Friday Nightmeeting Bodegraven. I
In principe wel, alleen is de animo deze week wat minder. Leiden is altijd wel leuk, kun je beter ff daar naartoe rijden. Blader anders ff iets terug en hou altijd dit topic in de gaten.RENESI schreef:He guys 26 september aanstaande Mac op Bodegrave toch?
Lex, wel lachen dat iedereen leip van de 5 wordt.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
we gaan gewoon maar dooooooooorrrrr......
want wie niet tegen zijn verlies kan.......
want wie niet tegen zijn verlies kan.......
-
Dan doe ik niet mee. Ben niet zo'n meeloper.Lex schreef:Het wordt een rage. Net als flippo'sChris schreef:

Discussie hebben we al vaker gehad.. Jullie krijgen eindelijk een beetje verstand..Lex schreef:Het wordt een rage. Net als flippo'sChris schreef:

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
chris: misschien ben je wel degene die de meeste onderons wakker schud 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry Maik, maar ik ben geinfecteerd met het virus dankzij Henk K.
Toen ik eenmaal in zijn zwart BB-tuning 5 GT had gereden was ik verkocht.
Toen heb ik het licht gezien.

Toen ik eenmaal in zijn zwart BB-tuning 5 GT had gereden was ik verkocht.

Toen heb ik het licht gezien.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
beter toch 
en dat wij er ook van mogen genieten

en dat wij er ook van mogen genieten

-
Dan blijf ik maar onverstandig.Chris schreef:Discussie hebben we al vaker gehad.. Jullie krijgen eindelijk een beetje verstand..Lex schreef:Het wordt een rage. Net als flippo'sChris schreef:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We PM-en wel effe. Kom je dan weer met de GT.
Als het regent kom ik zeker niet.
Misschien is het handig om volgende keer effe telefoonnummers uit te wisselen.
Als het regent kom ik zeker niet.
Misschien is het handig om volgende keer effe telefoonnummers uit te wisselen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je bedoeld dan weet jij of het de moeite is met je GT te komenChris schreef:Beters de afspraken maken in het forum, dan weet de rest ook of het de moeite is om te komen.Lex schreef:We PM-en wel effe. Kom je dan weer met de GT.

Komen er nou nog mensen?
Mijn GT staat met een lege accu.. en om hem nou voor niks aan de lader te gooien....
Mijn GT staat met een lege accu.. en om hem nou voor niks aan de lader te gooien....
Maak je maar geen zorgen, die komt zowieso niet.Lex schreef:Je bedoeld dan weet jij of het de moeite is met je GT te komenChris schreef:Beters de afspraken maken in het forum, dan weet de rest ook of het de moeite is om te komen.Lex schreef:We PM-en wel effe. Kom je dan weer met de GT.

Jerry, je kan beter gelijk doorrijden naar Leiden vrees ik.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je hebt een gt die met een lege accu staat , zonde altijd opladen en gas geven zou ik zeggen .
ik kom vanavond .. . . . eerst bodegraven maar daar zou het wel eens uitgestorven kunnen zijn en daarna naar leiden ff roken met de pijp
( jaja ik weet het blauwe en zwarte rook , ik zal er hier maar een paar voor zijn
)
ik kom vanavond .. . . . eerst bodegraven maar daar zou het wel eens uitgestorven kunnen zijn en daarna naar leiden ff roken met de pijp

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou ik denk het eigenlijk niet met dank aan ROY STEENLAND en CHRIS HEEMSKERK die hun frustraties er ff van af hebben gereden in bodegraven met mijn gt met open sidepijpje pruttel plop pruttelChris schreef:Jochem, ben je nog wel welkom om Bodegraven City?!
BTW, hoe laat ben je in Boreft?
tja hoelaat ben ik er .... geen idee maar ik denk dat er toch niemand is en ik dus maar meteen door rij naar leiden , ligt er ook aan wie er allemaal meegaan .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oke dan zie ik je vanavond wel , werkse
ik weet t niet, ik wil best wel n kijkje gaan nemen, maar als er maar 3 man komt dan houd t ook weer op, en naar leiden ga ik niet, want t is daar kut parkeren. wie gaan er vanavond allemaal naar bodegraven ??? (clio 2.0 sport)
Arno, ik denk niet dat Bodegraven vanavond de moeite is om naartoe te gaan. De meeste gaan naar Leiden. Als je rond 21:00 in Leiden bent dan kun je je auto nog wel aardig kwijt. Waar kom je vandaan? En wat voor kleur is je ClioRS?
-
jojo
Sunil en ik willen wel ff komen, ligt aan de opkomst. Anders rijden we naar leiden.
Sunil en ik willen wel ff komen, ligt aan de opkomst. Anders rijden we naar leiden.