ACT: Mobiele telefonie
2.1?
Dan gaat het niet.
Dat is technisch gezien zo: de achterliggende linux-structuur verwijst voor de apps op een bepaald stuk geheugen. De applicatie moet dus ook zijn spul daar 'vinden'. Op het moment dat 2.2 installatie op de sd kaart mogelijk maakt, moet de applicatie daar natuurlijk voor zijn aangepast.
Met ROOTEN is het een heel ander iets. Dan fop je je telefoon zodat de oorspronkelijke map waar je applicaties in staan nu door de SDkaart verwezen wordt (symlinks, linux). Deze harde toegang heb je normaal niet op je telefoon.
Ik weet het, het kan af en toe wel wat krap worden. Gewoon wat zooi wat je toch nooit gebruikt weggooien:)
Update zal wel klaar staan:
Instellingen, over de telefoon, systeemsoftware updates.
Dan gaat het niet.
Dat is technisch gezien zo: de achterliggende linux-structuur verwijst voor de apps op een bepaald stuk geheugen. De applicatie moet dus ook zijn spul daar 'vinden'. Op het moment dat 2.2 installatie op de sd kaart mogelijk maakt, moet de applicatie daar natuurlijk voor zijn aangepast.
Met ROOTEN is het een heel ander iets. Dan fop je je telefoon zodat de oorspronkelijke map waar je applicaties in staan nu door de SDkaart verwezen wordt (symlinks, linux). Deze harde toegang heb je normaal niet op je telefoon.
Ik weet het, het kan af en toe wel wat krap worden. Gewoon wat zooi wat je toch nooit gebruikt weggooien:)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
handig hè zo'n iphone met gewoon 16gb geheugen 
Nee ik zou de mp3tjes naar de geheugenkaart zetten dan?

-
- Contacteer:
Handig een uitwisselbare SD kaartpaulvanrooij schreef:handig hè zo'n iphone met gewoon 16gb geheugen

En ja, bij 2.2 is installatie op SD dus gewoon mogelijk, alleen er zijn nog maar 2 toestellen op 2.2 dus geef het even tijd.
Je MP3 staan waarschijnlijk gewoon op je SD, zover ik weet kun je die sowieso niet op je telefoongeheugen (wara de apps staan) zetten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mp3's staan idd op de sd kaart. Alleen nu de vraag hoe ik ze makkelijk terug kan vinden. Foto's verzonden van laptop naar Htc zet ie in een mapje foto's,maar mp3's kan ik alleen via een file manager vinden.
Als ik even een nieuw onderwerp wil aansnije, noem me ouderwets, maar ik voel me nognie klaar voor de smartphone rage. Vind die dingen ook lomp groot trouwens 
Dus goed terug naar de normale klassieke foons, geen klap- schuif- of aanraakschermpjes. Voorkeur Nokia, ook oud erin geroest.
Dus ik zoek eigenlijk een vervanger voor m'n 6220 classic die aan puin is gevallen. Wel GPS en liefst ook wel een beetje cam erin. (had 5mp)
Zat zelf een beetje te azen op een 6700, maar vind die toetsen niet zo lekker in te drukken. 6720 ziet er op het plaatje beter uit, maar dies via internet niet meer te bestellen.
Iemand anders nog iets aan te dragen?

Dus goed terug naar de normale klassieke foons, geen klap- schuif- of aanraakschermpjes. Voorkeur Nokia, ook oud erin geroest.
Dus ik zoek eigenlijk een vervanger voor m'n 6220 classic die aan puin is gevallen. Wel GPS en liefst ook wel een beetje cam erin. (had 5mp)
Zat zelf een beetje te azen op een 6700, maar vind die toetsen niet zo lekker in te drukken. 6720 ziet er op het plaatje beter uit, maar dies via internet niet meer te bestellen.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ben vorige week aan app. tegen gekomen voor mn HD2 om de processor
te overklocken,stabiel van 768 (waar die standaard op staat)
naar stabiel 998Mhz
je kan met tussenstappen naar tot 1113 groen,tot 1190 oranje,en 1267 rood,als je hem daar op zet,moet je heb blijkbaar aan de lader hangen
maar nu ik hem op 998Mhz heb gezet,draat die echt als een trein,de accu gaat iets sneller leeg.
voor de gene die het ook willen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=682663
te overklocken,stabiel van 768 (waar die standaard op staat)
naar stabiel 998Mhz
je kan met tussenstappen naar tot 1113 groen,tot 1190 oranje,en 1267 rood,als je hem daar op zet,moet je heb blijkbaar aan de lader hangen

maar nu ik hem op 998Mhz heb gezet,draat die echt als een trein,de accu gaat iets sneller leeg.
voor de gene die het ook willen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=682663
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Als je de music app opent moeten ze er gewoon staan.Ronnie schreef:Mp3's staan idd op de sd kaart. Alleen nu de vraag hoe ik ze makkelijk terug kan vinden. Foto's verzonden van laptop naar Htc zet ie in een mapje foto's,maar mp3's kan ik alleen via een file manager vinden.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Heb je al naar de e52 gekeken? Dun en relatief klein vergeleken met de huidige koelkasten. Voor de man moet niet zo veel ruimte in zijn broekzak zeg maarSteven schreef:Als ik even een nieuw onderwerp wil aansnije, noem me ouderwets, maar ik voel me nognie klaar voor de smartphone rage. Vind die dingen ook lomp groot trouwens

