R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Car: GTT

net effe de wasegate vervangen n accuppol eraf en rijden en jep 170 op de a50 :) daarna wat in binne bebouwde kom gereden en stil gezet effe wat met slangetjes verwisseld en weer rijden alleen binne bebouwde kom effe naar jenny(gielsske) en paul (paulr1916) daar wat gepraat,
en rij weg hoor iets sissen maarja alles bleef goed dus thuis aan gekomen en sissen werd harder. zet hem op de stoep rij achter uit en jawel een spoor ik kijken onder de moterkap een koelslang lek :(
maar trekken deed ie na de slangen wissel zee3r goed :p dus morgen weer effe de a50 op en testen wat ie doet :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

mooi zo kan je zondag gewoon komen (Y) (~)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:mooi zo kan je zondag gewoon komen (Y) (~)
tja morgen is lekkage oplossen en dan weer testen kijken wat ie doet het ziet er goed uit maarja ik durf niet te zeggen dat het opgelost is voordat ie alsnog weer begint te k*tten
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Danny van Duren schreef:net effe de wasegate vervangen n accuppol eraf en rijden en jep 170 op de a50 :) daarna wat in binne bebouwde kom gereden en stil gezet effe wat met slangetjes verwisseld en weer rijden alleen binne bebouwde kom effe naar jenny(gielsske) en paul (paulr1916) daar wat gepraat,
en rij weg hoor iets sissen maarja alles bleef goed dus thuis aan gekomen en sissen werd harder. zet hem op de stoep rij achter uit en jawel een spoor ik kijken onder de moterkap een koelslang lek :(
maar trekken deed ie na de slangen wissel zee3r goed :p dus morgen weer effe de a50 op en testen wat ie doet :p
zag al vanaf je parkeerplaats bij de esso een spoor lopen, dacht nog van dat zal toch zeker niet van jou zijn.. :S :bonk:
-jacco-
Über-Spammer

Zou mooi zijn als het eindelijk opgelost is (Y)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Danny van Duren

Jacco Osté schreef:Zou mooi zijn als het eindelijk opgelost is (Y)
tja hoop het ook dadelijk effe kijken of ik nog een slang heb liggen en dan vervangen en dan even een rustig stuk weg zoeken en proberen weer :p
Danny van Duren

was toch een andere slang lek de moeilijkste die er zit :(

maar lekkage verholpen zover ik kan zien :)

morgen neem ik hem naar school voor eerste testrit
is 40km heen en 40km trug dus mooi testritje

en nu maar hopen dat ie goed is.

morgen op school ook effe onder de moterkap van een 480t kijken hoe die klep precies zit dan maak ik die er weer tussen als ie verder goed loopt.
Ad van Haperen
Contacteer:

Danny van Duren schreef:was toch een andere slang lek de moeilijkste die er zit :(

morgen op school ook effe onder de moterkap van een 480t kijken hoe die klep precies zit dan maak ik die er weer tussen als ie verder goed loopt.
en....????
Danny van Duren

(Hoolie)-Ad schreef:
Danny van Duren schreef:was toch een andere slang lek de moeilijkste die er zit :(

en....????
niet mee naar school gehad maar net een stukje gereden als ik normaal/vlot gas geef trekt ie zo door naar 170 (harder ging niet op die weg) maar als ik hem onderin trap dan krijgt ie nog steeds te veel lucht naar binnen. :(

en heb nog niet kunnen kijken hoe die klep aangesloten moet zitten :(
-jacco-
Über-Spammer

:nopom:
Het zit niet mee he :(
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Danny van Duren

Jacco Osté schreef::nopom:
niet echt neej maarja morgen of maandag maar even inlaatspruitstuk eraf zag pas dat ie daar iets lekte dus toen wat vaster aangedraaid en de keeer daarna zag ik niks toen ik die loshaalde dus misschien dat ie daar toch wat valse lucht zuigt. maarja anders zou ik het niet meer weten tja misschien ecu stuk :s maar denk eerder dat ie ergens valse lucht krijgt nu
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Danny van Duren schreef:
niet echt neej maarja morgen of maandag maar even inlaatspruitstuk eraf zag pas dat ie daar iets lekte dus toen wat vaster aangedraaid en de keeer daarna zag ik niks toen ik die loshaalde dus misschien dat ie daar toch wat valse lucht zuigt. maarja anders zou ik het niet meer weten tja misschien ecu stuk :s maar denk eerder dat ie ergens valse lucht krijgt nu
morgen toertocht he
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:
Danny van Duren schreef:
morgen toertocht he
tja durf het niet echt helemaal aan en moet nog de computers trug bouwen sorry
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

zonde man het is zion mooie tocht :D
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:zonde man het is zion mooie tocht :D
tja heb er op zich wel zin heeeeeeeeeeel misschien dat ik wel kom of alleen kom kijken
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

je hebt nog een hele avond, en anders rustig aan rijden, hij rijd toch gewoon goed als je normaal rijdt?
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:je hebt nog een hele avond, en anders rustig aan rijden, hij rijd toch gewoon goed als je normaal rijdt?
hm ja maarja ik ken me eigen :D + aangezien ik zonder werk zit dus met geld op moet passen :(
paulvanrooij
Contacteer:

zijn je injectoren wel goed? kunnen die wel genoeg peut leveren bij vol gas?
Danny van Duren

