Merijn schreef:Hopelijk geen kart no. 7 dit keer.

Als het goed is hebben ze er wat aan gedaan.........

Heel goed, dat moet ook.. als het regent kan ik beter thuisblijvendolf jans schreef:Wanneer ik de lokale weersvoorspellingen voor Oldenzaal moet geloven gaan we nu zelfs een mooie zonnige zondag tegemoet.........![]()
Nu onderschat je jezelf knakkerRonald1916V schreef:Heel goed, dat moet ook.. als het regent kan ik beter thuisblijvendolf jans schreef:Wanneer ik de lokale weersvoorspellingen voor Oldenzaal moet geloven gaan we nu zelfs een mooie zonnige zondag tegemoet.........![]()
Goed geregeld Dolf ! Ik had de laatste keer echt schandalig veel overstuur.. mischien lag het aan de kart hoor, maar kon er niet aan wennendolf jans schreef:En de weersvoorspellingen voor Oldenzaal zijn alweer veranderd!![]()
Ronald mag de eerste beurt rijden morgen,
het schijnt halverwege de middag te gaan regenen..........![]()
Ongeveer zelfde hoogte als Oldenzaal, maar dan aan de andere kant van het land aan de kust; Beverwijk.dolf jans schreef:Waar is hier?Timmie82 schreef:Klinkt prima! Heb er zin in, hoop dat alles doorgaat (hier is alles weer eens wit)
Dus morgen gewoon de A1 afrijden?Timmie82 schreef:Ongeveer zelfde hoogte als Oldenzaal, maar dan aan de andere kant van het land aan de kust; Beverwijk.dolf jans schreef:Waar is hier?Timmie82 schreef:Klinkt prima! Heb er zin in, hoop dat alles doorgaat (hier is alles weer eens wit)
Ik ga met de Dodge die kant op dus ik rijd binnendoor om het betaalbaar te houdendolf jans schreef:Dus morgen gewoon de A1 afrijden?Timmie82 schreef:Ongeveer zelfde hoogte als Oldenzaal, maar dan aan de andere kant van het land aan de kust; Beverwijk.dolf jans schreef:Waar is hier?Timmie82 schreef:Klinkt prima! Heb er zin in, hoop dat alles doorgaat (hier is alles weer eens wit)
Hamburgertje bij de Mac, Holten om 12.00uur?
Ronald ook (a50, a1)?
Niet zeuren.....Gewoon gas geven......Ronald1916V schreef:Ik ga met de Dodge die kant op dus ik rijd binnendoor om het betaalbaar te houdendolf jans schreef:Dus morgen gewoon de A1 afrijden?Timmie82 schreef:Ongeveer zelfde hoogte als Oldenzaal, maar dan aan de andere kant van het land aan de kust; Beverwijk.dolf jans schreef:Waar is hier?Timmie82 schreef:Klinkt prima! Heb er zin in, hoop dat alles doorgaat (hier is alles weer eens wit)
Hamburgertje bij de Mac, Holten om 12.00uur?
Ronald ook (a50, a1)?
Op LPG is dat nog wel te doen hoor, geen wegenbelasting he en ik rijd niet zo veeldolf jans schreef:De voorspellingen veranderen nu bijna per uur:
Nu gaat het niet meer regenen morgen in Oldenzaal.........![]()
Geeft die Dodge zo'n kick dat je nog kunt lachen om 1:3,5?
Wil morgen wel even 325 meter met je meerijden voor een euro
Ronald, zonder tegenbericht worden we gewoon verwacht om 13.00....Ronald1916V schreef:Dolf, gaat het nog door vandaag ? er ligt weer van die klotesneeuw hier
Ik rijd rond half 12 weg denk ik... mooi rustig aan die kant op tuffenTimmie82 schreef:Morguh.. Wij fahren zo ab richtung Oldenzaal! 12 uur mac zie ik nu pas, ga ik niet meer redden maar zie jullie bij de baan. Tot straks.
Da's het leuke.. bij mij is dat namelijk 1 op 3 of 3 op 1Timmie82 schreef:Verschil tussen rustig aan en vol gas is met de Xantia 1:8,5 om 1:10 dus ga ik niet moeilijk doen, ook ik rij LPG
Netjes, gasten!dolf jans schreef:Het RTC team is 6e geworden vandaag in Oldenzaal !
Gezien een veld van 17 teams, een 11e startplek en 2x20 strafsecondes,
stevige rijstijl van sommige lieden een verdienstelijke prestatie al zeg ik het zelf.
De baan is de hele dag nooit echt helemaal droog geworden,
dus was het voortdurend aanpassen op de wisselende omstandigheden.
Ronald en Tim hebben echt fantastisch gereden, rekening houdend met hun gebrek aan Oldenzaalbaanervaring.
Het was een mooie kartsportdag wat mij betreft. Bedankt mannen!
PS. Tim: wat een vriendelijke, spontane en mooie vriendin,
leuk dat ze meekwam !