ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Vanmiddag in Hoofddorp op de N205. Ik sta bij het stoplicht stil, komt er een kampertje in een mercedes sl 500 naast me staan, is volgens mij een V8. Goed ik had dus al bij voorbaat verloren, maar trok toch gewoon lekker vlot weg. Hij ging niet echt mee dus ik denk die heeft geen zin in een sprintje, tot ik naast me een enorm mooi veel-cilinderig-geluid hoor en hij dr als een gek vandoor gaat. Volgende stoplicht, gaat t donkere raam elektrisch naar beneden en met een amsterdams accent zegt ie: ja sorry ik kon niet volgas weg want ik heb net me achterbandjes weggeburnt. Zit je dan met je GT turbotje met 115 pk. :evil: :) Wel een aardige vent want bij het wegrijen stak ie ze hand op, en liet vervolgens aardig wat rubber kleven aan het asfalt. :D
Matijs
Contacteer:

Is dat geen V12?
Anonymous

Matijs schreef:Is dat geen V12?
Aan het geluid te horen wel. Snel wassie iig! 8)
Remco_Rs
Contacteer:

volgens mij is de SL600 een v12
Abel
Über-Spammer

stephan schreef:
Matijs schreef:Is dat geen V12?
Aan het geluid te horen wel. Snel wassie iig! 8)
wel geluid.. v12 hoor je zowat niet.. heerlijk je hoord aleen een auto snel weggaan. geen gebrul of zo iets.
Remco_Rs
Contacteer:

Net richting Heerhugowaard,,staat ik bij een stoplicht,komt er achter mij een porsche 944 te staan ,,en naast mij een volvo v40 ,ik keek in mijn binnenspiegel ,en ik zag die gozer zo stoer kijken dus ik denk van hahah eikel jij bent van mij,,hupppp GROEN ,,ik express super langzaam er voor bij zodat die gozer zat te seinen met zijn licht ,dus hij denkt van nou dan ga ik er wel rechts voorbij,,Nou dat dacht ik niet :D vroooooooooooeeeeeeeeeem pssssst psssssssssssssssssst en weg was ik ,,volgende stoplicht keek hij een stuk minder stoer :D
Vos

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Tom
Moderator
Car: MB

stephan schreef:Vanmiddag in Hoofddorp op de N205. Ik sta bij het stoplicht stil, komt er een kampertje in een mercedes sl 500 naast me staan, is volgens mij een V8. Goed ik had dus al bij voorbaat verloren, maar trok toch gewoon lekker vlot weg. Hij ging niet echt mee dus ik denk die heeft geen zin in een sprintje, tot ik naast me een enorm mooi veel-cilinderig-geluid hoor en hij dr als een gek vandoor gaat. Volgende stoplicht, gaat t donkere raam elektrisch naar beneden en met een amsterdams accent zegt ie: ja sorry ik kon niet volgas weg want ik heb net me achterbandjes weggeburnt. Zit je dan met je GT turbotje met 115 pk. :evil: :) Wel een aardige vent want bij het wegrijen stak ie ze hand op, en liet vervolgens aardig wat rubber kleven aan het asfalt. :D
als wij in Beuningen zijn (FNO) dan komt er ook wel eens zo'n kamper langs in een nieuwe Sl500 (met handelaarsplaten). Die gast rijd ook als een achterlijke. Een aantal weken geleden trok ie twee streken van een kleine 20 meter. Daar stonden we dan.........in de zeer dichte mist met onze GTT en 16V's :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
gille
Contacteer:

clio_rally schreef:[quote="gille (mountainbike)]ge moogt nooit het verschil nie maken tussen een co-piloot en een rallypiloot 8)
[/quote]

???[/quote was jij geen co-piloot met die RS CLIO??????
clio_rally
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:
clio_rally schreef:[quote="gille (mountainbike)]ge moogt nooit het verschil nie maken tussen een co-piloot en een rallypiloot 8)
???[/quote was jij geen co-piloot met die RS CLIO??????
[/quote][/quote]

Ok, op die manier. Ik ben tot nu toe inderdaad alleen co-piloot geweest. Het is alleen wel de bedoeling dat ik zelf rij (heb ook alle licenties etc..), alleen ging het vorig seizoen niet lukken. Ik heb nu namelijk een belachelijk drukte, maar dat is tot de zomer. Zodoende heb ik nooit meer tijd voor het klussen en belangrijker, voor het rijden. Het stoeltje in de ax is volgend jaar in ieder geval vanaf de zomer voor mij, dan heb ik alle tijd om de wagen te leren kennen. Beetje jammer, maar ja, 't is niet anders...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

Gisteren gesport tegen een Skoda Octavia RS.

