ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
243 

-
Maaruh volgens mij zijn dat 2 totaal verschillende bumpers.. van Twingo From Hell en van jou...Jes-Men schreef:hij zit er nog niet op maar heb wel een foto dat ik hem effe aan het passen was ofzo iets![]()
Dit is die van Twingo from hell
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 0050kq.jpg[/img]
En hier zit ie er bij mij op
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 6_1027.jpg[/img]
Hij is al gespoten maar ik wacht nog steeds op me koplampen maar bij Reichhard Motorsport duurd het een beetje lang
Ennuh nog een vraagje.. ik heb nu 185/55 R14 banden op een 6J velg.. maar ze zijn nu bijna op.. 195/45 R14 moet dat passen? heb achter al spacers zitten omdat het aanliep achter..
-
Ohja en nog iets.. Kan ik de wegligging van mn Twingo ook op andere manier verbeteren dan hem te verlagen? ik heb er een Ibiza lip onder zitten en heb al vaak last van hobbels.. Miss iets met veerstoppers of gewoon alleen stuggere veren waar hij niet lager door wordt?
Iemand een id of product wat werkt?
En natuurlijk nog de bovenstaande vraag of 195/45 R14 past op 6J velg zonder aanlopen bij de Twingo?
En natuurlijk nog de bovenstaande vraag of 195/45 R14 past op 6J velg zonder aanlopen bij de Twingo?
SchroefsetTwingoPurpleMonster schreef:Ohja en nog iets.. Kan ik de wegligging van mn Twingo ook op andere manier verbeteren dan hem te verlagen? ik heb er een Ibiza lip onder zitten en heb al vaak last van hobbels.. Miss iets met veerstoppers of gewoon alleen stuggere veren waar hij niet lager door wordt?

Kan ik je niet vertellen, heb zelf 195/45/13 op een 7J velg en nergens last vanEn natuurlijk nog de bovenstaande vraag of 195/45 R14 past op 6J velg zonder aanlopen bij de Twingo?

(Qua aanlopen door de breedte dan

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Ok schroefset.. En de banden zou opzich dan wel moeten gaan denk ik.. Gaan het gewoon proberen en proberen om ergens een goedkoop schroefsetje op de kop te tikken..
Bedankt Jacco!
Bedankt Jacco!
of de banden passen hangt vooral af van de velgen ... ik heb ook 195/45, en die lopen wel aan, langs de binnenkant.. t zit em vooral in de ET waarde..
Zal lastig worden om er een goedkoop op de kop te tikkenTwingoPurpleMonster schreef:Ok schroefset.. En de banden zou opzich dan wel moeten gaan denk ik.. Gaan het gewoon proberen en proberen om ergens een goedkoop schroefsetje op de kop te tikken..

Die banden zullen denk ik niet zo'n ontzettend probleem worden, kijk nu ff hoeveel ruimte je hebt.
Die ene cm zal er vast wel bij kunnen

Your welcomeBedankt Jacco!

Als je er toevallig 2 goedkoop tegenkomtTwingoPurpleMonster schreef:Ok schroefset.. En de banden zou opzich dan wel moeten gaan denk ik.. Gaan het gewoon proberen en proberen om ergens een goedkoop schroefsetje op de kop te tikken..
Bedankt Jacco!

mijn tutje staat aan de kant. ze heeft het opgegeven met een kapotte koppakking...
had dat nu een week later geweest... of niet .... (k heb voor zaterdag een meeting voor het goede doel gepland staan, maar daar ga'k nu ni geraken..)
..kak..
had dat nu een week later geweest... of niet .... (k heb voor zaterdag een meeting voor het goede doel gepland staan, maar daar ga'k nu ni geraken..)
..kak..
weet iemand wat een twingo 16v blok kost, en waar een mens dat makkelijk kan vinden?
zijn die eigenlijk in belgie geleverd geweest?
cool.. dat staat daar niet in grote letters op heAnthonyR schreef:Tegenwoordig is toch iedere nieuwe twingo een 16v ?

past dat blok in een oude type?
-
- Über-Spammer
twingo-molentjes en andere blokkiestut schreef:weet iemand wat een twingo 16v blok kost, en waar een mens dat makkelijk kan vinden?

daar staan inderdaad heel wat (mooie!) andere blokkies tussen zeg!
een 6 in lijn van een M3 wordt alleen wel lastig, dan moet je de achterbank er zowiso al uithalen
en dan de rest....

een 6 in lijn van een M3 wordt alleen wel lastig, dan moet je de achterbank er zowiso al uithalen

ik zou toch een twingo blok moeten nemen (voor de keuring..)Joosten schreef:daar staan inderdaad heel wat (mooie!) andere blokkies tussen zeg!![]()
een 6 in lijn van een M3 wordt alleen wel lastig, dan moet je de achterbank er zowiso al uithalenen dan de rest....
iemand een idee wat een koppaking vervangen + kop vlakken kan kosten?
-
hoe zie je trouwens of je een 8v of een 16v hebt???
Op mijn papieren kan ik het nergens vinden!!!
Motorkappie ziet er netjes uit by the way

