als wij in Beuningen zijn (FNO) dan komt er ook wel eens zo'n kamper langs in een nieuwe Sl500 (met handelaarsplaten). Die gast rijd ook als een achterlijke. Een aantal weken geleden trok ie twee streken van een kleine 20 meter. Daar stonden we dan.........in de zeer dichte mist met onze GTT en 16V'sstephan schreef:Vanmiddag in Hoofddorp op de N205. Ik sta bij het stoplicht stil, komt er een kampertje in een mercedes sl 500 naast me staan, is volgens mij een V8. Goed ik had dus al bij voorbaat verloren, maar trok toch gewoon lekker vlot weg. Hij ging niet echt mee dus ik denk die heeft geen zin in een sprintje, tot ik naast me een enorm mooi veel-cilinderig-geluid hoor en hij dr als een gek vandoor gaat. Volgende stoplicht, gaat t donkere raam elektrisch naar beneden en met een amsterdams accent zegt ie: ja sorry ik kon niet volgas weg want ik heb net me achterbandjes weggeburnt. Zit je dan met je GT turbotje met 115 pk.![]()
Wel een aardige vent want bij het wegrijen stak ie ze hand op, en liet vervolgens aardig wat rubber kleven aan het asfalt.
[/quote]clio_rally schreef:[quote="gille (mountainbike)]ge moogt nooit het verschil nie maken tussen een co-piloot en een rallypiloot
[/quote][/quote]gille (mountainbike) schreef:???[/quote was jij geen co-piloot met die RS CLIO??????clio_rally schreef:[quote="gille (mountainbike)]ge moogt nooit het verschil nie maken tussen een co-piloot en een rallypiloot
Heeft iedereen die zich wil inschrijven dat al gedaan?Xedrah schreef:9 maart zijn de eerste 400 meter sprints op het circuit Assen.
Check http://www.oslracing.com
Inschrijven moet je zo snel mogelijk doen, want er kunnen maar 250 deelnemers aan de start verschijnen.
Ik doe 9 maart ook mee, heb de bevestiging al binnen.
Ploegah schreef:wat is er eigenlijk zo leuk aan sprinten ?
Toch wel leuk he PaulPloegah schreef:Gisteren gesport tegen een Skoda Octavia RS.
Bij het eerste stoplicht had ik nog niet doordat hij aan het sprinten was, dus ik zat te vroeg in zijn twee, waardoor we weer naast elkaar stonden bij het volgende licht. wij een beetje grinniken naar elkaar, groen gaaassss en ik had denk ik vier autolengtes op hem voor bij schakelen van twee naar drie.
Helaas ging hij rechtdoor ik naar rechts bij het volgende licht. Jammer want daarna komt een mooi lang recht stuk. Drie stoplichten verder wat schets mijn verbazing, komt ie ineens weer naast me staan. Dit was eigenlijk niet helemaal eerlijk want dit stoplicht ken ik erg goed en ik weet dat het voetgangers licht 1 seconde voor het gewone licht op groen gaat, dus toen was het helemaal een eitje.
Toch leuk van die VAG turbootjes in het stof laten bijten :-D :-D :-D
klopt.twingoturbo schreef:sprinten op de weg is anders dan sprinten op 't circuit.
Goeie binnenkomer voor hier op de RTC site Kenny! Zo willen we het graag horenKennyGTT schreef:mijn GTT'tje VS crx 1,6 v-tec
Crx afgedroogd op sprint in st-truiden (400m)
GTTjes op verhoogde druk doen soms gekke dingen!Mrtn schreef:dan was 't geen V-tec