Bij het eerste stoplicht had ik nog niet doordat hij aan het sprinten was, dus ik zat te vroeg in zijn twee, waardoor we weer naast elkaar stonden bij het volgende licht. wij een beetje grinniken naar elkaar, groen gaaassss en ik had denk ik vier autolengtes op hem voor bij schakelen van twee naar drie.

Helaas ging hij rechtdoor ik naar rechts bij het volgende licht. Jammer want daarna komt een mooi lang recht stuk. Drie stoplichten verder wat schets mijn verbazing, komt ie ineens weer naast me staan. Dit was eigenlijk niet helemaal eerlijk want dit stoplicht ken ik erg goed en ik weet dat het voetgangers licht 1 seconde voor het gewone licht op groen gaat, dus toen was het helemaal een eitje.

Toch leuk van die VAG turbootjes in het stof laten bijten :-D :-D :-D
Vos

:lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Xedrah

Xedrah schreef:9 maart zijn de eerste 400 meter sprints op het circuit Assen.

Check http://www.oslracing.com

Inschrijven moet je zo snel mogelijk doen, want er kunnen maar 250 deelnemers aan de start verschijnen.

Ik doe 9 maart ook mee, heb de bevestiging al binnen.
Heeft iedereen die zich wil inschrijven dat al gedaan?
Roy
Moderator

Ploegah schreef:wat is er eigenlijk zo leuk aan sprinten ?
Ploegah schreef:Gisteren gesport tegen een Skoda Octavia RS.

Bij het eerste stoplicht had ik nog niet doordat hij aan het sprinten was, dus ik zat te vroeg in zijn twee, waardoor we weer naast elkaar stonden bij het volgende licht. wij een beetje grinniken naar elkaar, groen gaaassss en ik had denk ik vier autolengtes op hem voor bij schakelen van twee naar drie.

Helaas ging hij rechtdoor ik naar rechts bij het volgende licht. Jammer want daarna komt een mooi lang recht stuk. Drie stoplichten verder wat schets mijn verbazing, komt ie ineens weer naast me staan. Dit was eigenlijk niet helemaal eerlijk want dit stoplicht ken ik erg goed en ik weet dat het voetgangers licht 1 seconde voor het gewone licht op groen gaat, dus toen was het helemaal een eitje.

Toch leuk van die VAG turbootjes in het stof laten bijten :-D :-D :-D
Toch wel leuk he Paul :D
5 GT Turbo '88 GT5
Jasper16v

die zit :D
Robert dB.

ghehe, goeie Roy!
twingoturbo

sprinten op de weg is anders dan sprinten op 't circuit.
Anonymous

twingoturbo schreef:sprinten op de weg is anders dan sprinten op 't circuit.
klopt.

Ik vind het ook wel lachen dat sprinten, wilde gewoon ff wat reacties uitlokken. ;-) :-D
twingoturbo

Is je aardig gelukt! 8)
Xedrah

8) :lol:
Maus

Robert dB. schreef:ghehe, goeie Roy!
Hij is de laatste tijd aardig op dreef... :wink:
Bart V

Reed net via mn wijk de snelweg op, had net een heel stuk gereden, dus ik moest even gaan tanken. vervolgens komt er een golf 2 aan bij de oprit die duidelijk aangeeft dat hij denkt dat hij een snelle auto heeft, dus hij de oprit op en ik erachter aan, het lukte hem dus om iets bij me weg te rijden, maar dat duurde ook niet lang, dus zat ik meteen weer op zn bumper, hij voegt in, en ik ook, dus hij weer plank en ik ook. Het was best druk dus we konden beiden niet volluit gaan. Maar inelkgeval gingen we ongeveer gelijk op. Ik stak mn duim op naar hem, en hij zwaaide evenlater toen hij inhaalde :-D en ik er weer af moest terug. Was geen standaard gti 16V denk ik, want dat ding was super snel, hij reed echt weg van me toen we de oprit opgingen, maarja 19 trekt niet goed onderin helaas.