Motorkappie ziet er netjes uit by the way

als je het niet weet heb je waarschijnlijk een 8vrubbere ronnie schreef:hoe zie je trouwens of je een 8v of een 16v hebt???
Motorkappie ziet er netjes uit by the way![]()

hoeveel vermogen heeft jouw auto volgens de papieren?
-
staat er niet bij!!!tut schreef:als je het niet weet heb je waarschijnlijk een 8vrubbere ronnie schreef:hoe zie je trouwens of je een 8v of een 16v hebt???
-
- Über-Spammer
40 kwtjes (volgens hbase, met behulp van je kenteken) zal dus een 8vtje zijn
wat heb jij voor vreemde papierenrubbere ronnie schreef:staat er niet bij!!!tut schreef:als je het niet weet heb je waarschijnlijk een 8vrubbere ronnie schreef:hoe zie je trouwens of je een 8v of een 16v hebt???

die gekke nederlanders toch....
-
Sorry mijn foutJes-Men schreef:Maaruh volgens mij hadde het over de motorkapTwingoPurpleMonster schreef:Maaruh volgens mij zijn dat 2 totaal verschillende bumpers.. van Twingo From Hell en van jou...

Hmm op die site van die motoren staat ook deze motor:
2.0 16V
Bouwjaar: 2003 Bijzonderheden:
Km stand: 35000
Nummer: F4R 736
Marge prijs (EUR): 2000.00
Nr. 338
Clio RS motor

-
Volgens de site van de velgen kan er maximaal 195/45 R14 op.. dus moet goed komen.. anders gooien we er een setje spacers voor optut schreef:of de banden passen hangt vooral af van de velgen ... ik heb ook 195/45, en die lopen wel aan, langs de binnenkant.. t zit em vooral in de ET waarde..

-
Vinden jullie van de Angel Eyes voor twingo?
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 384TWI.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 384TWI.jpg[/img]
Grappig, maar nog steeds niet gezien op een Twingo!
heb ik zelf gedaan en de kosten vielen erg mee..tut schreef:ik zou toch een twingo blok moeten nemen (voor de keuring..)Joosten schreef:daar staan inderdaad heel wat (mooie!) andere blokkies tussen zeg!![]()
een 6 in lijn van een M3 wordt alleen wel lastig, dan moet je de achterbank er zowiso al uithalenen dan de rest....
iemand een idee wat een koppaking vervangen + kop vlakken kan kosten?
alleen konden ze een boutje van de waterpomo er niet uit krijgen..
80 euro totaal was ik kwijt voor een c-blokje
-
Ja ik vind het ook wel leuk eruit zien maar of het mooi staat weet ik niet.. denk wel als je er booskijkers overheen doet.. dat staat wel gaaf denk ik..Wilma schreef:Grappig, maar nog steeds niet gezien op een Twingo!
-
Weet iemand wat miss beetje goed merk voor schroefset is?
Koni?
Heb bij H&R op de site gekeken en die hebben niks voor Renault..
Weitec heb ik ook wel eens wat van gehoord..
Wie heeft goed ervaring met welk merk schroefset??
Koni?
Abel schreef:heb ik zelf gedaan en de kosten vielen erg mee..tut schreef:iemand een idee wat een koppaking vervangen + kop vlakken kan kosten?
alleen konden ze een boutje van de waterpomo er niet uit krijgen..
80 euro totaal was ik kwijt voor een c-blokje
spijtig dat je in groningen zit.... anders zou'k je eens een biertje trakteren

niet dus.. bij de prijslijst van renault belgie staat er een twingo expression en een expression 16V. de 16V is trouwens wel maar 500 euro duurder. zelfde bij de dynamique, de alizee en de helios..AnthonyR schreef:Tegenwoordig is toch iedere nieuwe twingo een 16v ?
500 euro is maar weinig meerprijs als je achteraf ziet hoeveel meer die karretjes nog waard zijn...
Ik heb een setje van H&R en die zijn nog nieuw leverbaarTwingoPurpleMonster schreef:Weet iemand wat miss beetje goed merk voor schroefset is?
Koni?

-
Hmmz apart dan dat hun site niks aangeeft.. welke type heb jij?Jacco Osté schreef:Ik heb een setje van H&R en die zijn nog nieuw leverbaarTwingoPurpleMonster schreef:Weet iemand wat miss beetje goed merk voor schroefset is?
Koni?
Wie heeft goed ervaring met welk merk schroefset??![]()