Bilstein heb je ook nog de B6 en B12 set. H&R heeft ook nog een Clubsport set. Genoeg keus.

Is ook veel info te vinden op de Duitse en Engelse Renault fora.
Een auto met een basis van 4 jaar geleden vergelijken met een nieuwe is ook niet eerlijkBamiesRS schreef:Leuk ding, maar deze circuitveriant vergelijken met een (standaard) leon cupra is natuurlijk niet eerlijk.
Record van de leon blijft in mijn ogen dus staan.
Op een Renault forum een pro Seat reactie geven.. je doet het goedBamiesRS schreef:Leuk ding, maar deze circuitveriant vergelijken met een (standaard) leon cupra is natuurlijk niet eerlijk.
Record van de leon blijft in mijn ogen dus staan.
Ik ga er dan ook vanuit dat ik op dit forum te maken heb met volwassen mensen en geen kinderachtige pubers die gelijk bloed willen zien wanneer er iets positiefs over een ander merk wordt geroepen.JDclio schreef:Op een Renault forum een pro Seat reactie geven.. je doet het goedBamiesRS schreef:Leuk ding, maar deze circuitveriant vergelijken met een (standaard) leon cupra is natuurlijk niet eerlijk.
Record van de leon blijft in mijn ogen dus staan.![]()
Je kan zeggen dat Seat dit strak doet maar ga maar eens naar de ring. Buiten wat oude Leon cupra's van 10 jaar oud is daar weinig Seat te vinden. Renault wordt je echter mee doodgegooit..
Iets met sportieve genen, meer gevoel en rijbeleving misschien?
Op papier is hij de snelste en qua gevoel staat hij ook 15 treden hoger.. leuk dat het maar 4 seconden scheelt met de Seat.. zegt verder niet veel over de auto zelf.
UPDATE:Arno17 schreef:Tjonge, draadje op Autoweek gesloten....
Ivo schreef:Dat zal wel kunnen ja. Aansluiting is hetzelfde. Overigens zijn de veren onder een Trophy R. anders dan onder de Trophy 275.
Ook enig idee of er ook nog wat van de bovenstaande versies/aantallen naar NL gaan komen?AnthonyR schreef:Even alle verschillende eigenschappen op een rijtje ten opzichte van een Mégane III RS 265.
Mégane III RS Trophy 275 verschillen ten opzichte van de Mégane III RS 265;
- 275 pk (+10)
- Standaard Akrapovic uitlaatsysteem
- Standaard Recaro kuipstoelen met alcantara afwerking
- Optioneel leverbaar met Ohlin dempers ( Road & Track )
- Optioneel leverbaar met 19'' Speedlines in het zwart
- Optioneel leverbaar met 19'' Michelin Pilot Sport Cup 2 banden (i.c.m. Ohlins)
- Leverbaar in 5 kleuren (Wit, Wit met zwart dak, Geel metallic, Grijs & Zwart)
Mégane III RS Trophy-R 275
- Standaard Recaro Pole Position kuipstoelen met alcantara afwerking (Polycarbonaat -42kg).
- Standaard 19'' Speedlines
- Standaard Ohlin dempers ( Road & Track verstelbaar )
- Standaard Allevard Composiet veren
- Standaard dwarsbalk in het interieur
- Minder geluidsisolatie
- Geen achterbank
- Airconditioning optioneel (climate)
- Optioneel R-link navigatie & radio cd (i.c.m. RS monitor V2)
- Optioneel Renault Sport monitor V1
- Optioneel Renault Sport monitor V2 (i.c.m. R-link)
- Optioneel Nürburgring pack (Lithium ion accu, Sabelt 4-punts gordel, reservewielhoezen, Performance Brakes (350mm schijven voorzijde (+10mm))
*Let op, per land kan de samenstelling en de beschikbaarheid van de opties verschillen. Eventuele fouten voorbehouden.
**Bovenstaande opties zijn voor de UK exemplaren beschikbaar.