Greetz
jeroen.k

Net uit mn werk...voor het eerst gesport met mn nieuwe blokje! :D

Sta ik naast een Golf 4, mooie velgjes verlaagd, neon klokken. ik links hij rechts. Hij zal wel teveel naar mn typeplaatje hebben zitten staren. Ik trok hem dr op één auto lengte uit. Later stond ik achter hem, ging redelijk gelijk op. Volgende stoplicht stond ik weer naast hem...Nu trok ik hem er weer uit, maar toen ik eenmaal boven de 110 zat trok hij me (redelijk hard) voorbij, was dus op zich wel een snelle (iig geen diesel aan het mooie geluid te horen) Ik rij dus een tijdje achter hem aan...haal hem vervolgens in (hij ging in ene 90 rijden) sta ik bij het volgende stoplicht schiet er in ene aan auto van rechts naar links en staat dus voor mn neus. Ik nog denken...Wat is dat nu voor misbaksel. Zag het al gauw...een Golf 3, maar dan met verschrikkelijk foute Lexus achterlichten. En een typeplaatje VR6! >-)

Stoplicht op groen, ik drukken kon hem redelijk bijhouden (was wel redelijk rap) maar ging hem uiteindelijk toch maar voorbij! :p Geen echte Vr6 dus of geen echte chaffeur! :)
KennyGTT

mijn GTT'tje VS crx 1,6 v-tec
Crx afgedroogd op sprint in st-truiden (400m)
Robert dB.

KennyGTT schreef:mijn GTT'tje VS crx 1,6 v-tec
Crx afgedroogd op sprint in st-truiden (400m)
Goeie binnenkomer voor hier op de RTC site Kenny! Zo willen we het graag horen :D

Stel je trouwens even aan ons voor in het Wie is Wie? topic. Bedankt alvast.
Mrtn
Car: R5GTT

dan was 't geen V-tec
Mrtn = Maarten
wouter 16v

Waarom niet?
Robert dB.

Mrtn schreef:dan was 't geen V-tec
GTTjes op verhoogde druk doen soms gekke dingen!
Steven
Car: M536

Ik heb met me vorige GT ook wel eens een VTEC het bekijken gegeven.

Ik was wat eerder weg maar hij kon het niet zo snel inhalen 8)
Steven

Robert dB. schreef:
Mrtn schreef:dan was 't geen V-tec
GTTjes op verhoogde druk doen soms gekke dingen!
Zelfs dat hoeft niet eens persé...
Mrtn
Car: R5GTT

Die V-tecjes (zeldzaam trouwens, de stickerboer doet goede zaken :wink: ) zitten standaard op 160PK en binnen de 7sec. op de 100. 7sec pak je niet zo snel met een GTT.
Mrtn = Maarten
Robke
Car: Lexus IS250

Een CRX VTEC doet er 7,2 sec. over.
En ze zijn natuurlijk niet allemaal nieuw meer, zo heb ik ook ooit eens geracet tegen een VTEC, maar die was toch een stukje langzamer als ik en die Seat Ibiza Cupra.
Steven

Echt geen 7 seconden, tis op papier volgens de zeer betrouwbare carbase (not) van aw.nl 7.3 sec de normale 16 klepper doet er 7.5 sec over en die heb ik ook al eens een paar x gehad.

Verder zit er snel een fout in het misschakelen en een beetje opletten is ook nooit weg.

En jah ik weet toch echt wel hoe je een VTEC herkend als ie rond de 6000 toeren opeens een ander geluid maakt en opeens wat rapper door de toeren heenschiet.
Jeroen Lubking
Contacteer:

De v-tec`s presteerde op de maasvlakte en dergelijke ook niet erg best. 8)
Behalve dan degene met superchargers :(
Die hield je echt niet bij als ze eenmaal opgang waren.
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
KennyGTT

Crx had te veel wheel-spin. Ik had betere grip met michelin pilot sv R15/195/50 opliggen. We gingen erg gelijk op. Stond toch v-tec op zijn kar en had een vlakke motorkap, een "normale" 16 klepper heeft een hobbeltje op zijn motorkap. :)
Gesloten