Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Da's te ver rijden voor hemSteven schreef:Kom je me halen Chris?

dikkie dikkie dam 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Het echte Nederland? Nee dank je! Die kant van Ollanda is me veels te duur.Chris schreef:Ah nee hè daar heb je die ons bin zuunig Noordeling ook weer.. Get a life Mas, kom wonen in het echte Nederland.

Zeik dan ook niet dat wij(of in jouw ogen ik) niet naar die saaie boel in het noorden komen.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Het echte Nederland? Nee dank je! Die kant van Ollanda is me veels te duur.Chris schreef:Ah nee hè daar heb je die ons bin zuunig Noordeling ook weer.. Get a life Mas, kom wonen in het echte Nederland.Laat mij maar lekker in het goedkope Noorden wonen.
200KM rijden voor niets noppes nadda..
T enige voordeel daar is dat de huizen en grond er goedkoop zijn...
Stokestokehstoke!!
eindeloze discussie 

-
Chris er komt ook nog een r5gtt fase 1 mee uit 87 en een Bluesport
. Zijn nog geen lid maar zijn het wel van plan.

Mwoah ik vind dat ik mezelf nog aardig kan redden als GTT-rijdend student.
Maargoed de GT isnognie helemaal perfect, binnenkort eerst alle koni's met lagere veertjes en alles netjes uitgelijnd.
Dan kunnen we weer wat echt hard door de bocht
Maargoed de GT isnognie helemaal perfect, binnenkort eerst alle koni's met lagere veertjes en alles netjes uitgelijnd.
Dan kunnen we weer wat echt hard door de bocht

-
Ja, dat klopt Chris. Het gas dat jouw huis verwarmt komt ook uit het noorden.Chris schreef:Stokestokehstoke!!

-
Verkeerde topicwouter 16v schreef:Chris er komt ook nog een r5gtt fase 1 mee uit 87 en een Bluesport. Zijn nog geen lid maar zijn het wel van plan.

-
Heb je weer teveel cola op Chris?Chris schreef:I'm bad so bad you know it yeah i'm bad! Zucht, soms word ik zo moe van mezelf..

Heb je namen? Dan kan ik ze gelijk ff in de lijst zetten.wouter 16v schreef:Chris er komt ook nog een r5gtt fase 1 mee uit 87 en een Bluesport. Zijn nog geen lid maar zijn het wel van plan.

-
Nee, jongen heet Evert, heeft hem net, echt een mooi ding joh. En de andere weet ik niet.
Tja,.............mag ik dan ook weer meedoenIvo8hoven schreef:Hmmm, wordt hier wat gesuggereerd.....SMILLIAW schreef:kom ook wel ff een mcchicken halen, wel door naar Leiden daarna (kan een leuk raceje uit voortvloeien)

nogeenkeer,nogeenkeer

denk dat ik alvast ga sparen voor de benzine vrijdag.....Ivo8hoven schreef:Hmmm, wordt hier wat gesuggereerd.....SMILLIAW schreef:kom ook wel ff een mcchicken halen, wel door naar Leiden daarna (kan een leuk raceje uit voortvloeien)

Das lache, mag ik mn kraan dan echt een keer vol opengooien Florus.....Florus schreef:Tja,.............mag ik dan ook weer meedoenIvo8hoven schreef:Hmmm, wordt hier wat gesuggereerd.....SMILLIAW schreef:kom ook wel ff een mcchicken halen, wel door naar Leiden daarna (kan een leuk raceje uit voortvloeien)
![]()
nogeenkeer,nogeenkeer

in 2 en 3 ook dolle pret 
bestel maar vast 2 nieuwe aandrijfassen

bestel maar vast 2 nieuwe aandrijfassen

niks... maar als ik een slinger aan die kraan geef en ik geef gas blijft ie spinnen met dit hoereweer! en dat is echt niet lekker voor je zooitje voor-onder