschieten nee doe maar rustig aan ik werd gister aan gehouden en ik mocht mijn rijbewijs gelukkig nog houden ze hebben t afgerond maar hij vond mijn rijbewijs wel leuk met mijn foto zal ff kijken of ik die online kan krijgenRonnie B. schreef:Lex, hoever ben je met de 5?
En jij Jappe? Gnegnegne!
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Tino schreef:Ze snappen niet hoe dat moet kijk maar eens hoe hoog het nivo ligt in dit topic-Ray- schreef:waarom maken jullie er geen ACT: Bodegraven van??![]()
![]()
Moet hij nodig zeggen, hoe is het met de 5.jappe schreef:sterf lex moet is opschieten nee doe maar rustig aan ik werd gister aan gehouden en ik mocht mijn rijbewijs gelukkig nog houden ze hebben t afgerond maar hij vond mijn rijbewijs wel leuk met mijn foto zal ff kijken of ik die online kan krijgenRonnie B. schreef:Lex, hoever ben je met de 5?
En jij Jappe? Gnegnegne!![]()
Ja geef daar maar eens probeer dat maar eens te weerleggen danjappe schreef:Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Tino schreef:Ze snappen niet hoe dat moet kijk maar eens hoe hoog het nivo ligt in dit topic-Ray- schreef:waarom maken jullie er geen ACT: Bodegraven van??![]()
![]()
![]()
![]()
je moet wat er is vberder toch niks tedoen in borft met 3 auto,s heb je t gauw gezien![]()
Aardig gek Jappe..jappe schreef:sterf lex moet is opschieten nee doe maar rustig aan ik werd gister aan gehouden en ik mocht mijn rijbewijs gelukkig nog houden ze hebben t afgerond maar hij vond mijn rijbewijs wel leuk met mijn foto zal ff kijken of ik die online kan krijgenRonnie B. schreef:Lex, hoever ben je met de 5?
En jij Jappe? Gnegnegne!![]()
je bent zelf niet wijs eikelChris schreef:Werken op zaterdag? Je ben nie wijs weet je!
Om 09:17 zat ik nog thuis.
Lex, waar was je gister nou?
Ben je aan het beunen Jappe?
Dus... Ik kan me niet heugen dat ik op zaterdag vrij ben geweest...Lex schreef:Oh, dus Ivo, Jappe en ik zijn niet wijs, mooi is dat!
Ik zag je nog rijden bij de Total in Leiden, ben op tijd naar huis gegaan. Ik moest namelijk vandaag werken
Hee je zegt eindelijk iets zinnings over mij .....Lex schreef:Is Jochem dan de enige van jullie die normaal kan rijden
Dat was ik niet...... ik rij altijd rustig ( behalve als er leuke bochtjes zijnChris schreef:Nee, die mafkees had je eens moeten zien op de Franse/Italiaanse/Zwitserse/Belgische autobanen! Die dude kan ook behoorlijk sturen!
Zou het dan aan de lucht liggen daar in het dorp.jochem de haas schreef:Dat was ik niet...... ik rij altijd rustig ( behalve als er leuke bochtjes zijnChris schreef:Nee, die mafkees had je eens moeten zien op de Franse/Italiaanse/Zwitserse/Belgische autobanen! Die dude kan ook behoorlijk sturen!)
Waarom sluit je dan niet aan bij me..jochem de haas schreef:Dat was ik niet...... ik rij altijd rustig ( behalve als er leuke bochtjes zijnChris schreef:Nee, die mafkees had je eens moeten zien op de Franse/Italiaanse/Zwitserse/Belgische autobanen! Die dude kan ook behoorlijk sturen!)