Paul1916v schreef:zijn je injectoren wel goed? kunnen die wel genoeg peut leveren bij vol gas?
zijn doorgemeten en dat was goed

maandag inderdaad ook injector reiniger in de tank voor de zekerheid
paulvanrooij
Contacteer:

omdat je wel es hoort dat je grotere injectoren nodig hebt soms bij sommige ombouwen enzo, maar dat is dus goed..nouja voor zover mijn ideetjes..te weinig verstand van :p
Danny van Duren

Paul1916v schreef:omdat je wel es hoort dat je grotere injectoren nodig hebt soms bij sommige ombouwen enzo, maar dat is dus goed..nouja voor zover mijn ideetjes..te weinig verstand van :p
tja het zijn de volvo injectors dus dat moet inprincipe goed zijn
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:je hebt nog een hele avond, en anders rustig aan rijden, hij rijd toch gewoon goed als je normaal rijdt?
net de wagen bij het dashbord gefatsoeneerd en veerpootbrug weer gemonteerd, en de wagen voor de tweede keer vandaag gewassen en als ie dadelijk droog is krijg ie nog een poetsbeurt dus misschien dat ik kom :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Danny van Duren schreef:
net de wagen bij het dashbord gefatsoeneerd en veerpootbrug weer gemonteerd, en de wagen voor de tweede keer vandaag gewassen en als ie dadelijk droog is krijg ie nog een poetsbeurt dus misschien dat ik kom :wink:
toppie gewoon komen
Danny van Duren

Luco/Alpine-racer schreef:
Danny van Duren schreef:
toppie gewoon komen
ik beloof niks
Danny van Duren

vandaag aan de toertocht meegedaan was zeer mooi daar aan gekomen.
en voordat we gingen rijden heeft riel nog effe onder de kap gekeken. kreeg meteen te horen dat ik iets fout had zitten de dumpvalve. had de plaats hier verkeerd begrepen. dus slangetjes omgestoken en de toertocht gaan rijden maar in binnen bebouwde kom resultaat iets beter trekken en ook met volgas. op snel weg 5km sneller maar met volgas nog inhouden tegen over rustig gasgeven
Ferdy
Über-Spammer

dus probleem nog niet helemaal opgelost
Danny van Duren

Ferdy schreef:dus probleem nog niet helemaal opgelost
nope :( top is nu 175 dat is veel te weinig en als ik echt volgas geef adan krijgt ie te weinig benzine of te veel lucht dus druk misschien nog iets omlaag of heb ergens een vacuum lek
Ferdy
Über-Spammer

je weet in ieder geval waarnaar je moet zoeken :)
Danny van Duren

Ferdy schreef:je weet in ieder geval waarnaar je moet zoeken :)
ja mn benzine inspuiting is goed dat weet ik zowat (99%) zeker

dus moet een te veel lucht zijn
en hoorde van luco dat ik mn luchtfilter moest verplaatsen
Ferdy
Über-Spammer

zo kom je steeds dichterbij de oplossing !
Danny van Duren

Ferdy schreef:zo kom je steeds dichterbij de oplossing !
tja is waar maarja begin het zat te worden. ik wil voor mn cabrio gaan sparen en daar langzaam aan gaan beginnen
Riël
Über-Spammer

Toch nog eens die vacuumslangen doorlopen...Kan best zijn dat daar ergens iets niet helemaal lekker zit.

Heb je al eens een andere luchtmassameter geprobeert?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren

Riël schreef:Toch nog eens die vacuumslangen doorlopen...Kan best zijn dat daar ergens iets niet helemaal lekker zit.

nope maar die ziet er perfect uit normaal gaat dat draadje stuk of dat ene filmpje breekt af is allebei heel
Mrtn
Car: R5GTT

Probeer het eens, aan de rest wat je hebt geprobeerd lag het niet echt.
Mrtn = Maarten
Menno

Danny van Duren schreef:
Riël schreef:Toch nog eens die vacuumslangen doorlopen...Kan best zijn dat daar ergens iets niet helemaal lekker zit.

nope maar die ziet er perfect uit normaal gaat dat draadje stuk of dat ene filmpje breekt af is allebei heel
Heb je het signaal van dat ding gemeten dan, tijdens 't rijden? Dat ie er fraai uit ziet zegt nix.

ennuh, te veel lucht? Te hoge turbodruk bedoel je? Terugregelen of weer helemaal origineel aansluiten.
rev it like a rental
Plaats reactie