Dan zie je ze idd alleen met een file-explorer, of een musicplayer die dat ingebouwd heeft. Wat wil je ermee doen dan?Ronnie schreef:Klopt Riël,als ik de musicplayer open kan ik ze terug vinden,maar ben bij mij Nokia gewend dat er een map is waarin ze staan,net als bij de foto's
Dan zie je ze idd alleen met een file-explorer, of een musicplayer die dat ingebouwd heeft. Wat wil je ermee doen dan?Ronnie schreef:Klopt Riël,als ik de musicplayer open kan ik ze terug vinden,maar ben bij mij Nokia gewend dat er een map is waarin ze staan,net als bij de foto's
Barry,Steven schreef:Als ik even een nieuw onderwerp wil aansnije, noem me ouderwets, maar ik voel me nognie klaar voor de smartphone rage. Vind die dingen ook lomp groot trouwens
Je bent weer terug in de beschaafde wereld. Deal with it

-
- Über-Spammer
Ach man, ik loop al bijna 4 jaar met een k800i van Sony rond
Nog even en dan worden die weer geld waard 

m'n iphone opgestuurd naar de verzekering en heb nu m'n oude samsung e730 weer. das pas afkicken!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niks, ging me puur over hoe ik ze makkelijk kon terug vinden.Riël schreef:Dan zie je ze idd alleen met een file-explorer, of een musicplayer die dat ingebouwd heeft. Wat wil je ermee doen dan?Ronnie schreef:Klopt Riël,als ik de musicplayer open kan ik ze terug vinden,maar ben bij mij Nokia gewend dat er een map is waarin ze staan,net als bij de foto's
Toch is die Wifi Hotspot functie wel echt goed in de trein
. Gaat echt bliksemsnel op mijn laptop.

net bericht gehad dat ik een nieuwe krijgFerdy schreef:gecondoleerd...tutuur schreef:m'n iphone opgestuurd naar de verzekering en heb nu m'n oude samsung e730 weer. das pas afkicken!!!!

Gefeliciteerd !tutuur schreef:net bericht gehad dat ik een nieuwe krijgFerdy schreef:gecondoleerd...tutuur schreef:m'n iphone opgestuurd naar de verzekering en heb nu m'n oude samsung e730 weer. das pas afkicken!!!!

thnx, enige probleem is: ik had een 16gb maar ze kunnen als vervanging alleen nog een 8gb uitgeven..... ik heb het idee dat ze die er gewoon uit willen krijgen dus laat het er niet bij zitten....
Ze mogen toch alleen beter leveren. Nooit slechter. Dan maar een iPhone 4 zou ik zeggen.
Megane R26 -> Megane 4 RS
lijkt me een goeie
nouja het stond in het systeem dat hij ervangen zal worden maar krijg nog bericht dus dan zal ik wel direct contact opnemen...
collega van me heeft een aand geleden nog een nieuwe 3gs 16gb gekregen dus volgens mij proberen ze gewoon de 8gb er uit te krijgen omdat ze daar in de toekomst toch geen zak meer aan hebben....

collega van me heeft een aand geleden nog een nieuwe 3gs 16gb gekregen dus volgens mij proberen ze gewoon de 8gb er uit te krijgen omdat ze daar in de toekomst toch geen zak meer aan hebben....
-
- Contacteer:
jij had dan een 3G 16gb ofzo?
de 3GS is niet als 8gb geleverd toch? alleen 16 of 32?
de 3GS is niet als 8gb geleverd toch? alleen 16 of 32?
klopt, 3g 16gb maar ga niet akkoord met een 8gb.... heb me er niet voor niks voor verzekerd dus dan geven ze maar een 3gs 16gb of een 4 

-
- Contacteer:
weet niet of je dan een poot hebt om op te staan, je gaat van een 3G 16gb naar een 3GS 8gb, dat is op papier een vooruitgang toch?
nee een 3g 8gb zou het worden. 3gs 8gb betaat niet.....
-
- Contacteer:
tegenwoordig dus wel, lees ik net 

-
- Contacteer:
dan nog als jij hem koopt voor de opslag en niet voor de functies kunnen ze je geen kleine geven lijkt mij.
geen id, een 3gs 8gb is iig al beterdan 3g 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb inmiddels 2.2 erop staan en zie inderdaad dat enkele apps te verplaatsen zijn naar de sd kaart.Riël schreef:2.1?
Dan gaat het niet.