Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
-
Staat erg mooi i.c.m angeleyes 

3200 Lumen. Geeft echt een heel mooi beeld. Ik moet alleen de lampen echt goed stellen. Ik denk dat ze makkelijk nog iets hoger kunnen. Binnenkort even langs de garage waar ik het heb gekocht om te laten checken.DennisT schreef:Zeer mooiHoeveel lumen heb je?
vind dit een stuk beter staan dan met de normale lampen, dan vind ik de angeleyes voor de twingo echt voor geen meter staan...
nadeeel van xenon is alleen: als je er mee rijdt, wil je niet meer zonder...
nadeeel van xenon is alleen: als je er mee rijdt, wil je niet meer zonder...
Ja twee van die stralen licht. Wel een verbetering t.o.v. de standaard lampen, maar dit is echt:DennisT schreef:Oke, gaven de angeleyes bij jou ook eerst zo'n slecht beeld? Eigenlijk 2 vlekken ergens op de weg voor je?

Het is me EIN-DE-LIJK gelukt. De achterruitjes heb ik geblindeerd. Ze zijn pikzwart. Moet ook, niemand hoeft te zien wat er achterin ligt. Volgende week volgt de achterruit in een iets lichtere folie.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... MG1758.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... MG1758.JPG[/img]
Och hangt er een beetje van af. Ik wil niet te veel bij leggen. Deze eerst verkopen is ook geen optie, dan heb ik geen tijdelijke wielen. En 700 euro bij leggen is ook niet mals 
Misschien wel gewoon T-lines.

Laatst gewijzigd door Chris@R5 op do 13 sep 2007 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
hoezo EIN-DE-LIJK gelukt te tinten? wat ging er niet goed dan?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
700 bijleggen, doe je deze dan voor niks wegChris@R5 schreef:Och hangt er een beetje van af. Ik wil niet te veel bij leggen. Deze eerst verkopen is ook geen optie, dan heb ik geen tijdelijke wielen. En 700 euro bij leggen is ook niet mals

T-lines blijven leuk, ik heb ook iets anders op het oog, maar de t-lines zullen gewoon blijven.
het ligt altijd aan het materiaal 
gekkigheid, beter dat het nu wel gelukt is. heb je je voorste zijramen er wel uitgehaald?

gekkigheid, beter dat het nu wel gelukt is. heb je je voorste zijramen er wel uitgehaald?
Die blindeer ik niet. Mag niet op de voorste zijruiten. Ik loop stage bij de politie dus het wachten is op een collega die er dan wat van zegt-Ray- schreef:het ligt altijd aan het materiaal
@Ronnie: ik dacht aan van die Powertechs van Jacco. Wellicht met een nieuw lakje.
Chris@R5 schreef:@Ronnie: ik dacht aan van die Powertechs van Jacco. Wellicht met een nieuw lakje.
Heb nog een setje 14" Brocks B5 ookRonnie schreef:Dan moet je snel zijn

Moet je ook snel zijn

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Jacco Osté schreef:Chris@R5 schreef:@Ronnie: ik dacht aan van die Powertechs van Jacco. Wellicht met een nieuw lakje.Heb nog een setje 14" Brocks B5 ookRonnie schreef:Dan moet je snel zijn![]()
Moet je ook snel zijn

catrinus schreef:Ik heb nog wel een mooi setje 3 delige wielen te koop

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik wacht eerst ff de prijs af om ze te laten verbreden en verchromen.Jacco Osté schreef:Chris@R5 schreef:@Ronnie: ik dacht aan van die Powertechs van Jacco. Wellicht met een nieuw lakje.Heb nog een setje 14" Brocks B5 ookRonnie schreef:Dan moet je snel zijn![]()
Moet je ook snel zijn
Tijd zat

zo is hetJacco Osté schreef:Die het eerst komt...
Ik wacht niet op treuzelaars
Ik dacht al iets te horen, maar mijn rechter voorwiellager is alwéér naar z'n moer. Ik heb dat kreng net een jaar geleden vervangen en nu is ie alweer af
!
Weet iemand nog wat zoiets kostte? Een tientje of 4 meende ik, toch?
Maargoed, volgende week bij Jacco nieuw setje Brock B5 ophalen en een setje banden bestellen. Wordt nog een leuk optelsommetje zie ik wel...

Weet iemand nog wat zoiets kostte? Een tientje of 4 meende ik, toch?
Maargoed, volgende week bij Jacco nieuw setje Brock B5 ophalen en een setje banden bestellen. Wordt nog een leuk optelsommetje zie ik wel...
Verhogen, heb je der minder last vanChris@R5 schreef:Ik dacht al iets te horen, maar mijn rechter voorwiellager is alwéér naar z'n moer. Ik heb dat kreng net een jaar geleden vervangen en nu is ie alweer af!

"Onze" partsbase geeft aan dat ie 54,40 euro ex BTW kostWeet iemand nog wat zoiets kostte? Een tientje of 4 meende ik, toch?

GezelligRonnie schreef:Wanneer ga je daarheen? Kom ik misschien ook wel ff als ik tijd heb.

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Maandagavond zal het dan worden
Volgende week ga ik wel een lagertje bestellen. Kan het eventueel nog iets anders zijn? Ik kan het wiel lichtjes alle kanten op bewegen en het rommelt al wat als ik het wiel draai. Draait overigens mooi vrij.
Volgende week ga ik wel een lagertje bestellen. Kan het eventueel nog iets anders zijn? Ik kan het wiel lichtjes alle kanten op bewegen en het rommelt al wat als ik het wiel draai. Draait overigens mooi vrij.