Met 1.5 bar blijf ik zelfs Jerk voorRobert dB. schreef:volgens mij ben jij inderdaad net zo snel Roy...zeker als je turbodruk omhoog gooi

Woeii...Dan eet je ook zelfs een opgeschroefde 21T opRoy (Signaalkabel) schreef:Met 1.5 bar blijf ik zelfs Jerk voorRobert dB. schreef:volgens mij ben jij inderdaad net zo snel Roy...zeker als je turbodruk omhoog gooi![]()
sorrie, wij doen niet aan streetracen.Mickael schreef: Dus wanneer en waar? (waalhaven/rotterdam vrijdag?)
oeps das waar ook daar mocht hier niet over worden gepraat.Robert dB. schreef:sorrie, wij doen niet aan streetracen.Mickael schreef: Dus wanneer en waar? (waalhaven/rotterdam vrijdag?)
Wat is dit nou weer voor vraag? Er staat toch dat het van AW.nl komt?Abel schreef:Tom schreef: Bron autoweek
Nou jongens, kijk en vergelijk![]()
Renault 5 GT Turbo
turbo nee
:D:D
Waar haal je deze info weg?? stuur ze een boze email!!
En dus 100% niet betrouwbaar...Steven (Fiets) schreef:En dus niet 100% betrouwbaar...
21 Turbo :Roy (Signaalkabel) schreef:Toch kom je met een snelle 5 een heel eind denk ikpatrick 21TURBO schreef:zien is gelovenRiël schreef:Toch moet mijn 5 straks die 21-jes van jullie tot 100 achter zich laten ... mmm ...![]()
![]()
Maar als er een rtc sprintdag komt doe ik zeker mee![]()
patrick 21turboRoy (Signaalkabel) schreef:Toch kom je met een snelle 5 een heel eind denk ikpatrick 21TURBO schreef:zien is gelovenRiël schreef:Toch moet mijn 5 straks die 21-jes van jullie tot 100 achter zich laten ... mmm ...![]()
![]()
Maar als er een rtc sprintdag komt doe ik zeker mee![]()
---- Naam ----- ----Auto ----
Sander Clio 2.0 RS
Ray Walther PPK (starter)
Roy R5 GTT
Is dit die van Gille? Niet helemaal standaard in ieder gevalMenno schreef: 21 Turbo :
[img]http://212.120.120.12/menno/kempower.jpg[/img]
Hehe, ligt misschien aan de chauffeur van de subaru? Ik denk dat we vrij leuk kunnen sporten, of heb je zo'n lage pet op van de delta's?gille (mountainbike) schreef:ok kom maar met die integrale,heb nog geen moeite met een imprezza dus een fiatje excuses een lancia kan er ook af,en anders moet ik mijn oude carlos saintz nog eens opzoeken voor de lancia op te etenclio_rally schreef:Hehe, misschien leuk om een keer tegen onze RS te sprinten? Niet veel aan gebeurd, wel een stuk lichter dan normaal natuurlijk... Ik zelf betwijfel toch een beetje of een bij gelijke chauffeurs de RS echt langzamer is dan een gechipte Willie, lijkt me erg sterk (als de Willie natuurlijk echt getuned is legt hij het wel af, maar alleen een chip...). De chauffeur is zo belangrijk, scheelt makkelijk een seconde tot de 100, en dat is veel...
Maar ok, in de integrale kan ik jullie sowieso hebben![]()
![]()
![]()
Gijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is van Hakke inderdaad. Niet standaard, maar voorzien van een grotere intercooler, en een veranderde afstelling. Ongeveer net zo "niet standaard" dus als de getoonde curve van de 5gtt met verhoogde turbodruk en gemodificeerde carb.Matijs schreef: Is dit die van Gille? Niet helemaal standaard in ieder geval
Wel een rare knik in de koppelkromme zeg, bij het maximum klapt hij ineens omlaag. Lijkt me niet zo fris...
PS: Geef me tot volgende kerst en ik heb mijn Delta eindelijk omgebeund tot wat het eigenlijk moet zijn, een kar op wielen die vreselijk hard gaat, maar niets meer. Ik ga hem helemaal ondersteboven gooien, wordt alleen nog maar voor het racen... Oh, en dan verwacht ik geen tegenstand meer van die gekke belg in z'n 21...clio_rally schreef:Hehe, ligt misschien aan de chauffeur van de subaru? Ik denk dat we vrij leuk kunnen sporten, of heb je zo'n lage pet op van de delta's?gille (mountainbike) schreef:ok kom maar met die integrale,heb nog geen moeite met een imprezza dus een fiatje excuses een lancia kan er ook af,en anders moet ik mijn oude carlos saintz nog eens opzoeken voor de lancia op te etenclio_rally schreef:Hehe, misschien leuk om een keer tegen onze RS te sprinten? Niet veel aan gebeurd, wel een stuk lichter dan normaal natuurlijk... Ik zelf betwijfel toch een beetje of een bij gelijke chauffeurs de RS echt langzamer is dan een gechipte Willie, lijkt me erg sterk (als de Willie natuurlijk echt getuned is legt hij het wel af, maar alleen een chip...). De chauffeur is zo belangrijk, scheelt makkelijk een seconde tot de 100, en dat is veel...
![]()
![]()
Gijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs
ge moogt nooit het verschil nie maken tussen een co-piloot en een rallypilootclio_rally schreef:PS: Geef me tot volgende kerst en ik heb mijn Delta eindelijk omgebeund tot wat het eigenlijk moet zijn, een kar op wielen die vreselijk hard gaat, maar niets meer. Ik ga hem helemaal ondersteboven gooien, wordt alleen nog maar voor het racen... Oh, en dan verwacht ik geen tegenstand meer van die gekke belg in z'n 21...clio_rally schreef:Hehe, ligt misschien aan de chauffeur van de subaru? Ik denk dat we vrij leuk kunnen sporten, of heb je zo'n lage pet op van de delta's?gille (mountainbike) schreef:ok kom maar met die integrale,heb nog geen moeite met een imprezza dus een fiatje excuses een lancia kan er ook af,en anders moet ik mijn oude carlos saintz nog eens opzoeken voor de lancia op te etenclio_rally schreef:Hehe, misschien leuk om een keer tegen onze RS te sprinten? Niet veel aan gebeurd, wel een stuk lichter dan normaal natuurlijk... Ik zelf betwijfel toch een beetje of een bij gelijke chauffeurs de RS echt langzamer is dan een gechipte Willie, lijkt me erg sterk (als de Willie natuurlijk echt getuned is legt hij het wel af, maar alleen een chip...). De chauffeur is zo belangrijk, scheelt makkelijk een seconde tot de 100, en dat is veel...
![]()
![]()
Gijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gijs![]()
Gijs
Abel schreef:Tom schreef: Bron autoweek
Nou jongens, kijk en vergelijk![]()
Renault 5 GT Turbo
turbo nee
:D:D
Waar haal je deze info weg?? stuur ze een boze email!!