voorraad pierre, voor je het weet zijn ze niet meer te krijgenpierre schreef:lijkt wel of 5gt rijders voorbumpers vreten, komt dat door verlagen of door over rotondes te rijden in plaats van eromheen ?
ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Als ik dat zo hoor moet ik er ook nog maar eens 1 bestellen.
Even voor degene die er 1 gaan bestellen:
Kijk de 'ogen' na waar de beugels aan bevestigd moeten worden aan de binnenkant van de bumper goed na! Bij mij waren ze allebei afgebroken. Is redelijk simpel te fixen, maar als ze heel zijn scheelt het weer werk.
Even voor degene die er 1 gaan bestellen:
Kijk de 'ogen' na waar de beugels aan bevestigd moeten worden aan de binnenkant van de bumper goed na! Bij mij waren ze allebei afgebroken. Is redelijk simpel te fixen, maar als ze heel zijn scheelt het weer werk.

1 goedeavond:)
Heb ff vraagje mensen. Mn auto lekt koelvloeistof. En ik zat t zo te zoeken waar dat lekt zat. Nou lijkt het wel net onder mn uitlaatspruitstuk te zitten. In de hoek aan de turbo zijde. Als ik stukkie heb gereden druppelt t langzaam naar benenden. Zet ik mn motor uit dan hoor je t ook sissen en zie je ook van die plek wat stoom/rook vandaan komen.
Is er dan een pakking tussen uit geblazen ofzo? Koppakking?
Had t volgende gedaan van de week. Turbo uitgewisseld met een andere standaard turbo, Vacuum slangetjes had k van die blauwe besteld en deze gemonteerd. Verder had k een bleedvalve aangesloten, idd ook ffies opgevoerd de druk. Maar zelfs nog voordat ik deze had aangesloten lekte hij al...
iemand enig idee??
Heb ff vraagje mensen. Mn auto lekt koelvloeistof. En ik zat t zo te zoeken waar dat lekt zat. Nou lijkt het wel net onder mn uitlaatspruitstuk te zitten. In de hoek aan de turbo zijde. Als ik stukkie heb gereden druppelt t langzaam naar benenden. Zet ik mn motor uit dan hoor je t ook sissen en zie je ook van die plek wat stoom/rook vandaan komen.
Is er dan een pakking tussen uit geblazen ofzo? Koppakking?
Had t volgende gedaan van de week. Turbo uitgewisseld met een andere standaard turbo, Vacuum slangetjes had k van die blauwe besteld en deze gemonteerd. Verder had k een bleedvalve aangesloten, idd ook ffies opgevoerd de druk. Maar zelfs nog voordat ik deze had aangesloten lekte hij al...
iemand enig idee??
Vloeibare pakking olé, koop alleen wel een goeie pakking.
Kep es een tube 'duur' spul bij de brezan gehaald, en daar plak ik echt vanalles mee dicht met groot succes.
Van simpele afdichtinkjes tot carterpannen, gaten in versnellingsbakken, differentielen etc.
Kep es een tube 'duur' spul bij de brezan gehaald, en daar plak ik echt vanalles mee dicht met groot succes.
Van simpele afdichtinkjes tot carterpannen, gaten in versnellingsbakken, differentielen etc.
-
nu wordt ik nieuwsgierig.. 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
DirkoSteven schreef:Vloeibare pakking olé, koop alleen wel een goeie pakking.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heeft iemand toevallig het orginele onderdeel nummer voor de lange bobine kabel voor een GT.
Ik kwam er gisteren achter dat ik een korte had. Aangezien ik me ontsteking aan het verplaatsen ben heb ik de lange kabel nodig. En Dialogys verteld me weer eens niks
Ik kwam er gisteren achter dat ik een korte had. Aangezien ik me ontsteking aan het verplaatsen ben heb ik de lange kabel nodig. En Dialogys verteld me weer eens niks

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
phase 1 motor is toch een c1j 782 en een phase 2 is toch een 788?
Ik denk dat ik hem heb. De kabel van een c1j 788 heeft namelijk een ander nummer...zal ik het gokken
Ik denk dat ik hem heb. De kabel van een c1j 788 heeft namelijk een ander nummer...zal ik het gokken

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Weet het wel zeker.
Phase 2 moet je hebben. heb ooit eens printjes gemaakt uit Dialogys met een 2-tal nummers van die bobine-kabel en daar stonden 2-3 verschillende op.

Phase 2 moet je hebben. heb ooit eens printjes gemaakt uit Dialogys met een 2-tal nummers van die bobine-kabel en daar stonden 2-3 verschillende op.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ze staan er weer bij Jacco.Jacco Osté schreef:Voor het register:
PX-59-HK
Merk Info RENAULT
Handelsbenaming Info 5 GT TURBO
Kleur(en) Info Blauw
Datum eerste afgifte Nederland Info 04-08-1986
Datum eerste toelating Info 04-08-1986
Datum aanvang tenaamstelling Info 06-02-2002
SH-80-YN
Blauw, volgens mij fase 2, heb foto's gezien en opgevraagd...
De LZ-LJ-15 is ook nog niet bekend

Over de SH-80-YN is nix meer bekend? En heb je wat meer info over de PX-59-HK?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
De SH-80-YN is gebruikt als donor door de eigenaar van de JB-FG-??
PX is mij verder niets van bekend, heb een bumper liggen waar dat (oude)kenteken op zit.
PX is mij verder niets van bekend, heb een bumper liggen waar dat (oude)kenteken op zit.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Weet iemand welke krukas gebruikt wordt als de GT motor naar een langere slag -> 1600 cc gaat?
^^Linkje naar plaatje^^Jacco Osté schreef:De SH-80-YN is gebruikt als donor door de eigenaar van de JB-FG-16
Nu is het ook duidelijk waar de bumper vandaan komtTino schreef:De PX die komt ergens uit brabant vandaan maar meer is mij ook niet bekend.

Chris, hoe zit het trouwens met de ex-grijs kentekens?

Heb je daar ook de voormalige kentekens bij of is dat te achterhalen?
Auto's van Tino en mijzelf zijn bijvoorbeeld omgekeurd van grijs naar geel...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T