Nu slapen! Tot morgen...

Tom schreef:gewoon komen dus. En vind dat JPP ook maar weer eens moet komen opdagen. Ben bijna vergeten hoe die eruit ziet
De mijne was van 07/87 (uit mijn hoofd) en was origineel geheel ph.1!Johan schreef:ff een vraagje: een gtt van 1-1987 kan het dan origineel een ph2 zijn? die zijn toch alleen maar later in 1987 geleverd.
De jouwe was 05/87 volgens mij (bij mij ook uit m'n hoofdMerijn schreef:De mijne was van 07/87 (uit mijn hoofd) en was origineel geheel ph.1!Johan schreef:ff een vraagje: een gtt van 1-1987 kan het dan origineel een ph2 zijn? die zijn toch alleen maar later in 1987 geleverd.
Je kan aan de knippercode van het LED'je zien wat er mis is, dus je kan wel weten waar het aan ligt, staat ook in de gebruiksaanwijzing trouwens.jpp_GTX schreef:jongens ik ga proberen om even langs te komen, mijn auto doet het weer namelijk!
@rob, vandaag tot 4x toe een foutmelding van het alarm (geluidssignaal) terwijl alle deuren / motorkap en achterklep gesloten waren....geen idee waar het aan ligt
Hi sugar!Nielske schreef:tis 'nerd', laag bij de grond hangende mafkees... Je gaat niet mn sletje lopen dissen hé!![]()
jaja.... das een tijdje geleden.
Alles goed met iedereen??! (op JP na - lullig voor je - )
misschien tot vrijdag
robclio16V schreef:Je kan aan de knippercode van het LED'je zien wat er mis is, dus je kan wel weten waar het aan ligt, staat ook in de gebruiksaanwijzing trouwens.
R E S P E C T voor de manier waarop je je eruit lultrobclio16V schreef:Voor Merijn is nerd nog te goed, vandaar nurt.