Mooi zo, dan houd ik de RS en wacht op de Twingo RS of Cabrio...Luco/Alpine-racer schreef:de 2 is vlotter-jo- schreef:mssn ligt het aan mij maar ik vind die 3 niet vooruit te branden. Het "lijkt" alsof de 2 vlotter gaat.
de 3 stuurt beter

Mooi zo, dan houd ik de RS en wacht op de Twingo RS of Cabrio...Luco/Alpine-racer schreef:de 2 is vlotter-jo- schreef:mssn ligt het aan mij maar ik vind die 3 niet vooruit te branden. Het "lijkt" alsof de 2 vlotter gaat.
de 3 stuurt beter
hoekt wel goed die 3Arno17 schreef:Mooi zo, dan houd ik de RS en wacht op de Twingo RS of Cabrio...Luco/Alpine-racer schreef:de 2 is vlotter-jo- schreef:mssn ligt het aan mij maar ik vind die 3 niet vooruit te branden. Het "lijkt" alsof de 2 vlotter gaat.
de 3 stuurt beter
je hoort het alle cupcliorijders zeggenArno17 schreef:Luco, je hebt er al mee gereden op het circuit of van horen zeggen....
een standaard gtt red het niet hoorIvo van Achthoven schreef:Tja jongens, ik had het al verwacht dat ik tegen de GT's het niet zou redden....![]()
De RS F1 is echt vers, ik merk gewoon dat de RS van mn collega met 20000 km veel vlotter is...., ff inrijden zullen we maar zeggen![]()
Maare het viel me alles mee Florus, bij het stoplicht reed je toch op 1.3 bar
ik heb nu wel geen stoplicht wagen maar gisteren is de druk niet hoger gegaan dan 600 gramIvo van Achthoven schreef:Tja jongens, ik had het al verwacht dat ik tegen de GT's het niet zou redden....![]()
De RS F1 is echt vers, ik merk gewoon dat de RS van mn collega met 20000 km veel vlotter is...., ff inrijden zullen we maar zeggen![]()
Maare het viel me alles mee Florus, bij het stoplicht reed je toch op 1.3 bar
dat horen we dan wel weerBart GTT schreef:Komt er maar uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(als ie binnenkort goed is afgesteld)
en als die gas geeft loopt dat hok warmFlorus schreef:Jij durft niet eens gas te geven.........![]()
Euh sorry .....Florus schreef:Jij durft niet eens gas te geven.........![]()
Ja zeker 115 graden olie temp ..oei wat loopt ie warmLuco/Alpine-racer schreef:en als die gas geeft loopt dat hok warmFlorus schreef:Jij durft niet eens gas te geven.........![]()
![]()
![]()
je maakte je er toch behoorlijk zorgen omJochem de Haas schreef:Ja zeker 115 graden olie temp ..oei wat loopt ie warmLuco/Alpine-racer schreef:en als die gas geeft loopt dat hok warmFlorus schreef:Jij durft niet eens gas te geven.........![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor, net zoverJochem de Haas schreef:Nouja ben het idd liever voor dan dat het zometeen verrot is ......dan ben je verder van huis
De ClioII RS is sneller als de ClioIII RS. Dat heeft Renault inmiddels allang toe gegeven. Als je het sportchassis(cup-pack in GB) hebt(ik wel), stuurt 'ie ook een stuk beter.Luco/Alpine-racer schreef:hoekt wel goed die 3Arno17 schreef:Mooi zo, dan houd ik de RS en wacht op de Twingo RS of Cabrio...Luco/Alpine-racer schreef:de 2 is vlotter-jo- schreef:mssn ligt het aan mij maar ik vind die 3 niet vooruit te branden. Het "lijkt" alsof de 2 vlotter gaat.
de 3 stuurt beter
Om 100 kg gewicht te compenseren, moet je pakweg 20 pk extra hebben. Dus reken maar uit.-jo- schreef:ik vrees ervoor, het gewicht speelt erg in hun nadeel. 300 kg cijfer je niet zomaar weg door de krik eruit te halen.
das nog genoegFlorus schreef:'T gewichtsverschil tussen de ClioII RS en de ClioIII RS is volgens mij geen 300 kilo.......
ClioIII RS 1235kg - ClioII RS 1010kg = 225kg![]()
Er komt een Corolla op je kont rijden, je stopt naast elkaar bij de verkeerslichten... Groen...Arno17 schreef:Dit vraagt meer uitleg!Jacco Osté schreef:Die Corolla's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is![]()
Tijdje terug ook gehad met een 1.8 16V VVt, was niet opgewassen tegen de RS, tot drie keer toe de oren gewassen, daarna ben ik maar gestopt want de lol was er wel af, hij wilde nog steeds proberen.....maar de dikke uitlaten en spoilers waren niet afdoende.Jacco Osté schreef:Er komt een Corolla op je kont rijden, je stopt naast elkaar bij de verkeerslichten... Groen...Arno17 schreef:Dit vraagt meer uitleg!Jacco Osté schreef:Die Corolla's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is![]()
Gas...
Corolla wordt miniatuur in mn binnenspiegel...
Die had ik zelfs met de Twingo nog kunnen hebben
En toch staat op die van mij binnenin de deuropening geloof ik 1085 kg. Denk dat ze zijn blijven hangen met het gewicht van de ph 1?Florus schreef:'T gewichtsverschil tussen de ClioII RS en de ClioIII RS is volgens mij geen 300 kilo.......
ClioIII RS 1235kg - ClioII RS 1010kg = 225kg![]()
Zal vanavond nog een keertje kijken dan. Op kentekenbewijs staat bij mij ook 1010.Arno17 schreef:Das geen Toyota, das een Supra..
@Sander, de mijne is gewoon 1010 kg...