Onze verslaggever uit koloniale landen

Ook ik ben trots op ons

Ben het trouwens helemaal met je eens dat die gast een stop-and-go penalty had moeten krijgen.
Ik denk dat je 16 April bedoelt in plaats van 16 maart

Waar staat dat ?dolf jans schreef:
Ik denk dat je 16 April bedoelt in plaats van 16 maart?
Wooo, Steven ouwe deurttrekker, autbekker, pektrekkerSteven schreef:Pfff Dolf, kon je niet ff 2-3 weken wachten?
Zit ook lekker dicht op het ringweekend (en dat kost wat hehe)
1. ExcusesSteven schreef:Eh Steven Kormeling is iemand anders dan Steven Elffers, die wel in Australie zit
Trouwens ook niet meer in de outback, sinds 2 dagen weer lekker aan de kust
Wat nou ring missen? 24/25 april is een mooie datumSteven schreef:Je maakt er weer een potje van ouwe... Steven Kormeling is degene die betaald heeft, niet ik.
De kans is nagenoeg 0 dat ik dit ga redden, de ring zal ik ook wel moeten laten schieten.
En als we toch nog even doorzeuren, Elffers is met dubbel F
Kan ie bijna net zo makkelijk in dusseldorf landen, zit je gelijk dichter bij.Timmie82 schreef:[
Wat nou ring missen? 24/25 april is een mooie datumWat moet er aan die Clio gebeuren? Als je nou zorgt dat je zaterdag 24/4 einde ochtend landt op Schiphol kunnen we meteen door naar Adenau.
Die Clio staat praktisch op de Polderbaan (zonder overdrijven, op 500 meter afstand ofzo), vandaarGerald schreef:Kan ie bijna net zo makkelijk in dusseldorf landen, zit je gelijk dichter bij.Timmie82 schreef:[
Wat nou ring missen? 24/25 april is een mooie datumWat moet er aan die Clio gebeuren? Als je nou zorgt dat je zaterdag 24/4 einde ochtend landt op Schiphol kunnen we meteen door naar Adenau.
ik zou er wel andere dempers onder schroeven , als ik het met goed herinner tenminsteTimmie82 schreef:Die Clio staat praktisch op de Polderbaan (zonder overdrijven, op 500 meter afstand ofzo), vandaarGerald schreef:Kan ie bijna net zo makkelijk in dusseldorf landen, zit je gelijk dichter bij.Timmie82 schreef:[
Kan ie meteen ook z'n koffers kwijt.