Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Neejoh, er zijn meerdere merken aanwezig. Als hij slim is nodigt hij nog een hoop Corradoos uit ook. Er zijn altijd Opels etc aanwezig. Het is een soort meeting voor alle merken, hou uiteraard wel het weer in de gaten, dat bepaald vaak de drukte, Die-Hards zijn er altijd, weer of geen weer...
Altijd welkom Robert. 
Vince, Edwin komt uit Oosterhout, Chris-R19 uit Vlissingen, en Andre uit Papendrecht, en zelfs mensen uit Zwolle en Breda komen weleens langs.. En 2 weken geleden een rij auto's uit Zeeland met een Oranje Clio 16V.
Dus wat afstanden betreft..

Vince, Edwin komt uit Oosterhout, Chris-R19 uit Vlissingen, en Andre uit Papendrecht, en zelfs mensen uit Zwolle en Breda komen weleens langs.. En 2 weken geleden een rij auto's uit Zeeland met een Oranje Clio 16V.
Dus wat afstanden betreft..
Nogmaals al het weer minder is dan is het gelijk een stuk rustiger, afgelopen zomer was het echt hartstikke vol, gaaf hoor. Allerlei merken, wat ik net ook al zei. BTW, waar moet jij vandaan komen?
ik weet het nog niet, ik leef altijd met de dag... 
ik plan dat donderdag of vrijdag wel in, leuk trouwens dat je nog ff gemaild hebt of je zondag nog meeging

mzzl......
-----------------
Second place is the first loser...
[ This message was edited by: Ray on 2002-01-15 20:31 ]

ik plan dat donderdag of vrijdag wel in, leuk trouwens dat je nog ff gemaild hebt of je zondag nog meeging
mzzl......
-----------------
Second place is the first loser...
[ This message was edited by: Ray on 2002-01-15 20:31 ]
-
Het lijkt wel of de FNB NU al steeds meer in trek komt!!
Kan je nagaan als het straks zomer is
Kan je nagaan als het straks zomer is

Ik hoop ook dat ik tegen de zomer eens langs kom. Het liefst met mijn ex witte
-----------------
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/Hansjo/daily/daypic.html" TARGET="_blank">elke dag een lach</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-15 22:53 ]
-----------------
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/Hansjo/daily/daypic.html" TARGET="_blank">elke dag een lach</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-15 22:53 ]
-
- Contacteer:
On 2002-01-15 20:07, E-volv
wrote:
Ray ga jij heen? Ik moet nog ff kijken of ik niet te moe ben, en tis niet zeker of ik de Laguna meekrijg....
Naja het duurt nog ff..
Stevie
Begin je nu al ouderdoms verschijnselen te krijgen? das wel rap hoor.

Weer of geen weer i"ll be there.
Ik zit in de nieuwbouw van liften voor stage, en dan reis je het halve land door en moet je telkens om 7 uur beginnen. En als er dan 1,5 uur reistijd is moet je dus om 5 uur of nog eerder op. En dan ben je niet de hele dag aan het koffieleuten.
Bovendien werk ik ook nog op vrijdag (bezorgdienst) en ben daarna redelijk op.
Gelukkig nog maar een weekie
Stevie
Bovendien werk ik ook nog op vrijdag (bezorgdienst) en ben daarna redelijk op.
Gelukkig nog maar een weekie

Stevie
je mag ook wel een weekie met mij meelopen!! door weer en wind, zon en regen, hagel en sneeuw....
en heb je die enveloppen van de belasting:evil:dienst al gezien?? iedereen krijgt zo'n ding!
druk dus!
en heb je die enveloppen van de belasting:evil:dienst al gezien?? iedereen krijgt zo'n ding!
druk dus!
Immer wieder die verdammte Holländer
Erhm nieuwbouw is dus meestal in gebouwen die ook in aanbouw zijn, dus in het begin sta je vele op de tocht en zul je de vrachtwagen toch moeten lossen als het extreem hagelt 
Maargoed geen chat er hier van maken, anders krijgen we slaag
Stevie

Maargoed geen chat er hier van maken, anders krijgen we slaag

Stevie
ACT please.....
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 82&forum=6" TARGET="_blank">Chattopic.</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-16 22:28 ]

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 82&forum=6" TARGET="_blank">Chattopic.</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-16 22:28 ]
Ja lidmaatschap is er om betaald te worden !On 2002-01-15 17:50, Chris
wrote:
Paul, mooi dat je ook komt, Kan Edwin gelijk zijn lidmaatschap betalen aan je. Toch maar een sireenetje genomen?![]()

Tis wel beter zo'n alarm, dan nemen ze misschien de volgende. En als ik er wakker van wordt dan komt er geen volgende

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
O nee absoluut niet, ga onderling geen ruzie maken, maar als er ACT voor een topic staat is het in mijn optiek een Algemeen Chat Topic. Dan moet Chris dat ACT weg halen en een ACT FNB maken. En dan dit topic renamen naar FNB Verslagen en Afspraken..
Of denk ik nou helemaal verkeerd.
Of denk ik nou helemaal verkeerd.

Goedemiddag allemaal
In deze bak zit pas een vet geluidje..
http://www.essbasetools.com/instest.htm
Neem me niet kwalijk dat ik ff van onderwerp switch, maar wou dit ff met iemand delen
Haai
In deze bak zit pas een vet geluidje..
http://www.essbasetools.com/instest.htm
Neem me niet kwalijk dat ik ff van onderwerp switch, maar wou dit ff met iemand delen
Haai
-
Leuk dat je weer komt Tino!! Zo wordt het weer gezellig druk.On 2002-01-17 12:33, Tino
wrote:
Ik kom ook vrijdag naar de FNB toe. Dus het wordt weer gezellig ben wel laat heb eerst een etentje van de zaak.
En waarom geen chat hiero er staat toch echt ACT voor het topic hoor.
-
Opa en ik zijn er meestal rond 20:00 - 20:30 uur, en zitten lekker rustig aan een bakkie.
De rest komt meestal rond 21:00 - 21:30 uur
De rest komt meestal rond 21:00 - 21:30 uur
-
Nah dat kan haast niet!???
In ben de laatste maanden 1x niet geweest...dus misschien had je net pech?
In ben de laatste maanden 1x niet geweest...dus misschien had je net pech?

-
Toen waren we onze maitresses aan het thuisbrengen !!!
Is er iemand aanwezig die zo'n ding heeft om te kijken of je koppakking kapot is? Ik bedoel zo'n ding dat je op je koelvloeistoftankje schroeft. Als de kleur van de vloeistof in dat ding veranderd is het fouteboel... Heeft iemand die en kan iemand die eventueel meenemen vrijdag? Ik heb een vermoeden en ik wil het effe zeker weten... 

-
ik kan je niet helpen Merlijn...
Onze "createur d'automobiel" alias Menno misschien?
Onze "createur d'automobiel" alias Menno misschien?
-
heee 21 alweer? gaat steeds meer op een ACT lijken
ohhh wacht, dat is het ook!
Merlijn: Waar is hier?? Bij de garage ofzo??
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-01-17 18:10 ]

Merlijn: Waar is hier?? Bij de garage ofzo??
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-01-17 18:10 ]