Friday Nightmeeting Oss I
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ie tijdelijk uit veiligheids redenen is ondergedoken!
De Osslim Barebacker schijnt er nl. achter te zijn gekomen dat De Vries nogal belastende foto's had, die het onderzoek (case: 'The 18" hole creator')ernstig in zijn nadeel zouden beinvloeden!!!
meer info &
volgt snel....
De Osslim Barebacker schijnt er nl. achter te zijn gekomen dat De Vries nogal belastende foto's had, die het onderzoek (case: 'The 18" hole creator')ernstig in zijn nadeel zouden beinvloeden!!!
meer info &

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
en wij maar lache, en Douwe voortaan wel je lichten aan als je weg rijd in het donkerDouwe schreef:Zekers ik heb bewezen dat je ook met een 1.2 een wheelspin kunt maken(Ok een kleintje maar toch
)

Zo zie je maar wat een FNO met je doet pas bij de rotonde dacht ik hey wat is het donker
Zo juist mijn sportvelgen er weer onder gezet dus een wheelspin zal ik nu niet snel meer gaan maken
Daar staat wel weer tegenover dat ik weer strakke bochtjes kan maken en weer helemaal het KART gevoel krijg

Zo juist mijn sportvelgen er weer onder gezet dus een wheelspin zal ik nu niet snel meer gaan maken

Daar staat wel weer tegenover dat ik weer strakke bochtjes kan maken en weer helemaal het KART gevoel krijg

-
hahaha beetje mistig op de trugweg zag bar weinig bij 180 km/h... 

-
dus met 120 een bocht pakken is geen probleem meer!Douwe schreef:Zo zie je maar wat een FNO met je doet pas bij de rotonde dacht ik hey wat is het donker![]()
Zo juist mijn sportvelgen er weer onder gezet dus een wheelspin zal ik nu niet snel meer gaan maken![]()

Hahah tis wat onwenning om die 2 zo bezig te zien de hele tijdFerdy schreef:hoop dat je het wel gezellie vond,
meeste firsttimers schrikken nogal van het vreemde gedrag van rob en paskie hahaha

stiekem ?
dit was toch gewoon hardop hoor
kan wel snappen dat ze geschokt waren toen Frits en Wilco even naar de uitlaat gingen kijken en nogal opvallend lang wegbleven !
blijkt dat ze een grote beurt gehad hebben en nu ook winterklaar zijn !
dit was toch gewoon hardop hoor
kan wel snappen dat ze geschokt waren toen Frits en Wilco even naar de uitlaat gingen kijken en nogal opvallend lang wegbleven !
blijkt dat ze een grote beurt gehad hebben en nu ook winterklaar zijn !
-
hahaha zkes wel!! 
even naar de uitlaat kijken...

even naar de uitlaat kijken...

-
hahaha keertje wedstrijdje doen wie het hardst door een bocht kan..en wie t eerst tegen de vangrail zit heeft verloren.. 

Als Rob niet meedoet dan doe ik ook wel meeronald clio schreef:hahaha keertje wedstrijdje doen wie het hardst door een bocht kan..en wie t eerst tegen de vangrail zit heeft verloren..

Hij speelt vals met zn blok op wielen

-
- Moderator
- Car: MB
whaha, dan moet het wel droog zijnRory schreef:Als Rob niet meedoet dan doe ik ook wel meeronald clio schreef:hahaha keertje wedstrijdje doen wie het hardst door een bocht kan..en wie t eerst tegen de vangrail zit heeft verloren..
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dan nog gaan jullie nogal erg hardTom schreef:whaha, dan moet het wel droog zijnRory schreef:Als Rob niet meedoet dan doe ik ook wel meeronald clio schreef:hahaha keertje wedstrijdje doen wie het hardst door een bocht kan..en wie t eerst tegen de vangrail zit heeft verloren..

Ownee, 2 van die halve zolen voor mij die van baan wisselen in 1 secondeTom schreef:en met die nieuwe stuurkolom stuurt ie weer mes scherp.......kan dus nog een stukkie harder

Ik heb daar echt schijt van gekregen van sinds mn ongeluk!
ronald clio schreef:hahaha keertje wedstrijdje doen wie het hardst door een bocht kan..en wie t eerst tegen de vangrail zit heeft verloren..

Ik ben net effe bij de Renault dealer geweest voor het 1 en ander aan onderdelen en heb ook meteen effe geinformeerd naar de originele hoedenplank incl die tas... Alleen de tas kost al 250 euro!
Hoedenplank was 213, als ik me niet vergis... Wat een prijzen, zeg... Asociaal!