o ja vanmiddag gespot in bovensmilde een antracieet grijze 21 turbo fase 1 .
even gestopt en de eigenaar aangesproken en sticker van de club gegeven.
waren ook nog met een 5 alpine bezig.
Gisteren een dagje naar de Nürburgring geweest. Vanwege de mist was de baan eerst gesloten, dus hebben we het museum bezocht. Kom je terug, staat je auto er zo bij:
De dader is weggereden, gelukkig heeft een getuige het kenteken genoteerd. En voor de Duitse Polizei, dat zijn nog echte agenten. Absoluut goede service! Met wat trekwerk was het wiel weer vrij, gelukkig. De lease- en verzekeringsmaatschappij mogen het verder uitzoeken, da's toch een voordeel van een leaseauto.
-Ray- schreef:nou het is beurt, op dit moment rijdt mijn GT naar heerenveen. zojuist verkocht en de laatste 1.4 pruttels bij mij in de straat. binnen een uur was het bekeken. 2 jaar tijd, geld maar vooral lol rijdt nu weg....
zo wassie dat ik kocht, foto genomen door tino die voor me is wezen kijken:
en nu? de halve wereld weet het toch al, dus ik kan het net zo goed vertellen. het is een R21 Turbo Quadra geworden Oostenrijkse import, veel mensen kennen de auto wel. hij staat momenteel bij JL Tuning, nu wel binnen gelukkig, op de brug te wachten tot jeroen terug is van vakantie. moet best een hoop aan gebeuren, ik ga er deze week aan beginnen.
-Ray- schreef:nou het is beurt, op dit moment rijdt mijn GT naar heerenveen. zojuist verkocht en de laatste 1.4 pruttels bij mij in de straat. binnen een uur was het bekeken. 2 jaar tijd, geld maar vooral lol rijdt nu weg....
zo wassie dat ik kocht, foto genomen door tino die voor me is wezen kijken:
en nu? de halve wereld weet het toch al, dus ik kan het net zo goed vertellen. het is een R21 Turbo Quadra geworden Oostenrijkse import, veel mensen kennen de auto wel. hij staat momenteel bij JL Tuning, nu wel binnen gelukkig, op de brug te wachten tot jeroen terug is van vakantie. moet best een hoop aan gebeuren, ik ga er deze week aan beginnen.
dus dag 1.4, hallo 2 liter!!
\o/ Over een half jaartje weer een leuke turbo in de buurt Lekker al die zeikende velserbroekers wakkerbleren door de straten
Ik had op de terugweg van de meeting wat gekruimeld met mijn koekje bij Steven in de gtt, dus nog ff naar tankstation geweest om alles uit te zuigen en Steven wist nog wel een leuk truukje. Ik was gelukkig net op tijd met de camera http://www.warfalcons.net/download/car_wash_vacuums.wmv
Ohw sorry, er waren al genoeg mensen die het gezien hadden, anders hadden ze niet getoererd Ik dacht dan kan dit ook wel. Ik heb voor de liefhebber ook nog foto's van de slang na afloop
Sanderrr schreef:Ik had op de terugweg van de meeting wat gekruimeld met mijn koekje bij Steven in de gtt, dus nog ff naar tankstation geweest om alles uit te zuigen en Steven wist nog wel een leuk truukje. Ik was gelukkig net op tijd met de camera http://www.warfalcons.net/download/car_wash_vacuums.wmv